Men hvem synes du så er lækker nu, og hvorfor synes du ikke Torres er lækker mere?VMDanmark skrev:Jeg syntes Torres er nice men jeg mente ikke på den måde "lækker" sådan fodbold agtigt, men sådan mere rigtigt, jeg kan ikke forklare det!
Det pisser mig af tråden
-
Lindvang
Re: Det pisser mig af tråden
Så blev han fundet, blandt andet med hjælp fra offentligheden. Derfor kan aktionen med Bruce Willis og ti kamphelikoptere over Frederikstorv godt afblæses: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/krimin ... 203029.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Så kan Køllen også sove trygt i natlimey skrev:Så blev han fundet, blandt andet med hjælp fra offentligheden. Derfor kan aktionen med Bruce Willis og ti kamphelikoptere over Frederikstorv godt afblæses: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/krimin ... 203029.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
...at tv2 laver en "Camilla Martin" og hyrer Rikke Rønholt til LPS...træls træls træææls 
Marseille og ben arfa 
Det var da nok den mest elendige og talentløse tv vært jeg længe har set. Hun kunne jo knapt nok læse op fra en TV promte, eller hvad sådan en nu hedder. ARGH!KK5700 skrev:...at tv2 laver en "Camilla Martin" og hyrer Rikke Rønholt til LPS...træls træls træææls
-
Elegia
Fuck, politiet er heldige. Her sidder de fede svin og spiser kage, drikker kaffe og siger onde ting om tilfældige borgere - og så dukker han bare op ud af det blå!!!limey skrev:Så blev han fundet, blandt andet med hjælp fra offentligheden. Derfor kan aktionen med Bruce Willis og ti kamphelikoptere over Frederikstorv godt afblæses: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/krimin ... 203029.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mon ikke de skyder ham eller slår ham ihjel eller bruger 20 mio. kr. på at have ham i deres varetægt. BUUUUUUUUUUUUUHHHHHHH
Sys at det er urelavant hvordan jeg staver, alle ka jo ik vær akadæmiker eller andet klågt som dig.VMDanmark skrev:Det er meget svært at forklare, men Spurs sagde: "Sys tores er rimlig nice" (Han staver ikke så godt...)
Men forklar gærne hva du presis mener med lækker så?
-
A_Strandfelt
- Allstar

At man vinder en iPhone, der er simlocked, og ikke kan unlockes før mandag. Tålmodighed er min største svaghed...
-
VMDanmark
- Junior

- Favoritspiller: Xavi
- Geografisk sted: Der hvor nøglen passer.
Torres er nice, men jeg mente at: C. Ronaldo er grim på hans udseende. Torres er ikke grim og har måske misforstået noget omkring det her, men kan vi ikke bare glemme det nu???Lindvang skrev:Men hvem synes du så er lækker nu, og hvorfor synes du ikke Torres er lækker mere?VMDanmark skrev:Jeg syntes Torres er nice men jeg mente ikke på den måde "lækker" sådan fodbold agtigt, men sådan mere rigtigt, jeg kan ikke forklare det!
AaB i tykt og tyndt!
-
VMDanmark
- Junior

- Favoritspiller: Xavi
- Geografisk sted: Der hvor nøglen passer.
Kan ikke forklare det, og du må stave som du vil men jeg kan knap nok læse det du har skrevet.Spurs skrev:Sys at det er urelavant hvordan jeg staver, alle ka jo ik vær akadæmiker eller andet klågt som dig.VMDanmark skrev:Det er meget svært at forklare, men Spurs sagde: "Sys tores er rimlig nice" (Han staver ikke så godt...)
Men forklar gærne hva du presis mener med lækker så?
AaB i tykt og tyndt!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Get a room! der er alt for lummert i pis tråden.
Århus.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Danske nyhedsmedier:
- Nej! X-Factor er ikke nyheder!
- Lad nu være med at bruge Facebook som kilde!!!
- Nej! X-Factor er ikke nyheder!
- Lad nu være med at bruge Facebook som kilde!!!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nej, jeg var på vej til Kazakstan så jeg havde ikke tid til at læse dem. Jeg ville blot fortælle at det ikke kun er tv2 der skrev at de havde opgivet. Anyhu, så er jeg lige kommet ind ad døren igen. Har de fanget banditten?limey skrev:Gider du ikke læse mine links, eller hvordan?Køllen I Møllen skrev: Til 24-Nordjydske siger politiets vagthavende "Vi afventer opringninger fra borgerne, det er det eneste vi kan gøre i øjeblikket. Så snart der er nogen der har set ham rykker vi ud øjeblikkeligt"....
Nu kan det muligvis være mig der har taget skade af amerikanske film i mine yngre dage men hvis jeg var politiet ville jeg overveje at lede efter ham hos hans venner og bekendte samt i Aalborg Øst hvor der, efter min bedste overbevisning, er tonsvis af somaliere man kunne spørge (Undskyld min politiske ukorrekthed).
Citat: - Vi har ingen konkrete oplysninger om, hvor han opholder sig. Vi er p.t. i det somaliske miljø i Aalborg og lave forhøringer. Man kan jo have formodninger om, at han tager kontakt der, da han ikke havde en krone på lommen, siger siger vagtchef Jan Stagsted fra Nordjyllands Politi. kilde: http://www.dr.dk/Regioner/Nord/Nyheder/ ... 083200.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit : og det har de så åbenbart. Med hjælp fra borgerne går jeg ud fra eftersom de dovne svin ikke selv "gad" tage ud at lede efter ham....
Janteloven eksisterer IKKE!
En patruljevogn spottede ham faktisk selv på Vesterbro og fik ham i Slik Hans & Øl Grethe.Køllen I Møllen skrev:Nej, jeg var på vej til Kazakstan så jeg havde ikke tid til at læse dem. Jeg ville blot fortælle at det ikke kun er tv2 der skrev at de havde opgivet. Anyhu, så er jeg lige kommet ind ad døren igen. Har de fanget banditten?limey skrev:Gider du ikke læse mine links, eller hvordan?Køllen I Møllen skrev: Til 24-Nordjydske siger politiets vagthavende "Vi afventer opringninger fra borgerne, det er det eneste vi kan gøre i øjeblikket. Så snart der er nogen der har set ham rykker vi ud øjeblikkeligt"....
Nu kan det muligvis være mig der har taget skade af amerikanske film i mine yngre dage men hvis jeg var politiet ville jeg overveje at lede efter ham hos hans venner og bekendte samt i Aalborg Øst hvor der, efter min bedste overbevisning, er tonsvis af somaliere man kunne spørge (Undskyld min politiske ukorrekthed).
Citat: - Vi har ingen konkrete oplysninger om, hvor han opholder sig. Vi er p.t. i det somaliske miljø i Aalborg og lave forhøringer. Man kan jo have formodninger om, at han tager kontakt der, da han ikke havde en krone på lommen, siger siger vagtchef Jan Stagsted fra Nordjyllands Politi. kilde: http://www.dr.dk/Regioner/Nord/Nyheder/ ... 083200.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit : og det har de så åbenbart. Med hjælp fra borgerne går jeg ud fra eftersom de dovne svin ikke selv "gad" tage ud at lede efter ham....
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
At tv2nyhederne har valgt at gøre Beckhams skade til en decideret nyhed - endda så stor at den ikke kun er i sportsnyhederne. Er der ingen der har fortalt dem at Becks var på et meget yderligt mandat til Englands VM-trup? Jeg kan forstå det, hvis det handlede om Rooney eller Lampard, men sgu da ikke Becks.
Han er jo MEGA lækker!limey skrev:At tv2nyhederne har valgt at gøre Beckhams skade til en decideret nyhed - endda så stor at den ikke kun er i sportsnyhederne. Er der ingen der har fortalt dem at Becks var på et meget yderligt mandat til Englands VM-trup? Jeg kan forstå det, hvis det handlede om Rooney eller Lampard, men sgu da ikke Becks.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.