Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 11. mar 2010, 18:54

VMDanmark skrev:Jeg syntes Torres er nice men jeg mente ikke på den måde "lækker" sådan fodbold agtigt, men sådan mere rigtigt, jeg kan ikke forklare det!
Men hvem synes du så er lækker nu, og hvorfor synes du ikke Torres er lækker mere?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 11. mar 2010, 21:21

Så blev han fundet, blandt andet med hjælp fra offentligheden. Derfor kan aktionen med Bruce Willis og ti kamphelikoptere over Frederikstorv godt afblæses: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/krimin ... 203029.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Yngvesson
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Yngvesson » 11. mar 2010, 21:23

limey skrev:Så blev han fundet, blandt andet med hjælp fra offentligheden. Derfor kan aktionen med Bruce Willis og ti kamphelikoptere over Frederikstorv godt afblæses: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/krimin ... 203029.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Så kan Køllen også sove trygt i nat ;)

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af KK5700 » 11. mar 2010, 22:50

...at tv2 laver en "Camilla Martin" og hyrer Rikke Rønholt til LPS...træls træls træææls :thumbsdown:

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 11. mar 2010, 23:00

Marseille og ben arfa :@

Yngvesson
Superliga
Superliga

Indlæg af Yngvesson » 12. mar 2010, 09:50

KK5700 skrev:...at tv2 laver en "Camilla Martin" og hyrer Rikke Rønholt til LPS...træls træls træææls :thumbsdown:
Det var da nok den mest elendige og talentløse tv vært jeg længe har set. Hun kunne jo knapt nok læse op fra en TV promte, eller hvad sådan en nu hedder. ARGH!

Elegia

Indlæg af Elegia » 12. mar 2010, 11:02

limey skrev:Så blev han fundet, blandt andet med hjælp fra offentligheden. Derfor kan aktionen med Bruce Willis og ti kamphelikoptere over Frederikstorv godt afblæses: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/krimin ... 203029.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Fuck, politiet er heldige. Her sidder de fede svin og spiser kage, drikker kaffe og siger onde ting om tilfældige borgere - og så dukker han bare op ud af det blå!!!

Mon ikke de skyder ham eller slår ham ihjel eller bruger 20 mio. kr. på at have ham i deres varetægt. BUUUUUUUUUUUUUHHHHHHH

Spurs
2. div
2. div

Indlæg af Spurs » 12. mar 2010, 13:54

VMDanmark skrev:Det er meget svært at forklare, men Spurs sagde: "Sys tores er rimlig nice" (Han staver ikke så godt...)
Sys at det er urelavant hvordan jeg staver, alle ka jo ik vær akadæmiker eller andet klågt som dig.
Men forklar gærne hva du presis mener med lækker så?

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 12. mar 2010, 16:04

At man vinder en iPhone, der er simlocked, og ikke kan unlockes før mandag. Tålmodighed er min største svaghed...

VMDanmark
Junior
Junior
Favoritspiller: Xavi
Geografisk sted: Der hvor nøglen passer.

Indlæg af VMDanmark » 12. mar 2010, 21:42

Lindvang skrev:
VMDanmark skrev:Jeg syntes Torres er nice men jeg mente ikke på den måde "lækker" sådan fodbold agtigt, men sådan mere rigtigt, jeg kan ikke forklare det!
Men hvem synes du så er lækker nu, og hvorfor synes du ikke Torres er lækker mere?
Torres er nice, men jeg mente at: C. Ronaldo er grim på hans udseende. Torres er ikke grim og har måske misforstået noget omkring det her, men kan vi ikke bare glemme det nu???
AaB i tykt og tyndt!

VMDanmark
Junior
Junior
Favoritspiller: Xavi
Geografisk sted: Der hvor nøglen passer.

Indlæg af VMDanmark » 12. mar 2010, 21:44

Spurs skrev:
VMDanmark skrev:Det er meget svært at forklare, men Spurs sagde: "Sys tores er rimlig nice" (Han staver ikke så godt...)
Sys at det er urelavant hvordan jeg staver, alle ka jo ik vær akadæmiker eller andet klågt som dig.
Men forklar gærne hva du presis mener med lækker så?
Kan ikke forklare det, og du må stave som du vil men jeg kan knap nok læse det du har skrevet.
AaB i tykt og tyndt!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 12. mar 2010, 21:58

Get a room! der er alt for lummert i pis tråden.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 13. mar 2010, 04:06

Århus.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar

Indlæg af jernskjorten » 13. mar 2010, 09:36

Danske nyhedsmedier:
- Nej! X-Factor er ikke nyheder!
- Lad nu være med at bruge Facebook som kilde!!!

RBAalborg
2. div
2. div
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: 9000 AALBORG

Indlæg af RBAalborg » 13. mar 2010, 12:02

HERNING!
Klubfølelsen sidder i hjertet!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. mar 2010, 10:40

limey skrev:
Køllen I Møllen skrev: Til 24-Nordjydske siger politiets vagthavende "Vi afventer opringninger fra borgerne, det er det eneste vi kan gøre i øjeblikket. Så snart der er nogen der har set ham rykker vi ud øjeblikkeligt"....

Nu kan det muligvis være mig der har taget skade af amerikanske film i mine yngre dage men hvis jeg var politiet ville jeg overveje at lede efter ham hos hans venner og bekendte samt i Aalborg Øst hvor der, efter min bedste overbevisning, er tonsvis af somaliere man kunne spørge (Undskyld min politiske ukorrekthed).
Gider du ikke læse mine links, eller hvordan?

Citat: - Vi har ingen konkrete oplysninger om, hvor han opholder sig. Vi er p.t. i det somaliske miljø i Aalborg og lave forhøringer. Man kan jo have formodninger om, at han tager kontakt der, da han ikke havde en krone på lommen, siger siger vagtchef Jan Stagsted fra Nordjyllands Politi. kilde: http://www.dr.dk/Regioner/Nord/Nyheder/ ... 083200.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Nej, jeg var på vej til Kazakstan så jeg havde ikke tid til at læse dem. Jeg ville blot fortælle at det ikke kun er tv2 der skrev at de havde opgivet. Anyhu, så er jeg lige kommet ind ad døren igen. Har de fanget banditten? :)

Edit : og det har de så åbenbart. Med hjælp fra borgerne går jeg ud fra eftersom de dovne svin ikke selv "gad" tage ud at lede efter ham.... :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 14. mar 2010, 11:55

Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:
Køllen I Møllen skrev: Til 24-Nordjydske siger politiets vagthavende "Vi afventer opringninger fra borgerne, det er det eneste vi kan gøre i øjeblikket. Så snart der er nogen der har set ham rykker vi ud øjeblikkeligt"....

Nu kan det muligvis være mig der har taget skade af amerikanske film i mine yngre dage men hvis jeg var politiet ville jeg overveje at lede efter ham hos hans venner og bekendte samt i Aalborg Øst hvor der, efter min bedste overbevisning, er tonsvis af somaliere man kunne spørge (Undskyld min politiske ukorrekthed).
Gider du ikke læse mine links, eller hvordan?

Citat: - Vi har ingen konkrete oplysninger om, hvor han opholder sig. Vi er p.t. i det somaliske miljø i Aalborg og lave forhøringer. Man kan jo have formodninger om, at han tager kontakt der, da han ikke havde en krone på lommen, siger siger vagtchef Jan Stagsted fra Nordjyllands Politi. kilde: http://www.dr.dk/Regioner/Nord/Nyheder/ ... 083200.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Nej, jeg var på vej til Kazakstan så jeg havde ikke tid til at læse dem. Jeg ville blot fortælle at det ikke kun er tv2 der skrev at de havde opgivet. Anyhu, så er jeg lige kommet ind ad døren igen. Har de fanget banditten? :)

Edit : og det har de så åbenbart. Med hjælp fra borgerne går jeg ud fra eftersom de dovne svin ikke selv "gad" tage ud at lede efter ham.... :)
En patruljevogn spottede ham faktisk selv på Vesterbro og fik ham i Slik Hans & Øl Grethe.

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 15. mar 2010, 19:17

Champagnegaloppen...
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 15. mar 2010, 19:20

At tv2nyhederne har valgt at gøre Beckhams skade til en decideret nyhed - endda så stor at den ikke kun er i sportsnyhederne. Er der ingen der har fortalt dem at Becks var på et meget yderligt mandat til Englands VM-trup? Jeg kan forstå det, hvis det handlede om Rooney eller Lampard, men sgu da ikke Becks.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 16. mar 2010, 08:46

limey skrev:At tv2nyhederne har valgt at gøre Beckhams skade til en decideret nyhed - endda så stor at den ikke kun er i sportsnyhederne. Er der ingen der har fortalt dem at Becks var på et meget yderligt mandat til Englands VM-trup? Jeg kan forstå det, hvis det handlede om Rooney eller Lampard, men sgu da ikke Becks.
Han er jo MEGA lækker!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Besvar