musik
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Re: musik
Til dem der kender til Flight of the Conchords og Malk De Koijn...
Nogle af jer der ligesom mig synes Flight of the Conchords' sang "Foux du Fafa" minder en hel del om Malk's "Los Salvajes (Caracoles Marinos)"?? De er begge ca. 2 min og 46 sekunder lange, og fra minuttallet 1:48 i begge sange sker der mere eller mindre samme ting?? Lyt til dem begge to og fortæl mig om jeg har fat i noget eller bare er pisse træt og ikke giver mening..
Nogle af jer der ligesom mig synes Flight of the Conchords' sang "Foux du Fafa" minder en hel del om Malk's "Los Salvajes (Caracoles Marinos)"?? De er begge ca. 2 min og 46 sekunder lange, og fra minuttallet 1:48 i begge sange sker der mere eller mindre samme ting?? Lyt til dem begge to og fortæl mig om jeg har fat i noget eller bare er pisse træt og ikke giver mening..
- Sille
Det er alt for fedt. Havde også soundtracket på et tidspunkt. Generelt en sej film, med Iggy Pop musik der bare rammer perfekt.Elscorpio skrev:Hele Trainspotting soundtracket er f....... greeat:
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- AaBminLykke
- 1. div

- Geografisk sted: Suldrup :D
http://www.youtube.com/watch?v=CeYo41FO5Hk" onclick="window.open(this.href);return false;
Geeeenialt :b
Geeeenialt :b
HENT MARTIN P. HJEM!
- Walther
- 1. div

- Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
- Geografisk sted: 9000
Min playlist er smurt ind i disse sager lige for tiden:
Tom Waits (den mand har den fantastiske stemme og kan arbejde med den som ingen anden - og kæmpe entertainer)
Coldplay (kan man aldrig få for meget af, og skal da også til Herning og se dem i august)
Deadmou5 (genial kunstner i hvad jeg vil kalde lidt progression house genren blandet med noget andet - god bas i hans musik)
The Prodigy (godt når der bare skal skældes ud)
Jamen jeg kunne blive ved. Men det er hvad der kører i højttalerne mest for tiden.
Lige nu er det Tom Waits der fylder rummet, med numre fra sit geniale "live" album med titlen Nighthawks at the diner.
Tom Waits (den mand har den fantastiske stemme og kan arbejde med den som ingen anden - og kæmpe entertainer)
Coldplay (kan man aldrig få for meget af, og skal da også til Herning og se dem i august)
Deadmou5 (genial kunstner i hvad jeg vil kalde lidt progression house genren blandet med noget andet - god bas i hans musik)
The Prodigy (godt når der bare skal skældes ud)
Jamen jeg kunne blive ved. Men det er hvad der kører i højttalerne mest for tiden.
Lige nu er det Tom Waits der fylder rummet, med numre fra sit geniale "live" album med titlen Nighthawks at the diner.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Er du mest til Waits i 70'erne, "The Asylum Years" eller "The Island / ANTI- Years?"Walther skrev:Lige nu er det Tom Waits der fylder rummet, med numre fra sit geniale "live" album med titlen Nighthawks at the diner.
Jeg er selv mest til det gamle, men det hele er egentlig fantastisk.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
- 9000guldglans
- Allstar

Åh jaaa så er der kun 34 timer til man sætter sig ind i bussen og kører mod Forum for at se en lille Metallicakoncert. Det blir så fedt.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Så dem i går - pisse fed koncert, og fedt set-up med scene i midten. God fornøjelse!!!9000guldglans skrev:Åh jaaa så er der kun 34 timer til man sætter sig ind i bussen og kører mod Forum for at se en lille Metallicakoncert. Det blir så fedt.
Ska' vi hak'?
- 9000guldglans
- Allstar

Hmmm når du tager til sådan en koncert er der sgu nok noget mere i dig, end bare ham den irriterende der altid skal mene det stik modsatte end migMrBangDK skrev:Så dem i går - pisse fed koncert, og fedt set-up med scene i midten. God fornøjelse!!!9000guldglans skrev:Åh jaaa så er der kun 34 timer til man sætter sig ind i bussen og kører mod Forum for at se en lille Metallicakoncert. Det blir så fedt.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Du skal ikke tilfældigvis med Karstens koncertrejser kl 7 torsdag morgen fra Aalborg banegård?9000guldglans skrev:Åh jaaa så er der kun 34 timer til man sætter sig ind i bussen og kører mod Forum for at se en lille Metallicakoncert. Det blir så fedt.
Hvis det er tilfældet giver jeg en bajer
Det bliver stort!
Janteloven eksisterer IKKE!
- 9000guldglans
- Allstar

Det er det lige nøjagtigt.Køllen I Møllen skrev:Du skal ikke tilfældigvis med Karstens koncertrejser kl 7 torsdag morgen fra Aalborg banegård?9000guldglans skrev:Åh jaaa så er der kun 34 timer til man sætter sig ind i bussen og kører mod Forum for at se en lille Metallicakoncert. Det blir så fedt.
Det bliver stort!
Tror de sender mere end 1 bus, men hvis det er, er det mig der er den mest barnlige og skabagtige, når jeg blir stiv
- MrBangDK
- Allstar

Med mindre du er helt vild med de to skodbands Mastodon og Lamb of God (MIN mening....), så er der ikke nogen grund til at tage ind i Forum før ved 20-tiden... Scenen står i midten, og det er til at komme frem selv om man kommer ind lidt sent!
Senest rettet af MrBangDK 22. jul 2009, 18:14, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Tatsefejl... :)
Begrundelse: Tatsefejl... :)
Ska' vi hak'?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg aner sgu ikke hvor mange busser de sender. Men vi ses jo nok over en kop lunken øl...9000guldglans skrev:Det er det lige nøjagtigt.Køllen I Møllen skrev:Du skal ikke tilfældigvis med Karstens koncertrejser kl 7 torsdag morgen fra Aalborg banegård?9000guldglans skrev:Åh jaaa så er der kun 34 timer til man sætter sig ind i bussen og kører mod Forum for at se en lille Metallicakoncert. Det blir så fedt.
Det bliver stort!
Tror de sender mere end 1 bus, men hvis det er, er det mig der er den mest barnlige og skabagtige, når jeg blir stiv
Janteloven eksisterer IKKE!
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
BLASFEMIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!! ...... Hvordan f.......anden kan du kalde Lamb Of God et skodband??? (Ja, og Mastodon også for den sags skyld)MrBangDK skrev:Med mindre du er helt vild med de to skodbands Mastodon og Lamb of God (MIN mening....), så er der ikke nogen grund til at tage ind i Forum før ved 20-tiden... Scenen står i midten, og det er til at komme frem selv om man kommer ind lidt sent!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Devildriver's nye skive har nu givet mig kronisk jern på i over et døgn siden jeg hørte den første gang... Det her er simpelthen noget af det fedeste jeg nogensinde har lyttet til. Har været fan af dem siden første skive, og siden den har Dez bare bevæget sig mere og mere i den helt rigtige retning... Det er så fucking groovy, så fucking kælent, og så fucking heavy!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
- MrBangDK
- Allstar

Fordi jeg virkelig synes de er MEGA skod!!! Til gengæld får det smilet frem, at Lamb of Gods bassist ligner Gandalf...Metal'n Roll skrev:BLASFEMIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!! ...... Hvordan f.......anden kan du kalde Lamb Of God et skodband??? (Ja, og Mastodon også for den sags skyld)MrBangDK skrev:Med mindre du er helt vild med de to skodbands Mastodon og Lamb of God (MIN mening....), så er der ikke nogen grund til at tage ind i Forum før ved 20-tiden... Scenen står i midten, og det er til at komme frem selv om man kommer ind lidt sent!![]()
Ska' vi hak'?