Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
9800
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9800 » 4. jul 2017, 20:33

Jeg er altså stadig lun på Masango. 32 kampe og 7 mål for Randers, og jeg har været imponeret hver gang jeg har set ham.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 4. jul 2017, 20:45

9800 skrev:Jeg er altså stadig lun på Masango. 32 kampe og 7 mål for Randers, og jeg har været imponeret hver gang jeg har set ham.
De slår mig som en mand, der altid er garant for at løfte stemningen, selv i krigstider.

Hvis vi skal have et problembarn, så skal det ikke være større end Pusic. Vi kan knap nok klare typer som Sloth eller Ene, og de er nu stille og rolige til sammenligning.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

DobbeltA
1. div
1. div
Geografisk sted: 9330

Indlæg af DobbeltA » 4. jul 2017, 21:41

Har hørt at Ramkilde tog fra træning på krykker i dag, nogen der ved noget mere om det?

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 4. jul 2017, 22:12

DobbeltA skrev:Har hørt at Ramkilde tog fra træning på krykker i dag, nogen der ved noget mere om det?
Ja, han forlad træningen i meget stor smerte(blev løftet ind) Det så ikke godt ud. Ankel eller akillesene gætter jeg på. Nu må vi se, ankelskader gør mega ondt, men kan være hurtige nok at komme over. Det lignede heldigvis ikke en knæskade.
Hvis han er ude længere tid forestiller jeg mig at Grønning bliver.
Jeg savner Winsnes

DobbeltA
1. div
1. div
Geografisk sted: 9330

Indlæg af DobbeltA » 4. jul 2017, 22:24

Martino skrev:
DobbeltA skrev:Har hørt at Ramkilde tog fra træning på krykker i dag, nogen der ved noget mere om det?
Ja, han forlad træningen i meget stor smerte(blev løftet ind) Det så ikke godt ud. Ankel eller akillesene gætter jeg på. Nu må vi se, ankelskader gør mega ondt, men kan være hurtige nok at komme over. Det lignede heldigvis ikke en knæskade.
Tak for update Martino :-)

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 4. jul 2017, 22:29

DobbeltA skrev:
Martino skrev:
Tak for update Martino :-)
Ingen årsag :aabfan: Men synd for Ramkilde, hvis det viser sig at han må sidde ude i længere tid. Han har mig bekendt også været en del småskadet i foråret.
Jeg savner Winsnes

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 5. jul 2017, 09:10

Noget andet jeg hæftede mig ved igår, var at Wieghorst ikke var tilstede, så tænker han er ude og overtale en spiller til at komme til AaB. Wieghorst har vel lige haft et par dage til det projekt efter Vendsyssel kampen og inden turen til Rostock. Han ved vel også godt at dette efterår bliver det vigtigste i sin trænerkarriere.
Jeg savner Winsnes

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 5. jul 2017, 09:45

Hvor er det, at Gaarde siger, at der skal mindst to mere ind ? Synes ikke at have fundet en artikel, hvor han siger det.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Geografisk sted: Aabybro

Indlæg af PFA » 5. jul 2017, 09:48

FlæskeFrank skrev:Hvor er det, at Gaarde siger, at der skal mindst to mere ind ? Synes ikke at have fundet en artikel, hvor han siger det.
Det står på en del af artiklerne fra i går, og der er også en på bold.dk fra i dag hvor han udtaler sig om det.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 5. jul 2017, 09:48

lapal89 skrev:Både Danny Olsen, bjarnason, Absalonsen og conboy burde være interresante for AaB. Specielt de to sidstnævnte. Hvor realistisk det er, er en anden snak. Nogen der ved hvilke offensiv spillere der er i spil eller rygter om?

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Jeg tror ikke der var mange der havde ham på deres shortlist, men Danny Olsen er lige skiftet til hele Himmerlands hold. Jeg har ikke den store fantasi til at forestille mig han på nogen måde var aktuel for os.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 5. jul 2017, 09:55

FlæskeFrank skrev:Hvor er det, at Gaarde siger, at der skal mindst to mere ind ? Synes ikke at have fundet en artikel, hvor han siger det.
Man behøver nu ikke lede ret meget ;)

https://aabsport.dk/nyheder/2017/juli/l ... aar-i-AaB/
Gaarde skrev:...som det dog stadig er hensigten at styrke med yderligere minimum et par spillere i indeværende transfervindue, fastslår Allan Gaarde.
Han lover godt nok ikke to nye spillere, men det er tæt på.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 5. jul 2017, 10:39

Hanga skrev:https://aabsport.dk/nyheder/2017/juli/l ... aar-i-AaB/
Gaarde skrev:...som det dog stadig er hensigten at styrke med yderligere minimum et par spillere i indeværende transfervindue, fastslår Allan Gaarde.
Ufattelig. Jeg havde læst artiklen flere gange inden jeg postede mit indlæg, men havde simpelthen læst henover den sætning.

Næste mand ved kontraktbordet må altså være en forsvarsspiller. Mon der tager en "prøvespiller" med på træningslejr ? Vi plejer dog ikke at rutte med prøvespillerlicenser.
- FlæskeFrank

boldspiller
Junior
Junior
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Indlæg af boldspiller » 5. jul 2017, 10:48

FlæskeFrank skrev:
Hanga skrev:https://aabsport.dk/nyheder/2017/juli/l ... aar-i-AaB/
Ufattelig. Jeg havde læst artiklen flere gange inden jeg postede mit indlæg, men havde simpelthen læst henover den sætning.

Næste mand ved kontraktbordet må altså være en forsvarsspiller. Mon der tager en "prøvespiller" med på træningslejr ? Vi plejer dog ikke at rutte med prøvespillerlicenser.
Lokalsprøjten har kun rapporteret, at Sloth ikke skal med på træningslejr og mon ikke, at man havde skrevet, hvis der var en prøvespiller med. Så jeg tror det ikke.

Jeg tror derimod, at vi skal hen sidst i juli, før vi får flere handler. Mon ikke, at Gaarde slår koldt vand i blodet, holder et halvt øje på Okore og ellers holder godt øje med markedet og måske en liste af navne, der kunne være parate til at skifte.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 5. jul 2017, 10:56

Det ærger mig at vi på rygtebasis sandsynligvis "kun" lejer Sloth ud.

Med flere bejlere ville det klart være at foretrække hvis nogen hentede ham permanent.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 5. jul 2017, 11:11

Buzz Killington skrev:
lapal89 skrev:Både Danny Olsen, bjarnason, Absalonsen og conboy burde være interresante for AaB. Specielt de to sidstnævnte. Hvor realistisk det er, er en anden snak. Nogen der ved hvilke offensiv spillere der er i spil eller rygter om?

Jeg tror ikke der var mange der havde ham på deres shortlist, men Danny Olsen er lige skiftet til hele Himmerlands hold. Jeg har ikke den store fantasi til at forestille mig han på nogen måde var aktuel for os.

Det var sgu ikke pænt skrevet!!, jeg bor i Himmerland, og har ikke noget pænt at sige om Hobro. Du skal i hvert fald en del syd for min bopæl for at finde en Hobro-fan. Alle her er AaB fans.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 5. jul 2017, 12:26

9520AaB skrev:
Buzz Killington skrev:

Det var sgu ikke pænt skrevet!!, jeg bor i Himmerland, og har ikke noget pænt at sige om Hobro. Du skal i hvert fald en del syd for min bopæl for at finde en Hobro-fan. Alle her er AaB fans.

Ah, nu er jeg selv fra Skørping og jeg vil bestemt ikke mene du skal længere sydpå end Arden/Hadsund. Sidst de rykkede op rendte alle ungerne i de små byer i Himmerland altså rundt i Hobro trøjer. Men jeg er med dig. Jeg kan ikke fordrage Hobro.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 5. jul 2017, 12:36

Kokkefar skrev:
9520AaB skrev:
Buzz Killington skrev:

Ah, nu er jeg selv fra Skørping og jeg vil bestemt ikke mene du skal længere sydpå end Arden/Hadsund. Sidst de rykkede op rendte alle ungerne i de små byer i Himmerland altså rundt i Hobro trøjer. Men jeg er med dig. Jeg kan ikke fordrage Hobro.
Det er dog markant bedre, at folk i Hobro og omegn bærer Hobrotrøjer fremfor Brøndbyditto!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 5. jul 2017, 12:45

Forza skrev:Det ærger mig at vi på rygtebasis sandsynligvis "kun" lejer Sloth ud.

Med flere bejlere ville det klart være at foretrække hvis nogen hentede ham permanent.
Af en eller anden underlig grund tror jeg stadig på Sloth.
Jeg tror sgu det er hans præstationer (eller mangel på samme) under træning som gør at han ikke spiller.
Jeg synes bestemt ikke at han faldt igennem når han endelig spillede.
Og så tror jeg spillere bliver bedre af at spille fast og det får han selvfølgelig ikke lov til, hvis ikke han præsterer til træning.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 5. jul 2017, 12:52

Gaarde6 skrev:
Forza skrev:Det ærger mig at vi på rygtebasis sandsynligvis "kun" lejer Sloth ud.

Jeg tror sgu det er hans præstationer (eller mangel på samme) under træning som gør at han ikke spiller.
Og så tror jeg spillere bliver bedre af at spille fast og det får han selvfølgelig ikke lov til, hvis ikke han præsterer til træning.
Manden har et giga attitude problem, og tror vist han er guds gave til fodbolden. Væk med ham - han passer ikke ind i AaB!
Ska' vi hak'?

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 5. jul 2017, 13:07

MrBangDK skrev:
Gaarde6 skrev:

Manden har et giga attitude problem, og tror vist han er guds gave til fodbolden. Væk med ham - han passer ikke ind i AaB!
Men hvorfor præsterer han ikke til træning (hvis det er det, som den manglende spilletid handler om)? Tror han bare, at han er selvskrevet til holdkortet? Jeg har heller ingen tiltro til, at Sloth kommer til at forstå, hvad det handler om for at bryde igennem. Hvis ikke AaB gør alt for at komme af med ham (leje/salg/fritstilles) i dette vindue, synes jeg det er uprofessionelt.

Låst