...er rendyrket spekulation fra dig fordi du i dag har læst en nyhed på bold.dk om netop ham?
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Kusk har udløb til vinter næste år.Dennis Nielsen skrev: ↑19. nov 2021, 12:45vi har udløb medReyad skrev: ↑19. nov 2021, 12:09AaB har stadig lidt for meget dødvægt i truppen.
MC er i mine øjne én af dem. Så lad os endelig sende ham afsted i januar, hvis muligheden opstår. Jeg mener Højholt kan dække ind som 6'er. Eller Granli.
Også kan andre dække 8'eren. Fx Prip.
Børsting under jeg også et skifte, hvor han kan blive en bærende spiller. Det bliver han aldrig i AaB. Det tekniske niveau er for lavt. Men ser gerne, at vi holder på ham resten af sæsonen. Han har haft mange startpladser.
Synes stadig vi mangler konkurrence til midtbanen. Med eller uden Magnus' afgang. Og Fossum kunne også stå på affyringsrampen, så ville være fornuftigt at hente spillere ind allerede nu. Synes Mark Brink fra SIF er fremragende, men han er nok udenfor vores formåen lige nu. Tochi fra FCN et andet bud. Han har udløb til sommer og er bæk fra holdet lige nu.
Udlandsdanskere som disse er måske relevante:
Victor Jensen, Lasse Sørensen, Jens Odgaard (angriber) eller Jeppe Andersen, der virker til at være lidt ude i kulden i Hammarby.
Kusk
Trajkovski
Rinne
Thelander
Magnus
Børsting
Rufo.
Det er ret mange og ud af dem, så er der faktisk kun 2.5 jeg ønsker at beholde. Kusk er den halve, som skal ned i løn, såfremt han skal forlænges med.
Rinne og Thelander vil jeg meget gerne beholde og de må gerne koste lidt ekstra, som kan spares på fx Kusk og Rufo.
Der er i hvert fald mulighed for IAO til at trylle lidt ukendt opad hatten og beholde noget af de velkendte. Det bliver spændende at se, om vi får lov til at lukke de gamle huller eller skal bruge mange ressourcer på at lukke nye - Thelander og Rinne afgang.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hvad fanden mener du? Jeg skriver da ikke at AaB er interesseret i ham. Jeg skriver bare at han er et emne - ikke mere end det. Men beklager da mange gange..Buzz Killington skrev: ↑20. nov 2021, 19:09...er rendyrket spekulation fra dig fordi du i dag har læst en nyhed på bold.dk om netop ham?
Jeg læste også dit indlæg som, at du har en viden om at Busk er emne for AaB. Og det ville vel være forventeligt nok, at AaB allerede nu har en shortlist på keepere, hvis de skulle købe en i morgen og næppe urealistisk han kunne stå der.Tyskeren skrev: ↑21. nov 2021, 16:44Hvad fanden mener du? Jeg skriver da ikke at AaB er interesseret i ham. Jeg skriver bare at han er et emne - ikke mere end det. Men beklager da mange gange..Buzz Killington skrev: ↑20. nov 2021, 19:09...er rendyrket spekulation fra dig fordi du i dag har læst en nyhed på bold.dk om netop ham?
Der står ikke tydeligt, at du mener at han bør være et emne/vil være et emne herinde.
RAUS RAUS SSE!
Hold da op så korrekt man skal være for at skrive herinde lige pludselig.. Jeg tænker bare selv han er et emne!Jakobsen skrev: ↑21. nov 2021, 16:48Jeg læste også dit indlæg som, at du har en viden om at Busk er emne for AaB. Og det ville vel være forventeligt nok, at AaB allerede nu har en shortlist på keepere, hvis de skulle købe en i morgen og næppe urealistisk han kunne stå der.Tyskeren skrev: ↑21. nov 2021, 16:44Hvad fanden mener du? Jeg skriver da ikke at AaB er interesseret i ham. Jeg skriver bare at han er et emne - ikke mere end det. Men beklager da mange gange..Buzz Killington skrev: ↑20. nov 2021, 19:09...er rendyrket spekulation fra dig fordi du i dag har læst en nyhed på bold.dk om netop ham?
Der står ikke tydeligt, at du mener at han bør være et emne/vil være et emne herinde.
Er da godt nok virkelig virkelig spændt hvad Inge har af planer i næste vindue.
Der kan godt nok ske en voldsom udskiftning med de udløb osv som nærmer sig, især hvis der skal lidt penge ind for at kan købe.
Stillingen efter i morgen må meget gerne være en 3 plads.
Isoleret set på det ser det virkelig flot ud, men man kan godt blive lidt bekymret om de kan holde stand, tror det kræver er ret godt vindue hvor det hele skal gå op
Der kan godt nok ske en voldsom udskiftning med de udløb osv som nærmer sig, især hvis der skal lidt penge ind for at kan købe.
Stillingen efter i morgen må meget gerne være en 3 plads.
Isoleret set på det ser det virkelig flot ud, men man kan godt blive lidt bekymret om de kan holde stand, tror det kræver er ret godt vindue hvor det hele skal gå op
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis vi skal kigge på udenlandsdanskere som kan styrke vores centrale midtbane, så har Jens Jönsson udløb til sommer sammenholdt med at hans klub vil være i risiko for at rykke ned.
Han er blevet 28(29 år til januar) år og har været i udlandet i 5-6 år. Nu Cadiz, tidligere tyrkisk bund-/midterklub Konyaspor. Så økonomisk burde han være overkommelig.
Problemet er nok nærmere, at han har spillet noget nær fast de sidste mange år, sågar været på landsholdet. Det lyder nok ikke på en spiller, som er nem at hente hjem igen. Men nogle gange kan kan skolesøgende børn, ægteskabelige forhold og andet irrelevante ting jo gøre meget?! Så I vores situation med den centrale midtbane kunne det måske være en et ring værd.
Han er blevet 28(29 år til januar) år og har været i udlandet i 5-6 år. Nu Cadiz, tidligere tyrkisk bund-/midterklub Konyaspor. Så økonomisk burde han være overkommelig.
Problemet er nok nærmere, at han har spillet noget nær fast de sidste mange år, sågar været på landsholdet. Det lyder nok ikke på en spiller, som er nem at hente hjem igen. Men nogle gange kan kan skolesøgende børn, ægteskabelige forhold og andet irrelevante ting jo gøre meget?! Så I vores situation med den centrale midtbane kunne det måske være en et ring værd.
- FlæskeFrank
Ham kommer vi ikke i nærheden af. De snakkede om i BTs transferpodcast, at han slet ikke vil hjem endnu.FlæskeFrank skrev: ↑21. nov 2021, 17:38Hvis vi skal kigge på udenlandsdanskere som kan styrke vores centrale midtbane, så har Jens Jönsson udløb til sommer sammenholdt med at hans klub vil være i risiko for at rykke ned.
Jeg synes, vi skal have en ung midtbanespiller som kan konkurrere med Pedro og Malthe, mens vi så skal af med MC. Tochi fra FCN kunne være et bud.
Jönsson er utvivlsomt skudt over mål. Han har spillet fast i først Tyrkiet og nu Spanien, og har senest udtalt at han vil til en større/bedre klub.Prica22 skrev: ↑21. nov 2021, 17:54Ham kommer vi ikke i nærheden af. De snakkede om i BTs transferpodcast, at han slet ikke vil hjem endnu.FlæskeFrank skrev: ↑21. nov 2021, 17:38Hvis vi skal kigge på udenlandsdanskere som kan styrke vores centrale midtbane, så har Jens Jönsson udløb til sommer sammenholdt med at hans klub vil være i risiko for at rykke ned.
Jeg synes, vi skal have en ung midtbanespiller som kan konkurrere med Pedro og Malthe, mens vi så skal af med MC. Tochi fra FCN kunne være et bud.
Ham Tochi kan jeg simpelthen ikke huske. Hvorfor er han røget ud i FCN?
En fra FCN, jeg til gengæld gerne vil se er Magnus Kofod Andersen. Han har også udløb til sommer, og er en dygtig spiller, der er gået lidt i stå i sin udvikling. Ham så jeg gerne i AaB.
Jeg tror også Kofod er skudt over mål. Han er stadig en dygtig spiller selvom FCN er ringe. Der skal nok være større klubber med interesse.Sønderhof skrev: ↑21. nov 2021, 20:19Jönsson er utvivlsomt skudt over mål. Han har spillet fast i først Tyrkiet og nu Spanien, og har senest udtalt at han vil til en større/bedre klub.Prica22 skrev: ↑21. nov 2021, 17:54Ham kommer vi ikke i nærheden af. De snakkede om i BTs transferpodcast, at han slet ikke vil hjem endnu.FlæskeFrank skrev: ↑21. nov 2021, 17:38Hvis vi skal kigge på udenlandsdanskere som kan styrke vores centrale midtbane, så har Jens Jönsson udløb til sommer sammenholdt med at hans klub vil være i risiko for at rykke ned.
Ham Tochi kan jeg simpelthen ikke huske. Hvorfor er han røget ud i FCN?
En fra FCN, jeg til gengæld gerne vil se er Magnus Kofod Andersen. Han har også udløb til sommer, og er en dygtig spiller, der er gået lidt i stå i sin udvikling. Ham så jeg gerne i AaB.
Det er svært at sige med Tochi. Der er ikke rigtigt nogen der ved, hvad der er gået galt, men det halter mentalt. Han var jo et stortalent i FCN og debuterede som helt ung. Han er også stadig fast på U-landshold for den stærke årgang 03. Spørgsmålet er, hvad han søger. Vil han have kontinuerlig spilletid i Superligaen, være bænkevarmer i Superligaen eller cashe ind og tage et skifte til udlandet?
Hvad var det nu han hed, ham brasilianeren, som blev rygtet til AaB for nogle måneder siden??
Seneste nyt er, at BTs transfervinduet har undersøgt sagen og de melder at der ikke er interesse fra AaB.
RAUS RAUS SSE!
Altså hvis man skal erstatte Magnus 1:1 får man ikke hverken Superliga-kvalitet eller velkendt talent for 1 mio. om året.
Så skal man afskibe Kusk i samme ombæring. Han koster over 3 mio. årligt, og vi er relativt godt besat på de offensive pladser.
Så skal man afskibe Kusk i samme ombæring. Han koster over 3 mio. årligt, og vi er relativt godt besat på de offensive pladser.
Hvis man får det, har man jo så også erstattet ham 1 til 4 eller deromkring.BoT skrev:Altså hvis man skal erstatte Magnus 1:1 får man ikke hverken Superliga-kvalitet eller velkendt talent for 1 mio. om året.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ham Emil Holm er også en god og interessant spiller. Ville være en fin tilføjelse til vores trup.
Samme Emil holm som stor og rakte armen i vejret ude ved sidelinjen, mens vi scorede mod dem sidst?
Han kan da nogle ting, men han har godtnok også nogle huller.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ja, ham. Alle spillere laver fejl, men i den situation så han rigtigt nok meget skidt ud. Tror bare han kunne være god til bredden i vores trup.
Yderligere; hold kæft, hvor ville det være rart med en spiller med samme fart som Moumbagna. Man så igår, hvor giftigt det kan være med en hurtig spiller, når modstanderen presser højt. Han er ganske vist ikke en god nok afslutter og oplægger til os, men farten er noget jeg savner på vores hold.