Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Flower » 10. nov 2010, 09:27

Minder............

- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Indlæg af CFN » 10. nov 2010, 10:08

Puha, jeg har lige set alle klippene igennem. Det er lige før man har lyst til at give sig til at tude. For helvede hvor var vi gode dengang, og for helvede hvor er der langt derop igen. Man bliver jo helt deprimeret. Men så kan man selvfølgelig bare se klippene en gang til :)

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 10. nov 2010, 10:32

CFN skrev:Puha, jeg har lige set alle klippene igennem. Det er lige før man har lyst til at give sig til at tude. For helvede hvor var vi gode dengang, og for helvede hvor er der langt derop igen. Man bliver jo helt deprimeret. Men så kan man selvfølgelig bare se klippene en gang til :)
Jeg havde det på præcist samme måde, da jeg så dem igennem. For fanden hvor var vi vilde!

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 10. nov 2010, 12:25

Endnu en grund til at tage med til Herning
Tv2.dk skrev:Sammen med blandt andre kroatiske Kristian Ipsa, der er søn af en kok, samt de to nigerianere Sylvester Igboun og Rilwan Hassen skal Thygesen forberede 500 liter suppe, som gives til de første 2000 tilskuere, der møder op på MCH Arena i Herning.

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 10. nov 2010, 12:40

Flower skrev:Minder............
Husker tydeligt den efterfølgende hjemmekampen mod FCM efter vi tabte til Man City... FCM tilhængerne hvad skrevet noget i stil med "Tak for turen i Europa" på et banner, vores svar var "NUKE HERNING"... det får smilet frem igen. Og så lavede Tracy et drømmemål...

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 10. nov 2010, 12:43

Zee skrev:
CFN skrev:Puha, jeg har lige set alle klippene igennem. Det er lige før man har lyst til at give sig til at tude. For helvede hvor var vi gode dengang, og for helvede hvor er der langt derop igen. Man bliver jo helt deprimeret. Men så kan man selvfølgelig bare se klippene en gang til :)
Jeg havde det på præcist samme måde, da jeg så dem igennem. For fanden hvor var vi vilde!
Og hvor er det fedt at se et fyldt Aalborg stadion..
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. nov 2010, 19:50

Thorshauge skrev:Endnu en grund til at tage med til Herning
Tv2.dk skrev:Sammen med blandt andre kroatiske Kristian Ipsa, der er søn af en kok, samt de to nigerianere Sylvester Igboun og Rilwan Hassen skal Thygesen forberede 500 liter suppe, som gives til de første 2000 tilskuere, der møder op på MCH Arena i Herning.
Jeg skal fandeme ikke nyde noget af en ko-suppe som klamme Thygesen har været i nærheden af. Ellers tak...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 11. nov 2010, 12:39

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... der-vi-her" onclick="window.open(this.href);return false;

Billedet i denne artikel fik et lille fnis frem :D

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 11. nov 2010, 14:34

Når ens bror ringer og inviterer til Stone Sour koncert i VEGA :)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 11. nov 2010, 20:58

Titlen "Brøndby Support har skrevet et langt brev" giver mig en god griner hver gang jeg ser den. Ikke mindst i kontekst af dens indhold og hvad Brøndbys fans har bedrevet i dette efterår.

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 13. nov 2010, 15:52

Svensk TV4.

Hammarby är dom bästa! Heja heja heja Bajen!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 15. nov 2010, 18:28

634 skrev:
Meelsen skrev:http://www.black-wolves.com/b/5/96062.html?start=30
Ang. den "rasserede" bus fra Odense:
BW, som sjovt nok havde det overordnet ansvar for busserne, havde sat en busansvarlig i vores bus: Hekler. Manden drikker sig fuld og ligger sig til at sove i vores bus, som busansvarlig.
Når det så er sagt, så ja, bussen var ikke i en acceptabel tilstand da vi kom hjem fra Odense - og det er heller ikke Heklers skyld - det siger jeg ikke. Det er bare vigtigt at huske, at BW's busansvarlige i "ubm's" bus drak sig fuld og lagde sig til at sove.
Troede lige det var "det for smilet frem tråden"
Hekler er evig ung
:thumbsup:
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Thorhauge
2. div
2. div
Geografisk sted: Færøerne

Indlæg af Thorhauge » 16. nov 2010, 03:34

Det var også med til at starte den konflikt mellem Black wolfs og UBM der endte i at UBM ødelagde Black wolfs tifo her i lørdags som nogle måske lagde mærke til.. Dette skulle være gengæld for at BW havde afleveret nogle af UBM's flag og bannere til politiet som hittegods. Da de var blevet lagt midlertidig i deres tifo depot på stadion. I stedet for lige at tale sammen..

:D humor på højt plan.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 16. nov 2010, 08:17

Thorhauge skrev:Det var også med til at starte den konflikt mellem Black wolfs og UBM der endte i at UBM ødelagde Black wolfs tifo her i lørdags som nogle måske lagde mærke til.. Dette skulle være gengæld for at BW havde afleveret nogle af UBM's flag og bannere til politiet som hittegods. Da de var blevet lagt midlertidig i deres tifo depot på stadion. I stedet for lige at tale sammen..

:D humor på højt plan.
Ja den tråd er simpelthen genial at læse igennem. De udstiller virkelig deres indavl :D

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 16. nov 2010, 08:48

Hahahaha, tak, for at nævne det. Nu fik jeg da lige et godt grin over UBM og BW! :D

Link til underholdingen: http://www.black-wolves.com/b/5/96023.h ... =45#p99845

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 17. nov 2010, 00:42

[url]http://www.black-wolves.com/b/1/96064.html[/url] bruger: Ppow21 skrev: FCM er et hold under AFVIKLING med den DØDKEDELIGE spillestil, og burde være et hold under UDVIKLING. Det er den sidste gang jeg kommer på stadion indtil Kuhn er væk! Jeg ender altid med at sidde og kede mig og stirre på alt andet end fodbold, fordi det er så ringe fodboldspil vi levere.

Kan vi få Erik Rasmussen tilbage? han formåede at spille god offensiv fodbold med succes!
Det får smilet frem, at mennesker fra klodens røvhul mener, at Kuhn er alt det, som de fleste fra Aalborg mener Pehrsson er. Jeg smiler også lidt over at de vil have Erik tilbage, men man kan jo håbe de får det, og det går FC Gylleklub, ligesom det gik ÅGF, da de havde selvsamme Erik som træner, der formåede han virkelige at fremelske god offensiv fodbold med (meget begrænset) succes. Han ville ihvertfald redde en sæson for mig, hvis han også kunne trylle FCM en tur i 1. division.
Hader København!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 17. nov 2010, 09:14

Gårsdagens koncert i VEGA med Hellyeah

og Stone Sour

Det var tungt!!! :@
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 20. nov 2010, 10:35

The Kandidate, og ikke mindst Entombed i Gigantium torsdag aften.../,,/

PS: jeg smilede også under Volbeat
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 23. nov 2010, 15:14

De har da vist nok nippet lidt rigeligt til deres single malt oppe i højlandet

http://www.bold.dk/nyt/Topdommere-Nej-t ... ke-opgaver" onclick="window.open(this.href);return false;

Uhadada. Tænk hvis danske dommere skulle følge med i det rasende tempo i skotsk fodbold.

DET får smilet frem....
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 23. nov 2010, 15:18

- Jeg er blevet spurgt af to kollegaer, som også er UEFA-dommere, og jeg har sagt, at jeg ikke ville gøre det. De er begge sprunget fra, og det synes jeg er meget fornuftigt. Den er en opgave, som man kun kan tabe på som dommer. Hvis man laver den mindste fejl, så vil der blive sat spørgsmålstegn ved, hvorfor i alverden man var blevet hentet ind, siger Claus Bo Larsen til bold.dk.
Uha lille Claus Bo kan du skade dig selv som dommer. Så skulle du måske stoppe med at dømme i det hele taget! For det med at skade dit eget rygte klarede du da vidst fint i weekenden. Tag en tudekiks lille mand!

Besvar