Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Simon-RS » 3. jun 2008, 16:05

Udryd krybdyr!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 4. jun 2008, 10:59

Udryd dyr!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 5. jun 2008, 11:51

"Open By Night" pisser mig i dén grad af.

Hvorfor helvede skal vi, der har været dumme nok til at smide alt for mange penge efter en adresse i et respektabelt område af 9000, belemres med windbreakermatchende bonderøve, voldsnavende og slushicetyllende teenagere, debiler af enhver kaliber, fede skure der ikke kan bevæge sig med mere end 3 m/t, Fede Finn og Rocazino, kællinger der spærrer vejen fordi de skal kævle over kaffepriserne og børnefamilier hvor forældrene skulle have været steriliserede som små?

Hold de afskyelige misfostre hjemme i landsbyerne og Øst og lad os andre få vores fyraftenspilsnere i fred!!! Hegn dem ind!

Det tog mig 6 fad at få knoerne tilbage fra hvide til en relativt naturlig kulør igen.

Er der ikke nogen der gider slukke for den skide City-Forening? Så slipper vi også for det forbandede juleland fra oktober til januar.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 6. jun 2008, 22:11

Det pisser mig af, at jeg først i går begyndte at læse denne tråd, for den er f..... både lang og morsom!
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 7. jun 2008, 01:10

Bøgehøj skrev:"Open By Night" pisser mig i dén grad af.

Hvorfor helvede skal vi, der har været dumme nok til at smide alt for mange penge efter en adresse i et respektabelt område af 9000, belemres med windbreakermatchende bonderøve, voldsnavende og slushicetyllende teenagere, debiler af enhver kaliber, fede skure der ikke kan bevæge sig med mere end 3 m/t, Fede Finn og Rocazino, kællinger der spærrer vejen fordi de skal kævle over kaffepriserne og børnefamilier hvor forældrene skulle have været steriliserede som små?

Hold de afskyelige misfostre hjemme i landsbyerne og Øst og lad os andre få vores fyraftenspilsnere i fred!!! Hegn dem ind!

Det tog mig 6 fad at få knoerne tilbage fra hvide til en relativt naturlig kulør igen.

Er der ikke nogen der gider slukke for den skide City-Forening? Så slipper vi også for det forbandede juleland fra oktober til januar.
Det pisser mig af at dette ikke kun er et Aalborgfænomen, det samme sker her i Århus!!
- Sille

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Indlæg af J Nørgaard L » 7. jun 2008, 12:40

Sille skrev:

Det pisser mig af at dette ikke kun er et Aalborgfænomen, det samme sker her i Århus!!
Det pisser mig af i den grad af, at dette ikke kun er et Midtby- og Århusfænomen, det samme sker her i Vejgaard!!
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
Kim Niemann
1. div
1. div
Geografisk sted: Lindholm (CPH)

Indlæg af Kim Niemann » 7. jun 2008, 14:21

J Nørgaard L skrev:
Sille skrev:

Det pisser mig af i den grad af, at dette ikke kun er et Midtby- og Århusfænomen, det samme sker her i Vejgaard!!
Det pisser mig så meget af at I kan blive tilsvarende af "Open by night" arrangementer i Aalborg og Århus - for så har I aldrig været til "Open by night" i Hjørring? :D

EDIT: Eller tilsvarende "Open by night" i Hirtshals. Byen har ingen butikker, så det er faktisk kun Statiol og Færgeskroen der har længe åben - og det oveni at de har døgnåben til daglig (smiley med rullende øjne...)
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 7. jun 2008, 14:28

Open By Night er noget provinsielt, klamt, dansker-pis, der ikke tjener en skid formål. Enten afskaffer I lukkeloven eller også strammer I op!

Elevplaner, diktater og engelske stile pisser mig af i dette vejr!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 7. jun 2008, 17:59

Det pisser mig lidt af, at det danske skolevæsen er sådan indrettet, at Lindvang en lørdag eftermiddag kl. 14.28 i strålende solskin skal sidde med elevplaner, diktateter og engelske stile.... den mand får sg. for lidt D-vitamin, og man begynder at kunne ane det i hans indlæg :cheers:
Non scholae, sed vitae discimus

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 7. jun 2008, 19:43

MichaelLarsen skrev:Det pisser mig lidt af, at det danske skolevæsen er sådan indrettet, at Lindvang en lørdag eftermiddag kl. 14.28 i strålende solskin skal sidde med elevplaner, diktateter og engelske stile.... den mand får sg. for lidt D-vitamin, og man begynder at kunne ane det i hans indlæg :cheers:
Helt enig!!

Og selvom Lindvang ikke er færdiguddannet lærer endnu, så ved jeg sgu godt - grundet mit tidligere studie på seminariet - hvilke udfordringer manden står over for! Så fuldt respekt herfra!

Sgu ikke nemt at ville den danske ungdom det godt, med det regeri** (Selvcensur, da politiske holdninger ikke er tilladte), vi har nu.. Så probs herfra!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 7. jun 2008, 23:07

Jeg takker mange gange for sympatien, d'herrer... ;)

Men, når nu man er glad for sit job, tager man jo gerne det hele med, hehe...

Chriller
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Midtbyen

Indlæg af Chriller » 8. jun 2008, 02:38

Kim Niemann skrev: EDIT: Eller tilsvarende "Open by night" i Hirtshals. Byen har ingen butikker, så det er faktisk kun Statiol og Færgeskroen der har længe åben - og det oveni at de har døgnåben til daglig (smiley med rullende øjne...)

Så har du ikke været til Open By Night i Bælum. Det var en fed oplevelse, 27 mennesker på "torvet" med et strå i kæften på deres yamaha 4 gears, også havde tanken og antik butikken længe åbent, ak ja det var tider.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 8. jun 2008, 10:12

Open by night, og afskyelige misfostre......

I skulle tvinges til,...Majfest i Aalborg Øst

ps: HVID solcreme til børn pisser mig af - i den grad - man flytter bare rundt på stadset, og intet sker.......det minder mest om plastikmaling !!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 8. jun 2008, 18:56

Mark Strudahl :@

Hvordan TV2 kan finde på at ansætte sådan en nar, som medkommentator til EM er utroligt.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 8. jun 2008, 19:00

Klaus skrev:Mark Strudahl :@

Hvordan TV2 kan finde på at ansætte sådan en nar, som medkommentator til EM er utroligt.
I det mindste siger han ikke "som der" hver 3. sekund eller mumler uforståeligt vrøvl som Thomas Helveg. Niveauet for medkommentatorer har ved dette EM nået nye dybder. Skræmmende, egentlig. Man sidder helt og savner Jan Mølby og Holmstrøm.

Brugeravatar
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
2. div
2. div
Geografisk sted: Himlen...

Indlæg af FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? » 8. jun 2008, 19:56

Yankee skrev:

I det mindste siger han ikke "som der" hver 3. sekund eller mumler uforståeligt vrøvl som Thomas Helveg. Niveauet for medkommentatorer har ved dette EM nået nye dybder. Skræmmende, egentlig. Man sidder helt og savner Jan Mølby og Holmstrøm.
Ja, det står virkelig skidt til..

Iøvrigt så pisser det mig i den grad af, når nogle forældre lader deres børn på 3-5 år cykle (slinger) på offenlig vej!! Det er simpelthen for sindsygt.. Samt at det vist bliver regnvejr i morgen..
Aalborg BK Semper Fideus...

markaab
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af markaab » 8. jun 2008, 20:19

Enig!
I øvrigt så lød det, hver gang han snakkede/råbte, som om at han selv boede på 4. sal og råbte ned til en underbo på 1. sal :cool:! Vel og mærke inde i opgangen :P...
100 % respekt for Allan Kuhn!

Brugeravatar
Dworek
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Dworek » 8. jun 2008, 23:28

markaab skrev:

Enig!
I øvrigt så lød det, hver gang han snakkede/råbte, som om at han selv boede på 4. sal og råbte ned til en underbo på 1. sal :cool:! Vel og mærke inde i opgangen :P...
Eller som Gordon Ramsay wannabe'n Bo Bech.. Frygtelige taleevner!
¿Dondé está Él Madrigal?!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 9. jun 2008, 13:30

Feminister!

Dém hader jeg bare! Ikke så meget fordi de kæmper for, hvad de gør. Men fordi de (næsten) aldrig kan argumentere for deres sag. Som regel er det bare "fordi!". Ren børnehaveniveau. Grrrr!

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 9. jun 2008, 18:02

Det pisser mig af, at TV2 Zulu er gået i sort lige inden Frankrig-Rumænien. :@

Besvar