Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Fordi hun påstår (lyver) at hun standsede inde mellem nogle vejarbejdskøretøjer, undervejs i hendes overhaling, og jeg skulle have kørt over i hende.Holm-o1 skrev:Hvordan kan du så blive skyldig?634 skrev:Det pisser mig voldsomt af, at man kan blive skyldig i en trafikulykke når man kører eksemplarisk i sin højre side, og bliver ramt af en modkørende bilist som kører på midterstriben, mens hun overhaler vejarbejde.
Når vi giver hver vores udlægning af hændelses forløbet bliver det en deling, og det er ikke til at ændre ved ifølge politi og forsikring.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
-
Lindvang
TøhøKøllen I Møllen skrev:Ja, der står jo at den anden er en HUN så jeg forstår det heller ikke...Holm-o1 skrev:Hvordan kan du så blive skyldig?634 skrev:Det pisser mig voldsomt af, at man kan blive skyldig i en trafikulykke når man kører eksemplarisk i sin højre side, og bliver ramt af en modkørende bilist som kører på midterstriben, mens hun overhaler vejarbejde.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
At Divisionsforeningen åbenbart har bestemt at holdene i Superligaen skal lave indløb på samme tid i den kommende sæson, så meget for årelang tradition. Divisionsforeningens argument er at det vil skabe et langt flottere produkt, hvilket jeg fatter hat af.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Det kan faktisk lade sig gøre ved civil søgsmål, men det kræver nok du har nogle vidner der støtter dig.634 skrev:Fordi hun påstår (lyver) at hun standsede inde mellem nogle vejarbejdskøretøjer, undervejs i hendes overhaling, og jeg skulle have kørt over i hende.Holm-o1 skrev:Hvordan kan du så blive skyldig?634 skrev:Det pisser mig voldsomt af, at man kan blive skyldig i en trafikulykke når man kører eksemplarisk i sin højre side, og bliver ramt af en modkørende bilist som kører på midterstriben, mens hun overhaler vejarbejde.
Når vi giver hver vores udlægning af hændelses forløbet bliver det en deling, og det er ikke til at ændre ved ifølge politi og forsikring.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Vejarbejderne siger at det skete så hurtigt, at de ikke nåede at se det, dog skulle man mene at de ville opdage, hvis der holdt en bil standset imellem deres køretøjer.Pastorius skrev:Det kan faktisk lade sig gøre ved civil søgsmål, men det kræver nok du har nogle vidner der støtter dig.634 skrev:Fordi hun påstår (lyver) at hun standsede inde mellem nogle vejarbejdskøretøjer, undervejs i hendes overhaling, og jeg skulle have kørt over i hende.Holm-o1 skrev:Hvordan kan du så blive skyldig?634 skrev:Det pisser mig voldsomt af, at man kan blive skyldig i en trafikulykke når man kører eksemplarisk i sin højre side, og bliver ramt af en modkørende bilist som kører på midterstriben, mens hun overhaler vejarbejde.
Jeg kommer kørende fra modsat side som skal nedsætte hastigheden til 70 og 50 som jeg også gør, men mange andre kører omkring 80, og det gør at vejarbejderne generelt vil have os straffet når der sker noget. Tilsyneladende er vejarbejderne nærmest ligeglade med ulovlige overhalinger af deres vejarbejde, hvis bare farten ikke er for høj. En tankegang som ikke er helt forkert, set i deres øjne, men fakta er at jeg ikke har kørt for stærkt ved hændelsen. Det er derimod min modpart som valgte at lave en overhaling hun ikke kunne gennemføre, og hun gav mig ikke en fair chance for at undvige hende.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Super gay...doukas skrev:At Divisionsforeningen åbenbart har bestemt at holdene i Superligaen skal lave indløb på samme tid i den kommende sæson, så meget for årelang tradition. Divisionsforeningens argument er at det vil skabe et langt flottere produkt, hvilket jeg fatter hat af.
Hvem der bare var irsk
Det pisser mig af at jeg har haft god tid til at se bjergetaperne i denne uge, og så sker der ikke en skid... Så bliver det hele afgjort i alperne, hvor jeg ikke kan se lortet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Mebega
- Ynglinge

- Favoritspiller: Johan Cruijff
- Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant
Fantastisk dag i dag. Jelle tager sejren. Ingen cykelrytter har fortjent det mere. Desuden er det første 'belgiske' sejr på en bjergetape siden 1978, så vidt jeg lige kan huske. Hvis Evans ender med at vinde touren, er jeg tilfreds.Hanga skrev:Det pisser mig af at jeg har haft god tid til at se bjergetaperne i denne uge, og så sker der ikke en skid... Så bliver det hele afgjort i alperne, hvor jeg ikke kan se lortet.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.
- George Smith Patton, Jr.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
At medierne nu kører op i en spids over den aflyste Take That-koncert. F.eks. dækker TV2 det live, når bandet skal gå 5 meter fra hotellet til deres bil. Axel Boisen interviewes fuldt forståeligt om sagen. Nu er det mig, der får lyst til at tude...
Det pisser mig mest af, at medierne dækker sig ind med "Jamen, det er den type nyheder danskerne efterspørger".
Hvornår kommer den Superliga-kanal?
Det pisser mig mest af, at medierne dækker sig ind med "Jamen, det er den type nyheder danskerne efterspørger".
Hvornår kommer den Superliga-kanal?
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
At jeg sidder med en fornemmelse af, at Claus Bo Larsen om lidt går på tv og giver Brøndby en undskyldning for et straffespark, han ikke dømte. Og at han sikkert ikke bliver konfronteret med sin fejlkendelse ved Brøndbys udligning.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
...og der tog du så 100% fejl.sulakvelidze skrev:At jeg sidder med en fornemmelse af, at Claus Bo Larsen om lidt går på tv og giver Brøndby en undskyldning for et straffespark, han ikke dømte. Og at han sikkert ikke bliver konfronteret med sin fejlkendelse ved Brøndbys udligning.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Ja, det må man sige.Elvis lever skrev:...og der tog du så 100% fejl.sulakvelidze skrev:At jeg sidder med en fornemmelse af, at Claus Bo Larsen om lidt går på tv og giver Brøndby en undskyldning for et straffespark, han ikke dømte. Og at han sikkert ikke bliver konfronteret med sin fejlkendelse ved Brøndbys udligning.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
1) At vi taber den kamp.
2) At jeg havde 100,- på en AaB-sejr til 12 gange pengene igen.
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
ad 1) Hvilken kamp?Kilde skrev:1) At vi taber den kamp.
ad 2) Det forstår jeg så godt, selv om min egen skuffelse stikker dybere end en stak hundredekronesedler...
Lindmark / Vendelbokartellet
Det pisser mig af tråden
Haha.. Tror jeg mente smider.Lindmark skrev:ad 1) Hvilken kamp?
Det er nu også bare lidt mere ærgelse ved siden af. Det er dog en god stak hundredekronesedler, når man er mellem uddannelser uden et egentligt job (hvilket også pisser mig af).Lindmark skrev:ad 2) Det forstår jeg så godt, selv om min egen skuffelse stikker dybere end en stak hundredekronesedler...
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

12 gange pengene? Hvor fik du det??
Betsafe i halvlegen.Poker-One-Kenobi skrev:12 gange pengene? Hvor fik du det??
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Ah, okay. Godt set, den burde have holdt hjem.