Poker-One-Kenobi skrev:Ikke noget forkert i at interessere sig, men ikke at fravælge ting som tydeligvis bringer ens pis i kog, det er da dumt. SPecielt når der trods alt er så mange andre muligheder for at få "nyheder".
Nyheder generelt bringer da ikke mit pis i kog. Jeg siger jo netop, at jeg gerne vil have nyheder. Netop derfor forbeholder jeg mig også retten til at have en mening om, hvordan de bliver præsenteret. Og nej, der er ikke mange muligheder for at få landsdækkende nyheder på tv. Der er to: DR og TV2. Og jeg og alle mulige andre har selvfølgelig al mulig ret til at kritisere den måde, de prioriterer deres stof.
Poker-One-Kenobi skrev:Du er meget velkommen til at sige "få dig et liv" hvis jeg en dag sidder og bitcher over TV2Nord og deres dækning af Hjallerup Marked. Jeg vil faktisk mene at det ville være på sin plads.
Interessant.
Når du om en uge kommer ned i din lokale Fakta og opdager, at de dovne københavnerdrenge stadig sidder og glor på vandpytterne, så må du ikke kritisere dem for at prioritere deres arbejde forkert. For der er jo mange andre steder, du kan gå hen.
Når du næste gang sidder i en bybus på vej ind til centrum af den overvildt lækre fantastiske suparsmarte og moderne metropol Copenhagen City (som vi alle elsker og beundrer), må du ikke kritisere den måde, chaufføren vælger at køre. For der er jo så mange andre måder at nå frem.
Når du næste gang ser en kedelig fodboldkamp, må du ikke kritisere reglerne for at give point for 0-0. For der er jo mange andre fodboldkampe, du bare kan vælge at se.
Jeg er sådan set ligeglad med, at du ikke selv kan se, hvor ufattelig søgt og ubegribelig ringe din argumentation er. Men for din egen skyld håber jeg, at det begynder at dæmre. Selvfølgelig må man da kritisere DR og TV2 for overdrevent fokus på København! Det er næsten komisk, at man er nødt til at forklare det for et formentligt voksent menneske, men mon ikke hovedet på sømmet er ramt meget præcist, når det gælder påstanden om, at det i virkeligheden bare er kritikken af dit elskede København, der får dig op af stolen?