Spalvis-Jönsson/Helenius
er bedre end:
Jönsson-Helenius

Altså --> Jönsson på kanten, tak. Hvis Ene er klar, så er det jo en anden snak. Kan ikke klare alle de fantastiske spillere i én klub!!

Oldager skrev:Jeg tror at:
Spalvis-Jönsson/Helenius
er bedre end:
Jönsson-Helenius
Altså --> Jönsson på kanten, tak. Hvis Ene er klar, så er det jo en anden snak. Kan ikke klare alle de fantastiske spillere i én klub!!
Hvor er det fedt at høre at gode spillere står i kø for at få lov til at gå ned i løn og spille i Aalborg. Noget rigtigt må de da gøre derude.Provst i Brovst skrev:Wolfsburg vil af med Jönsson
Jönssons presbold: VIL spille i AaB
Agent tror på Helenius til AaB
Bliver det en realitet, er jeg også ok glad for ikke at være Søren Frederiksen. Kan næsten ikke lade sig gøre at give ham spilletid hvis angriberne han kæmper med hedder: Joensson, Helenius, Spalvis og AK. Jacobsen. Måske man i såfald bør leje ham ud, eller lade ham gå?Pastorius skrev:Hvor er det fedt at høre at gode spillere står i kø for at få lov til at gå ned i løn og spille i Aalborg. Noget rigtigt må de da gøre derude.Provst i Brovst skrev:Wolfsburg vil af med Jönsson
(Og jeg satser stadig på Kusk i efteråret, og er glad for det ikke er mig der skal stille holdkortet, hvis alle mand er friske).

Søren Frederiksens kontrakt udløber til nytår. Der er ingen grund til at bruge krudt på at komme af med ham, medmindre at hans lønkroner blokerer for noget bedre. Men det er godt nok hypotetisk, hvis vi skal diskutere den situation.PeterS skrev:Bliver det en realitet, er jeg også ok glad for ikke at være Søren Frederiksen. Kan næsten ikke lade sig gøre at give ham spilletid hvis angriberne han kæmper med hedder: Joensson, Helenius, Spalvis og AK. Jacobsen. Måske man i såfald bør leje ham ud, eller lade ham gå?Pastorius skrev:Hvor er det fedt at høre at gode spillere står i kø for at få lov til at gå ned i løn og spille i Aalborg. Noget rigtigt må de da gøre derude.Provst i Brovst skrev:Wolfsburg vil af med Jönsson
(Og jeg satser stadig på Kusk i efteråret, og er glad for det ikke er mig der skal stille holdkortet, hvis alle mand er friske).

Slap nu af med det CL. I første omgang skal vi spille to kampe, mod en seedet modstander - taber vi den venter en håbløs EL modstander. Hvis vi avancerer fra en af runderne, og det skulle stå på grp.spil, så må vi se på det der. Men jeg er egentlig ikke bange for Kasper P - Blåbjerg i midterforsvaret...Larstyndskid skrev:Undskyld mig, men hvorfor snakker ingen om forsvaret? Der er vi meget tyndt besat. Forestil jer en skade til Thelander eller KEP og samtidig en karantæne til den anden, så hedder CL-forsvaret Kasper Pedersen - Jacob Blåbjerg. Langt vigtigere at få Lasse hjem end Helenius?
Valid pointe, men som svar på det ville JEG som træner begynde at se nærmere på en seriøs omskoling af en af de folk, vi allerede har på kontrakt, som HAR vikarieret i forsvaret, og som - trods en sikkert pæn hyre og høj status - har svært ved at få en plads på holdet: Augu.Larstyndskid skrev:Undskyld mig, men hvorfor snakker ingen om forsvaret? Der er vi meget tyndt besat. Forestil jer en skade til Thelander eller KEP og samtidig en karantæne til den anden, så hedder CL-forsvaret Kasper Pedersen - Jacob Blåbjerg. Langt vigtigere at få Lasse hjem end Helenius?
Her er jeg så lodret uenig. Augu er ALT for langsom samt mangelfuld i pasningsspillet til at spille den plads. Desuden kan manden jo ikke lave en glidende tackling.Funky skrev:Valid pointe, men som svar på det ville JEG som træner begynde at se nærmere på en seriøs omskoling af en af de folk, vi allerede har på kontrakt, som HAR vikarieret i forsvaret, og som - trods en sikkert pæn hyre og høj status - har svært ved at få en plads på holdet: Augu.Larstyndskid skrev:Undskyld mig, men hvorfor snakker ingen om forsvaret? Der er vi meget tyndt besat. Forestil jer en skade til Thelander eller KEP og samtidig en karantæne til den anden, så hedder CL-forsvaret Kasper Pedersen - Jacob Blåbjerg. Langt vigtigere at få Lasse hjem end Helenius?
Nu kan jeg så ikke mindes en eneste AaB-centerforsvarer, som har fået prædikatet "gazelle-hurtig" eller "pasnings-Meister" herinde. Glidende tacklinger vil jeg nu nok mene, at manden kan lave. Dygtige forsvarsspillere holder sig imidlertid på fødderne mest muligt.Forza skrev:Her er jeg så lodret uenig. Augu er ALT for langsom samt mangelfuld i pasningsspillet til at spille den plads. Desuden kan manden jo ikke lave en glidende tackling.Funky skrev:Valid pointe, men som svar på det ville JEG som træner begynde at se nærmere på en seriøs omskoling af en af de folk, vi allerede har på kontrakt, som HAR vikarieret i forsvaret, og som - trods en sikkert pæn hyre og høj status - har svært ved at få en plads på holdet: Augu.Larstyndskid skrev:Undskyld mig, men hvorfor snakker ingen om forsvaret? Der er vi meget tyndt besat. Forestil jer en skade til Thelander eller KEP og samtidig en karantæne til den anden, så hedder CL-forsvaret Kasper Pedersen - Jacob Blåbjerg. Langt vigtigere at få Lasse hjem end Helenius?
Kasper P. må være reserven hertil, men ellers er vi meget svagt besat på bænken til de bagerste pladser.
Det mener jeg bestemt heller ikke er det jeg siger? Men manden er MEGET langsom og kan ikke lægge en aflevering på 5 meter, så det vil koste dyrt at have ham som sidste skanse IMO.Funky skrev:Nu kan jeg så ikke mindes en eneste AaB-centerforsvarer, som har fået prædikatet "gazelle-hurtig" eller "pasnings-Meister" herinde. Glidende tacklinger vil jeg nu nok mene, at manden kan lave. Dygtige forsvarsspillere holder sig imidlertid på fødderne mest muligt.Forza skrev:Her er jeg så lodret uenig. Augu er ALT for langsom samt mangelfuld i pasningsspillet til at spille den plads. Desuden kan manden jo ikke lave en glidende tackling.Funky skrev:Valid pointe, men som svar på det ville JEG som træner begynde at se nærmere på en seriøs omskoling af en af de folk, vi allerede har på kontrakt, som HAR vikarieret i forsvaret, og som - trods en sikkert pæn hyre og høj status - har svært ved at få en plads på holdet: Augu.Larstyndskid skrev:Undskyld mig, men hvorfor snakker ingen om forsvaret? Der er vi meget tyndt besat. Forestil jer en skade til Thelander eller KEP og samtidig en karantæne til den anden, så hedder CL-forsvaret Kasper Pedersen - Jacob Blåbjerg. Langt vigtigere at få Lasse hjem end Helenius?
Kasper P. må være reserven hertil, men ellers er vi meget svagt besat på bænken til de bagerste pladser.

Jeg er ikke enig.Larstyndskid skrev:Undskyld mig, men hvorfor snakker ingen om forsvaret? Der er vi meget tyndt besat. Forestil jer en skade til Thelander eller KEP og samtidig en karantæne til den anden, så hedder CL-forsvaret Kasper Pedersen - Jacob Blåbjerg. Langt vigtigere at få Lasse hjem end Helenius?

Jeps! Som vi spiller kan backs og kanter også godt vikariere lidt for hinanden.9800 skrev:Enig med Aston Villa. Forsvarerne spiller også oftere fuld tid, hvorimod angriberne/midtbanespillerne oftere er ofre for taktiske dispositioner, hvis en kamp skal vendes eller køres hjem.

De saleger Vetokele fordi de ikke mener han passer sammen med Toyota, hvilket jeg naivt tolker som at han er for direkte. Paa den konto vil jeg tror at Helenius er lidt samme type som Vetokele, og derfor netop ikke den type FCK soeger. Men mit indlaeg skal ogsaa tages med et gran haab, for det ville vaere traels at se ham i den cokefarvede troeje.9800 skrev:Kan se at FCK har solgt Ventokele til Charlton, tror i de lurer på Helenius?
Jeg ved godt han har sagt at han vil hjem til AaB, men synes vi har hørt den sang før...