musik

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Re: musik

Indlæg af Sille » 12. jul 2009, 10:15

Til dem der kender til Flight of the Conchords og Malk De Koijn...

Nogle af jer der ligesom mig synes Flight of the Conchords' sang "Foux du Fafa" minder en hel del om Malk's "Los Salvajes (Caracoles Marinos)"?? De er begge ca. 2 min og 46 sekunder lange, og fra minuttallet 1:48 i begge sange sker der mere eller mindre samme ting?? Lyt til dem begge to og fortæl mig om jeg har fat i noget eller bare er pisse træt og ikke giver mening..
- Sille

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 14. jul 2009, 19:09

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 15. jul 2009, 15:34

Elscorpio skrev:
Mr. Bang er det dig?
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 18. jul 2009, 05:32

Så er der guilty pleasure.

Jeg elsker det(!)... På den der guilty pleasure-måde.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 21. jul 2009, 15:17

Hele Trainspotting soundtracket er f....... greeat:

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 21. jul 2009, 16:41

Elscorpio skrev:Hele Trainspotting soundtracket er f....... greeat:

Det er alt for fedt. Havde også soundtracket på et tidspunkt. Generelt en sej film, med Iggy Pop musik der bare rammer perfekt.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
AaBminLykke
1. div
1. div
Geografisk sted: Suldrup :D

Indlæg af AaBminLykke » 21. jul 2009, 16:47

http://www.youtube.com/watch?v=CeYo41FO5Hk" onclick="window.open(this.href);return false;

Geeeenialt :b
HENT MARTIN P. HJEM!

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 21. jul 2009, 19:28

Kampelsker The Clash og dette klip!
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Walther » 21. jul 2009, 19:53

Min playlist er smurt ind i disse sager lige for tiden:

Tom Waits (den mand har den fantastiske stemme og kan arbejde med den som ingen anden - og kæmpe entertainer)

Coldplay (kan man aldrig få for meget af, og skal da også til Herning og se dem i august)

Deadmou5 (genial kunstner i hvad jeg vil kalde lidt progression house genren blandet med noget andet - god bas i hans musik)

The Prodigy (godt når der bare skal skældes ud)

Jamen jeg kunne blive ved. Men det er hvad der kører i højttalerne mest for tiden.

Lige nu er det Tom Waits der fylder rummet, med numre fra sit geniale "live" album med titlen Nighthawks at the diner.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Fabbe
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Indlæg af Fabbe » 21. jul 2009, 21:21

Walther skrev:Lige nu er det Tom Waits der fylder rummet, med numre fra sit geniale "live" album med titlen Nighthawks at the diner.
Er du mest til Waits i 70'erne, "The Asylum Years" eller "The Island / ANTI- Years?"

Jeg er selv mest til det gamle, men det hele er egentlig fantastisk.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar

Indlæg af 9000guldglans » 21. jul 2009, 22:00

Åh jaaa så er der kun 34 timer til man sætter sig ind i bussen og kører mod Forum for at se en lille Metallicakoncert. Det blir så fedt.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 21. jul 2009, 22:04

9000guldglans skrev:Åh jaaa så er der kun 34 timer til man sætter sig ind i bussen og kører mod Forum for at se en lille Metallicakoncert. Det blir så fedt.
Så dem i går - pisse fed koncert, og fedt set-up med scene i midten. God fornøjelse!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar

Indlæg af 9000guldglans » 22. jul 2009, 07:49

MrBangDK skrev:
9000guldglans skrev:Åh jaaa så er der kun 34 timer til man sætter sig ind i bussen og kører mod Forum for at se en lille Metallicakoncert. Det blir så fedt.
Så dem i går - pisse fed koncert, og fedt set-up med scene i midten. God fornøjelse!!!
Hmmm når du tager til sådan en koncert er der sgu nok noget mere i dig, end bare ham den irriterende der altid skal mene det stik modsatte end mig :D Tak håber også på en fed oplevelse, da det er første gang jeg skal se dem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. jul 2009, 12:29

Du skal ikke tilfældigvis med Karstens koncertrejser kl 7 torsdag morgen fra Aalborg banegård?
Hvis det er tilfældet giver jeg en bajer :)

Det bliver stort!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar

Indlæg af 9000guldglans » 22. jul 2009, 17:22

Køllen I Møllen skrev:
Du skal ikke tilfældigvis med Karstens koncertrejser kl 7 torsdag morgen fra Aalborg banegård?

Det bliver stort!
Det er det lige nøjagtigt.
Tror de sender mere end 1 bus, men hvis det er, er det mig der er den mest barnlige og skabagtige, når jeg blir stiv

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 22. jul 2009, 18:13

Med mindre du er helt vild med de to skodbands Mastodon og Lamb of God (MIN mening....), så er der ikke nogen grund til at tage ind i Forum før ved 20-tiden... Scenen står i midten, og det er til at komme frem selv om man kommer ind lidt sent!
Senest rettet af MrBangDK 22. jul 2009, 18:14, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Tatsefejl... :)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. jul 2009, 18:30

9000guldglans skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Det bliver stort!
Det er det lige nøjagtigt.
Tror de sender mere end 1 bus, men hvis det er, er det mig der er den mest barnlige og skabagtige, når jeg blir stiv
Jeg aner sgu ikke hvor mange busser de sender. Men vi ses jo nok over en kop lunken øl...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 22. jul 2009, 23:52

MrBangDK skrev:Med mindre du er helt vild med de to skodbands Mastodon og Lamb of God (MIN mening....), så er der ikke nogen grund til at tage ind i Forum før ved 20-tiden... Scenen står i midten, og det er til at komme frem selv om man kommer ind lidt sent!
BLASFEMIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!! ...... Hvordan f.......anden kan du kalde Lamb Of God et skodband??? (Ja, og Mastodon også for den sags skyld) :o :thumbsdown:
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 23. jul 2009, 00:03

Devildriver's nye skive har nu givet mig kronisk jern på i over et døgn siden jeg hørte den første gang... Det her er simpelthen noget af det fedeste jeg nogensinde har lyttet til. Har været fan af dem siden første skive, og siden den har Dez bare bevæget sig mere og mere i den helt rigtige retning... Det er så fucking groovy, så fucking kælent, og så fucking heavy!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 23. jul 2009, 09:07

Metal'n Roll skrev:
MrBangDK skrev:Med mindre du er helt vild med de to skodbands Mastodon og Lamb of God (MIN mening....), så er der ikke nogen grund til at tage ind i Forum før ved 20-tiden... Scenen står i midten, og det er til at komme frem selv om man kommer ind lidt sent!
BLASFEMIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!! ...... Hvordan f.......anden kan du kalde Lamb Of God et skodband??? (Ja, og Mastodon også for den sags skyld) :o :thumbsdown:
Fordi jeg virkelig synes de er MEGA skod!!! Til gengæld får det smilet frem, at Lamb of Gods bassist ligner Gandalf... ;)
Ska' vi hak'?

Besvar