Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af 634 » 15. jul 2011, 14:21

Pastorius skrev:
634 skrev:
Holm-o1 skrev:
634 skrev:Det pisser mig voldsomt af, at man kan blive skyldig i en trafikulykke når man kører eksemplarisk i sin højre side, og bliver ramt af en modkørende bilist som kører på midterstriben, mens hun overhaler vejarbejde.
Hvordan kan du så blive skyldig?
Fordi hun påstår (lyver) at hun standsede inde mellem nogle vejarbejdskøretøjer, undervejs i hendes overhaling, og jeg skulle have kørt over i hende.
Når vi giver hver vores udlægning af hændelses forløbet bliver det en deling, og det er ikke til at ændre ved ifølge politi og forsikring.
Det kan faktisk lade sig gøre ved civil søgsmål, men det kræver nok du har nogle vidner der støtter dig.
Vejarbejderne siger at det skete så hurtigt, at de ikke nåede at se det, dog skulle man mene at de ville opdage, hvis der holdt en bil standset imellem deres køretøjer.
Jeg kommer kørende fra modsat side som skal nedsætte hastigheden til 70 og 50 som jeg også gør, men mange andre kører omkring 80, og det gør at vejarbejderne generelt vil have os straffet når der sker noget. Tilsyneladende er vejarbejderne nærmest ligeglade med ulovlige overhalinger af deres vejarbejde, hvis bare farten ikke er for høj. En tankegang som ikke er helt forkert, set i deres øjne, men fakta er at jeg ikke har kørt for stærkt ved hændelsen. Det er derimod min modpart som valgte at lave en overhaling hun ikke kunne gennemføre, og hun gav mig ikke en fair chance for at undvige hende.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 15. jul 2011, 16:12

doukas skrev:At Divisionsforeningen åbenbart har bestemt at holdene i Superligaen skal lave indløb på samme tid i den kommende sæson, så meget for årelang tradition. Divisionsforeningens argument er at det vil skabe et langt flottere produkt, hvilket jeg fatter hat af.
Super gay...
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15962
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 16. jul 2011, 17:16

Det pisser mig af at jeg har haft god tid til at se bjergetaperne i denne uge, og så sker der ikke en skid... Så bliver det hele afgjort i alperne, hvor jeg ikke kan se lortet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Mebega
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 8. apr 2008, 15:25
Favoritspiller: Johan Cruijff
Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mebega » 16. jul 2011, 20:19

Hanga skrev:Det pisser mig af at jeg har haft god tid til at se bjergetaperne i denne uge, og så sker der ikke en skid... Så bliver det hele afgjort i alperne, hvor jeg ikke kan se lortet.
Fantastisk dag i dag. Jelle tager sejren. Ingen cykelrytter har fortjent det mere. Desuden er det første 'belgiske' sejr på en bjergetape siden 1978, så vidt jeg lige kan huske. Hvis Evans ender med at vinde touren, er jeg tilfreds.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5102
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 16. jul 2011, 20:36

Tour de France......
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jernskjorten » 17. jul 2011, 12:15

At medierne nu kører op i en spids over den aflyste Take That-koncert. F.eks. dækker TV2 det live, når bandet skal gå 5 meter fra hotellet til deres bil. Axel Boisen interviewes fuldt forståeligt om sagen. Nu er det mig, der får lyst til at tude...

Det pisser mig mest af, at medierne dækker sig ind med "Jamen, det er den type nyheder danskerne efterspørger". :@

Hvornår kommer den Superliga-kanal?

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sulakvelidze » 17. jul 2011, 20:52

At jeg sidder med en fornemmelse af, at Claus Bo Larsen om lidt går på tv og giver Brøndby en undskyldning for et straffespark, han ikke dømte. Og at han sikkert ikke bliver konfronteret med sin fejlkendelse ved Brøndbys udligning.

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 569
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elvis lever » 17. jul 2011, 21:04

sulakvelidze skrev:At jeg sidder med en fornemmelse af, at Claus Bo Larsen om lidt går på tv og giver Brøndby en undskyldning for et straffespark, han ikke dømte. Og at han sikkert ikke bliver konfronteret med sin fejlkendelse ved Brøndbys udligning.
...og der tog du så 100% fejl.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sulakvelidze » 17. jul 2011, 21:06

Elvis lever skrev:
sulakvelidze skrev:At jeg sidder med en fornemmelse af, at Claus Bo Larsen om lidt går på tv og giver Brøndby en undskyldning for et straffespark, han ikke dømte. Og at han sikkert ikke bliver konfronteret med sin fejlkendelse ved Brøndbys udligning.
...og der tog du så 100% fejl.
Ja, det må man sige. :) Men det pisser mig stadig af, at jeg ikke engang var urealistisk i mit bud.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 18. jul 2011, 01:01

1) At vi taber den kamp.

2) At jeg havde 100,- på en AaB-sejr til 12 gange pengene igen.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1957
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindmark » 18. jul 2011, 08:28

Kilde skrev:1) At vi taber den kamp.

2) At jeg havde 100,- på en AaB-sejr til 12 gange pengene igen.
ad 1) Hvilken kamp?

ad 2) Det forstår jeg så godt, selv om min egen skuffelse stikker dybere end en stak hundredekronesedler...
Lindmark / Vendelbokartellet

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 18. jul 2011, 10:49

Lindmark skrev:ad 1) Hvilken kamp?
Haha.. Tror jeg mente smider.
Lindmark skrev:ad 2) Det forstår jeg så godt, selv om min egen skuffelse stikker dybere end en stak hundredekronesedler...
Det er nu også bare lidt mere ærgelse ved siden af. Det er dog en god stak hundredekronesedler, når man er mellem uddannelser uden et egentligt job (hvilket også pisser mig af).

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 18. jul 2011, 13:51

12 gange pengene? Hvor fik du det??

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 18. jul 2011, 13:53

Poker-One-Kenobi skrev:12 gange pengene? Hvor fik du det??
Betsafe i halvlegen.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 18. jul 2011, 14:00

Ah, okay. Godt set, den burde have holdt hjem.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 18. jul 2011, 14:05

Poker-One-Kenobi skrev:Ah, okay. Godt set, den burde have holdt hjem.
Jep. Men så dog lige, at jeg vandt et bet til 3,5 på, at AaB ville score over 1,5 mål, da jeg skulle ind og tjekke min væddemålshistorik for at se om det faktisk var 12. Dejlig overraskelse.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 18. jul 2011, 14:53

Det er derfor de kalder mig "Sunshine"...

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2627
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mogens » 18. jul 2011, 15:17

fisse mikes scoring i overtid. Derudover også ærgerligt, at Nicolaj (aner ikke, om det er stavet rigtigt) ikke tog en medspiller ind på stregen.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2627
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mogens » 21. jul 2011, 18:23

at tude-frans aka andy schleck var super skarp i dag i touren.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Lindvang

Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 21. jul 2011, 19:46

At folk sidste år skulle hade Contador og elske Schleck-drengene og i år skal det modsatte. Og så også gjorde/gør begge dele.

Er det ikke sådan lidt nordjysk FCK/BIF-fan-agtigt?

Besvar