Jeg synes jo også at problemet er, at han lynhurtigt bliver kylet af holdet når han har de der par dårlige kampe. Kasper Kusk har alle dage været, og vil alle dage være, en spiller der brillierer i nogle kampe for så at falde ud i andre. Det er jo ikke noget nyt. Jeg synes at han giver så meget til os på sine gode dage, at jeg fint kan leve med, at der også er dage hvor han ikke shiner.gwailo skrev: ↑20. mar 2022, 21:19Men hvor mange gange har vi ikke sagt det, for så et se en stribe forfærdige kampe fra ham. I dag var også en af de dage hvor det kørte for alle. Kusk skal vise det over mange flere kampe.Funky skrev: ↑20. mar 2022, 17:32Den Kusk som spillede i dag er dælme også stamspiller… Synes også, Inge så lidt svedt ud over den performance, kan godt være, hans planer for sommervinduet pludselig ser mere komplicerede ud…Brodernumsi skrev: ↑20. mar 2022, 14:26En spiller med Kusk' løn, skal være stamspiller. Hvis han ikke er det, skal han videre, så penge kan bruges på en til start-11.
Når det så er sagt så kan det jo være at Sousa eller hvem det nu evt skal afløse ham er til billigere penge og med højere bundniveau. Synes eksperterne i studiet var meget fokuseret på at der skulle forlænges med ham, uden at tage økonomi i betragtning.
Jeg har forståelse for at man arbejder meget med kulturen i AaB og at der ikke skal være nogle fripas. Kasper Kusk skal arbejde hårdt for sagen som alle andre. Men det er jammerligt at vi har sat så god en spiller ud af holdet så længe, især når selvsamme hold har haft mega problemer med at skabe chancer. Her er han i særklasse vores bedste spiller, og hans stats for chanceskabelse og assists har været i orden i samtlige sæsoner.
Mit håb er at han brænder foråret af for AaB så Inge ikke kan komme uden om at give manden en ny kontrakt, forudsat at de kan mødes på en fornuftig økonomi for begge parter. Men jeg tror desværre Inge har skrevet hans dødsdom for længe siden