Det får smilet frem tråden
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Det får smilet frem tråden
Minder............
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Puha, jeg har lige set alle klippene igennem. Det er lige før man har lyst til at give sig til at tude. For helvede hvor var vi gode dengang, og for helvede hvor er der langt derop igen. Man bliver jo helt deprimeret. Men så kan man selvfølgelig bare se klippene en gang til 
Jeg havde det på præcist samme måde, da jeg så dem igennem. For fanden hvor var vi vilde!CFN skrev:Puha, jeg har lige set alle klippene igennem. Det er lige før man har lyst til at give sig til at tude. For helvede hvor var vi gode dengang, og for helvede hvor er der langt derop igen. Man bliver jo helt deprimeret. Men så kan man selvfølgelig bare se klippene en gang til
-
Thorshauge
Endnu en grund til at tage med til Herning
Tv2.dk skrev:Sammen med blandt andre kroatiske Kristian Ipsa, der er søn af en kok, samt de to nigerianere Sylvester Igboun og Rilwan Hassen skal Thygesen forberede 500 liter suppe, som gives til de første 2000 tilskuere, der møder op på MCH Arena i Herning.
-
Thorshauge
Husker tydeligt den efterfølgende hjemmekampen mod FCM efter vi tabte til Man City... FCM tilhængerne hvad skrevet noget i stil med "Tak for turen i Europa" på et banner, vores svar var "NUKE HERNING"... det får smilet frem igen. Og så lavede Tracy et drømmemål...Flower skrev:Minder............
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Og hvor er det fedt at se et fyldt Aalborg stadion..Zee skrev:Jeg havde det på præcist samme måde, da jeg så dem igennem. For fanden hvor var vi vilde!CFN skrev:Puha, jeg har lige set alle klippene igennem. Det er lige før man har lyst til at give sig til at tude. For helvede hvor var vi gode dengang, og for helvede hvor er der langt derop igen. Man bliver jo helt deprimeret. Men så kan man selvfølgelig bare se klippene en gang til
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg skal fandeme ikke nyde noget af en ko-suppe som klamme Thygesen har været i nærheden af. Ellers tak...Thorshauge skrev:Endnu en grund til at tage med til HerningTv2.dk skrev:Sammen med blandt andre kroatiske Kristian Ipsa, der er søn af en kok, samt de to nigerianere Sylvester Igboun og Rilwan Hassen skal Thygesen forberede 500 liter suppe, som gives til de første 2000 tilskuere, der møder op på MCH Arena i Herning.
Janteloven eksisterer IKKE!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... der-vi-her" onclick="window.open(this.href);return false;
Billedet i denne artikel fik et lille fnis frem
Billedet i denne artikel fik et lille fnis frem
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Når ens bror ringer og inviterer til Stone Sour koncert i VEGA 
Ska' vi hak'?
Titlen "Brøndby Support har skrevet et langt brev" giver mig en god griner hver gang jeg ser den. Ikke mindst i kontekst af dens indhold og hvad Brøndbys fans har bedrevet i dette efterår.
-
RufusTheDog
Svensk TV4.
Hammarby är dom bästa! Heja heja heja Bajen!
Hammarby är dom bästa! Heja heja heja Bajen!
634 skrev:Troede lige det var "det for smilet frem tråden"Meelsen skrev:http://www.black-wolves.com/b/5/96062.html?start=30
Ang. den "rasserede" bus fra Odense:
BW, som sjovt nok havde det overordnet ansvar for busserne, havde sat en busansvarlig i vores bus: Hekler. Manden drikker sig fuld og ligger sig til at sove i vores bus, som busansvarlig.
Når det så er sagt, så ja, bussen var ikke i en acceptabel tilstand da vi kom hjem fra Odense - og det er heller ikke Heklers skyld - det siger jeg ikke. Det er bare vigtigt at huske, at BW's busansvarlige i "ubm's" bus drak sig fuld og lagde sig til at sove.
Hekler er evig ung
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det var også med til at starte den konflikt mellem Black wolfs og UBM der endte i at UBM ødelagde Black wolfs tifo her i lørdags som nogle måske lagde mærke til.. Dette skulle være gengæld for at BW havde afleveret nogle af UBM's flag og bannere til politiet som hittegods. Da de var blevet lagt midlertidig i deres tifo depot på stadion. I stedet for lige at tale sammen..
humor på højt plan.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Ja den tråd er simpelthen genial at læse igennem. De udstiller virkelig deres indavlThorhauge skrev:Det var også med til at starte den konflikt mellem Black wolfs og UBM der endte i at UBM ødelagde Black wolfs tifo her i lørdags som nogle måske lagde mærke til.. Dette skulle være gengæld for at BW havde afleveret nogle af UBM's flag og bannere til politiet som hittegods. Da de var blevet lagt midlertidig i deres tifo depot på stadion. I stedet for lige at tale sammen..
humor på højt plan.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Hahahaha, tak, for at nævne det. Nu fik jeg da lige et godt grin over UBM og BW! 
Link til underholdingen: http://www.black-wolves.com/b/5/96023.h ... =45#p99845
Link til underholdingen: http://www.black-wolves.com/b/5/96023.h ... =45#p99845
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Det får smilet frem, at mennesker fra klodens røvhul mener, at Kuhn er alt det, som de fleste fra Aalborg mener Pehrsson er. Jeg smiler også lidt over at de vil have Erik tilbage, men man kan jo håbe de får det, og det går FC Gylleklub, ligesom det gik ÅGF, da de havde selvsamme Erik som træner, der formåede han virkelige at fremelske god offensiv fodbold med (meget begrænset) succes. Han ville ihvertfald redde en sæson for mig, hvis han også kunne trylle FCM en tur i 1. division.[url]http://www.black-wolves.com/b/1/96064.html[/url] bruger: Ppow21 skrev: FCM er et hold under AFVIKLING med den DØDKEDELIGE spillestil, og burde være et hold under UDVIKLING. Det er den sidste gang jeg kommer på stadion indtil Kuhn er væk! Jeg ender altid med at sidde og kede mig og stirre på alt andet end fodbold, fordi det er så ringe fodboldspil vi levere.
Kan vi få Erik Rasmussen tilbage? han formåede at spille god offensiv fodbold med succes!
Hader København!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Gårsdagens koncert i VEGA med Hellyeah
og Stone Sour
Det var tungt!!!
og Stone Sour
Det var tungt!!!
Ska' vi hak'?
The Kandidate, og ikke mindst Entombed i Gigantium torsdag aften.../,,/
PS: jeg smilede også under Volbeat
PS: jeg smilede også under Volbeat
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
De har da vist nok nippet lidt rigeligt til deres single malt oppe i højlandet
http://www.bold.dk/nyt/Topdommere-Nej-t ... ke-opgaver" onclick="window.open(this.href);return false;
Uhadada. Tænk hvis danske dommere skulle følge med i det rasende tempo i skotsk fodbold.
DET får smilet frem....
http://www.bold.dk/nyt/Topdommere-Nej-t ... ke-opgaver" onclick="window.open(this.href);return false;
Uhadada. Tænk hvis danske dommere skulle følge med i det rasende tempo i skotsk fodbold.
DET får smilet frem....
Bienvenu Bassogog!
Uha lille Claus Bo kan du skade dig selv som dommer. Så skulle du måske stoppe med at dømme i det hele taget! For det med at skade dit eget rygte klarede du da vidst fint i weekenden. Tag en tudekiks lille mand!- Jeg er blevet spurgt af to kollegaer, som også er UEFA-dommere, og jeg har sagt, at jeg ikke ville gøre det. De er begge sprunget fra, og det synes jeg er meget fornuftigt. Den er en opgave, som man kun kan tabe på som dommer. Hvis man laver den mindste fejl, så vil der blive sat spørgsmålstegn ved, hvorfor i alverden man var blevet hentet ind, siger Claus Bo Larsen til bold.dk.