Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Buzz Killington » 20. nov 2021, 19:09

Tyskeren skrev:
20. nov 2021, 13:39
Jakob Busk er et emne når Rinne smutter…
...er rendyrket spekulation fra dig fordi du i dag har læst en nyhed på bold.dk om netop ham?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 21. nov 2021, 10:26

Dennis Nielsen skrev:
19. nov 2021, 12:45
Reyad skrev:
19. nov 2021, 12:09
AaB har stadig lidt for meget dødvægt i truppen.
MC er i mine øjne én af dem. Så lad os endelig sende ham afsted i januar, hvis muligheden opstår. Jeg mener Højholt kan dække ind som 6'er. Eller Granli.
Også kan andre dække 8'eren. Fx Prip.

Børsting under jeg også et skifte, hvor han kan blive en bærende spiller. Det bliver han aldrig i AaB. Det tekniske niveau er for lavt. Men ser gerne, at vi holder på ham resten af sæsonen. Han har haft mange startpladser.

Synes stadig vi mangler konkurrence til midtbanen. Med eller uden Magnus' afgang. Og Fossum kunne også stå på affyringsrampen, så ville være fornuftigt at hente spillere ind allerede nu. Synes Mark Brink fra SIF er fremragende, men han er nok udenfor vores formåen lige nu. Tochi fra FCN et andet bud. Han har udløb til sommer og er bæk fra holdet lige nu.

Udlandsdanskere som disse er måske relevante:
Victor Jensen, Lasse Sørensen, Jens Odgaard (angriber) eller Jeppe Andersen, der virker til at være lidt ude i kulden i Hammarby.
vi har udløb med

Kusk
Trajkovski
Rinne
Thelander
Magnus
Børsting
Rufo.

Det er ret mange og ud af dem, så er der faktisk kun 2.5 jeg ønsker at beholde. Kusk er den halve, som skal ned i løn, såfremt han skal forlænges med.

Rinne og Thelander vil jeg meget gerne beholde og de må gerne koste lidt ekstra, som kan spares på fx Kusk og Rufo.

Der er i hvert fald mulighed for IAO til at trylle lidt ukendt opad hatten og beholde noget af de velkendte. Det bliver spændende at se, om vi får lov til at lukke de gamle huller eller skal bruge mange ressourcer på at lukke nye - Thelander og Rinne afgang.
Kusk har udløb til vinter næste år.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Tyskeren
Allstar
Allstar

Indlæg af Tyskeren » 21. nov 2021, 16:44

Buzz Killington skrev:
20. nov 2021, 19:09
Tyskeren skrev:
...er rendyrket spekulation fra dig fordi du i dag har læst en nyhed på bold.dk om netop ham?
Hvad fanden mener du? Jeg skriver da ikke at AaB er interesseret i ham. Jeg skriver bare at han er et emne - ikke mere end det. Men beklager da mange gange..

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 21. nov 2021, 16:48

Tyskeren skrev:
21. nov 2021, 16:44
Buzz Killington skrev:
Tyskeren skrev:
Hvad fanden mener du? Jeg skriver da ikke at AaB er interesseret i ham. Jeg skriver bare at han er et emne - ikke mere end det. Men beklager da mange gange..
Jeg læste også dit indlæg som, at du har en viden om at Busk er emne for AaB. Og det ville vel være forventeligt nok, at AaB allerede nu har en shortlist på keepere, hvis de skulle købe en i morgen og næppe urealistisk han kunne stå der.
Der står ikke tydeligt, at du mener at han bør være et emne/vil være et emne herinde.
RAUS RAUS SSE!

Tyskeren
Allstar
Allstar

Indlæg af Tyskeren » 21. nov 2021, 17:11

Jakobsen skrev:
21. nov 2021, 16:48
Tyskeren skrev:
21. nov 2021, 16:44
Buzz Killington skrev:
Tyskeren skrev:
Jeg læste også dit indlæg som, at du har en viden om at Busk er emne for AaB. Og det ville vel være forventeligt nok, at AaB allerede nu har en shortlist på keepere, hvis de skulle købe en i morgen og næppe urealistisk han kunne stå der.
Der står ikke tydeligt, at du mener at han bør være et emne/vil være et emne herinde.
Hold da op så korrekt man skal være for at skrive herinde lige pludselig.. Jeg tænker bare selv han er et emne!

Mr Gold
Superliga
Superliga

Indlæg af Mr Gold » 21. nov 2021, 17:14

Er da godt nok virkelig virkelig spændt hvad Inge har af planer i næste vindue.

Der kan godt nok ske en voldsom udskiftning med de udløb osv som nærmer sig, især hvis der skal lidt penge ind for at kan købe.
Stillingen efter i morgen må meget gerne være en 3 plads.
Isoleret set på det ser det virkelig flot ud, men man kan godt blive lidt bekymret om de kan holde stand, tror det kræver er ret godt vindue hvor det hele skal gå op :aabfan:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 21. nov 2021, 17:38

Hvis vi skal kigge på udenlandsdanskere som kan styrke vores centrale midtbane, så har Jens Jönsson udløb til sommer sammenholdt med at hans klub vil være i risiko for at rykke ned.

Han er blevet 28(29 år til januar) år og har været i udlandet i 5-6 år. Nu Cadiz, tidligere tyrkisk bund-/midterklub Konyaspor. Så økonomisk burde han være overkommelig.

Problemet er nok nærmere, at han har spillet noget nær fast de sidste mange år, sågar været på landsholdet. Det lyder nok ikke på en spiller, som er nem at hente hjem igen. Men nogle gange kan kan skolesøgende børn, ægteskabelige forhold og andet irrelevante ting jo gøre meget?! Så I vores situation med den centrale midtbane kunne det måske være en et ring værd.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Indlæg af Moen » 21. nov 2021, 17:54

FlæskeFrank skrev:
21. nov 2021, 17:38
Hvis vi skal kigge på udenlandsdanskere som kan styrke vores centrale midtbane, så har Jens Jönsson udløb til sommer sammenholdt med at hans klub vil være i risiko for at rykke ned.

Han er blevet 28(29 år til januar) år og har været i udlandet i 5-6 år. Nu Cadiz, tidligere tyrkisk bund-/midterklub Konyaspor. Så økonomisk burde han være overkommelig.

Problemet er nok nærmere, at han har spillet noget nær fast de sidste mange år, sågar været på landsholdet. Det lyder nok ikke på en spiller, som er nem at hente hjem igen. Men nogle gange kan kan skolesøgende børn, ægteskabelige forhold og andet irrelevante ting jo gøre meget?! Så I vores situation med den centrale midtbane kunne det måske være en et ring værd.
Ham kommer vi ikke i nærheden af. De snakkede om i BTs transferpodcast, at han slet ikke vil hjem endnu.

Jeg synes, vi skal have en ung midtbanespiller som kan konkurrere med Pedro og Malthe, mens vi så skal af med MC. Tochi fra FCN kunne være et bud.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Indlæg af Sønderhof » 21. nov 2021, 20:19

Prica22 skrev:
21. nov 2021, 17:54
FlæskeFrank skrev:

Ham kommer vi ikke i nærheden af. De snakkede om i BTs transferpodcast, at han slet ikke vil hjem endnu.

Jeg synes, vi skal have en ung midtbanespiller som kan konkurrere med Pedro og Malthe, mens vi så skal af med MC. Tochi fra FCN kunne være et bud.
Jönsson er utvivlsomt skudt over mål. Han har spillet fast i først Tyrkiet og nu Spanien, og har senest udtalt at han vil til en større/bedre klub.

Ham Tochi kan jeg simpelthen ikke huske. Hvorfor er han røget ud i FCN?

En fra FCN, jeg til gengæld gerne vil se er Magnus Kofod Andersen. Han har også udløb til sommer, og er en dygtig spiller, der er gået lidt i stå i sin udvikling. Ham så jeg gerne i AaB.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Moen » 21. nov 2021, 21:28

Sønderhof skrev:
21. nov 2021, 20:19
Prica22 skrev:
21. nov 2021, 17:54
FlæskeFrank skrev:

Jönsson er utvivlsomt skudt over mål. Han har spillet fast i først Tyrkiet og nu Spanien, og har senest udtalt at han vil til en større/bedre klub.

Ham Tochi kan jeg simpelthen ikke huske. Hvorfor er han røget ud i FCN?

En fra FCN, jeg til gengæld gerne vil se er Magnus Kofod Andersen. Han har også udløb til sommer, og er en dygtig spiller, der er gået lidt i stå i sin udvikling. Ham så jeg gerne i AaB.
Jeg tror også Kofod er skudt over mål. Han er stadig en dygtig spiller selvom FCN er ringe. Der skal nok være større klubber med interesse.

Det er svært at sige med Tochi. Der er ikke rigtigt nogen der ved, hvad der er gået galt, men det halter mentalt. Han var jo et stortalent i FCN og debuterede som helt ung. Han er også stadig fast på U-landshold for den stærke årgang 03. Spørgsmålet er, hvad han søger. Vil han have kontinuerlig spilletid i Superligaen, være bænkevarmer i Superligaen eller cashe ind og tage et skifte til udlandet?

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 22. nov 2021, 13:36

Hvad var det nu han hed, ham brasilianeren, som blev rygtet til AaB for nogle måneder siden??

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 22. nov 2021, 13:43

FIDEL skrev:
22. nov 2021, 13:36
Hvad var det nu han hed, ham brasilianeren, som blev rygtet til AaB for nogle måneder siden??
Juninho fra Arda Karz - et-eller-andet. Assisterede mod CSKA Sofia igen i weekenden

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Moen » 22. nov 2021, 13:57

Julgranen skrev:
22. nov 2021, 13:43
FIDEL skrev:
Juninho fra Arda Karz - et-eller-andet. Assisterede mod CSKA Sofia igen i weekenden
Juninho Piauiense

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 22. nov 2021, 17:03

Prica22 skrev:
22. nov 2021, 13:57
Julgranen skrev:
22. nov 2021, 13:43
FIDEL skrev:
Juninho Piauiense
Seneste nyt er, at BTs transfervinduet har undersøgt sagen og de melder at der ikke er interesse fra AaB.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 22. nov 2021, 18:47

Altså hvis man skal erstatte Magnus 1:1 får man ikke hverken Superliga-kvalitet eller velkendt talent for 1 mio. om året.

Så skal man afskibe Kusk i samme ombæring. Han koster over 3 mio. årligt, og vi er relativt godt besat på de offensive pladser.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 22. nov 2021, 19:20

BoT skrev:Altså hvis man skal erstatte Magnus 1:1 får man ikke hverken Superliga-kvalitet eller velkendt talent for 1 mio. om året.

Så skal man afskibe Kusk i samme ombæring. Han koster over 3 mio. årligt, og vi er relativt godt besat på de offensive pladser.
Hvis man får det, har man jo så også erstattet ham 1 til 4 eller deromkring.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 22. nov 2021, 22:13

Ham Emil Holm er også en god og interessant spiller. Ville være en fin tilføjelse til vores trup.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Moen » 22. nov 2021, 22:20

FIDEL skrev:
22. nov 2021, 22:13
Ham Emil Holm er også en god og interessant spiller. Ville være en fin tilføjelse til vores trup.
Mon ikke Spezia vil se ham an, inden de sender ham videre

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 22. nov 2021, 22:20

FIDEL skrev:
Samme Emil holm som stor og rakte armen i vejret ude ved sidelinjen, mens vi scorede mod dem sidst?
Han kan da nogle ting, men han har godtnok også nogle huller.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 23. nov 2021, 10:19

Pastorius skrev:
22. nov 2021, 22:20
FIDEL skrev:
Samme Emil holm som stor og rakte armen i vejret ude ved sidelinjen, mens vi scorede mod dem sidst?
Han kan da nogle ting, men han har godtnok også nogle huller.
Ja, ham. Alle spillere laver fejl, men i den situation så han rigtigt nok meget skidt ud. Tror bare han kunne være god til bredden i vores trup.

Yderligere; hold kæft, hvor ville det være rart med en spiller med samme fart som Moumbagna. Man så igår, hvor giftigt det kan være med en hurtig spiller, når modstanderen presser højt. Han er ganske vist ikke en god nok afslutter og oplægger til os, men farten er noget jeg savner på vores hold.

Låst