le Cid skrev:Så har jeg været i gang en dag - og her er dagens resultat. Jeg har syndet lidt, for jeg mangler simpelthen noget at tygge på i løbet af en lang arbejdsdag. Jeg har valgt lakridser (Polétter), for dem behøver man ikke at spise ret mange af! Jeg dropper dem måske igen, hvis jeg har viljestyrken.
Jeg ved allerede, at jeg kommer til at synde fredag, hvor jeg sandsynligvis både spiser et rundstykke med kollegerne og snupper nogle øl med gutterne til landskampen om aftenen. Men jeg vil ellers efter bedste evne leve uden stivelse og næsten uden sukker... Jeg fortsætter mindst en uge - men måske også længere...
Dagbog:
Onsdag d. 10. oktober
Morgenvægt: 87,4 kg.
Morgenmad: 6 skiver bacon + omelet af 3 æg - hertil vand
Frokost: 1 lille stk. rugbrød med et ordentlig lag leverpostej. 2 stk. røde pølser
Aftensmad: 392 gram wienerschnitel (kalv) med vand
Øvrigt indtaget: 3x33 cl. Pepsi Max på arbejdet. Ca. 10 lakridser (Polétter)
Motion: En lille aftenløbetur: 3,17 km på 19:26 - elendig form!!!
Dag 2 - og det går da nogenlunde med at holde diæten - selvom jeg har tænkt mig at synde her på tredje dagen med et rundstykke og nogle landskampsøl!
Torsdag d. 11. oktober
Morgenvægt: 86,5 kg. (-0,9 kg)
Morgenmad: 6 skiver bacon + omelet af 3 æg - hertil vand
Frokost: En lille tykstegsbøf + 2,5 røde pølser
Aftensmad: Medisterpølse + et par kode frikadeller
Øvrigt indtaget: 3x33 cl. Pepsi Max på arbejdet. Ca. 10 lakridser (Polétter) + lidt flæskesvær
Motion: En lille aftenløbetur: 3,16 km på 18:46 - 40 sekunder hurtigere end i går!