Det pisser mig af tråden
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Re: Det pisser mig af tråden
Udryd krybdyr!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
"Open By Night" pisser mig i dén grad af.
Hvorfor helvede skal vi, der har været dumme nok til at smide alt for mange penge efter en adresse i et respektabelt område af 9000, belemres med windbreakermatchende bonderøve, voldsnavende og slushicetyllende teenagere, debiler af enhver kaliber, fede skure der ikke kan bevæge sig med mere end 3 m/t, Fede Finn og Rocazino, kællinger der spærrer vejen fordi de skal kævle over kaffepriserne og børnefamilier hvor forældrene skulle have været steriliserede som små?
Hold de afskyelige misfostre hjemme i landsbyerne og Øst og lad os andre få vores fyraftenspilsnere i fred!!! Hegn dem ind!
Det tog mig 6 fad at få knoerne tilbage fra hvide til en relativt naturlig kulør igen.
Er der ikke nogen der gider slukke for den skide City-Forening? Så slipper vi også for det forbandede juleland fra oktober til januar.
Hvorfor helvede skal vi, der har været dumme nok til at smide alt for mange penge efter en adresse i et respektabelt område af 9000, belemres med windbreakermatchende bonderøve, voldsnavende og slushicetyllende teenagere, debiler af enhver kaliber, fede skure der ikke kan bevæge sig med mere end 3 m/t, Fede Finn og Rocazino, kællinger der spærrer vejen fordi de skal kævle over kaffepriserne og børnefamilier hvor forældrene skulle have været steriliserede som små?
Hold de afskyelige misfostre hjemme i landsbyerne og Øst og lad os andre få vores fyraftenspilsnere i fred!!! Hegn dem ind!
Det tog mig 6 fad at få knoerne tilbage fra hvide til en relativt naturlig kulør igen.
Er der ikke nogen der gider slukke for den skide City-Forening? Så slipper vi også for det forbandede juleland fra oktober til januar.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
- MichaelLarsen
- Landshold

Det pisser mig af, at jeg først i går begyndte at læse denne tråd, for den er f..... både lang og morsom!
Non scholae, sed vitae discimus
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Det pisser mig af at dette ikke kun er et Aalborgfænomen, det samme sker her i Århus!!Bøgehøj skrev:"Open By Night" pisser mig i dén grad af.
- Sille
- J Nørgaard L
- Landshold

- Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th
Det pisser mig af i den grad af, at dette ikke kun er et Midtby- og Århusfænomen, det samme sker her i Vejgaard!!Sille skrev:Det pisser mig af at dette ikke kun er et Aalborgfænomen, det samme sker her i Århus!!Bøgehøj skrev:"Open By Night" pisser mig i dén grad af.
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...
- Kim Niemann
- 1. div

- Geografisk sted: Lindholm (CPH)
Det pisser mig så meget af at I kan blive tilsvarende af "Open by night" arrangementer i Aalborg og Århus - for så har I aldrig været til "Open by night" i Hjørring?J Nørgaard L skrev:Det pisser mig af i den grad af, at dette ikke kun er et Midtby- og Århusfænomen, det samme sker her i Vejgaard!!Sille skrev:Det pisser mig af at dette ikke kun er et Aalborgfænomen, det samme sker her i Århus!!Bøgehøj skrev:"Open By Night" pisser mig i dén grad af.
EDIT: Eller tilsvarende "Open by night" i Hirtshals. Byen har ingen butikker, så det er faktisk kun Statiol og Færgeskroen der har længe åben - og det oveni at de har døgnåben til daglig (smiley med rullende øjne...)
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...
-
Lindvang
Open By Night er noget provinsielt, klamt, dansker-pis, der ikke tjener en skid formål. Enten afskaffer I lukkeloven eller også strammer I op!
Elevplaner, diktater og engelske stile pisser mig af i dette vejr!
Elevplaner, diktater og engelske stile pisser mig af i dette vejr!
- MichaelLarsen
- Landshold

Det pisser mig lidt af, at det danske skolevæsen er sådan indrettet, at Lindvang en lørdag eftermiddag kl. 14.28 i strålende solskin skal sidde med elevplaner, diktateter og engelske stile.... den mand får sg. for lidt D-vitamin, og man begynder at kunne ane det i hans indlæg 
Non scholae, sed vitae discimus
Helt enig!!MichaelLarsen skrev:Det pisser mig lidt af, at det danske skolevæsen er sådan indrettet, at Lindvang en lørdag eftermiddag kl. 14.28 i strålende solskin skal sidde med elevplaner, diktateter og engelske stile.... den mand får sg. for lidt D-vitamin, og man begynder at kunne ane det i hans indlæg
Og selvom Lindvang ikke er færdiguddannet lærer endnu, så ved jeg sgu godt - grundet mit tidligere studie på seminariet - hvilke udfordringer manden står over for! Så fuldt respekt herfra!
Sgu ikke nemt at ville den danske ungdom det godt, med det regeri** (Selvcensur, da politiske holdninger ikke er tilladte), vi har nu.. Så probs herfra!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
-
Lindvang
Jeg takker mange gange for sympatien, d'herrer...
Men, når nu man er glad for sit job, tager man jo gerne det hele med, hehe...
Men, når nu man er glad for sit job, tager man jo gerne det hele med, hehe...
Kim Niemann skrev: EDIT: Eller tilsvarende "Open by night" i Hirtshals. Byen har ingen butikker, så det er faktisk kun Statiol og Færgeskroen der har længe åben - og det oveni at de har døgnåben til daglig (smiley med rullende øjne...)
Så har du ikke været til Open By Night i Bælum. Det var en fed oplevelse, 27 mennesker på "torvet" med et strå i kæften på deres yamaha 4 gears, også havde tanken og antik butikken længe åbent, ak ja det var tider.
Open by night, og afskyelige misfostre......
I skulle tvinges til,...Majfest i Aalborg Øst
ps: HVID solcreme til børn pisser mig af - i den grad - man flytter bare rundt på stadset, og intet sker.......det minder mest om plastikmaling !!
I skulle tvinges til,...Majfest i Aalborg Øst
ps: HVID solcreme til børn pisser mig af - i den grad - man flytter bare rundt på stadset, og intet sker.......det minder mest om plastikmaling !!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
Mark Strudahl
Hvordan TV2 kan finde på at ansætte sådan en nar, som medkommentator til EM er utroligt.
Hvordan TV2 kan finde på at ansætte sådan en nar, som medkommentator til EM er utroligt.
I det mindste siger han ikke "som der" hver 3. sekund eller mumler uforståeligt vrøvl som Thomas Helveg. Niveauet for medkommentatorer har ved dette EM nået nye dybder. Skræmmende, egentlig. Man sidder helt og savner Jan Mølby og Holmstrøm.Klaus skrev:Mark Strudahl![]()
- FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
- 2. div

- Geografisk sted: Himlen...
Ja, det står virkelig skidt til..Yankee skrev:I det mindste siger han ikke "som der" hver 3. sekund eller mumler uforståeligt vrøvl som Thomas Helveg. Niveauet for medkommentatorer har ved dette EM nået nye dybder. Skræmmende, egentlig. Man sidder helt og savner Jan Mølby og Holmstrøm.Klaus skrev:Mark Strudahl![]()
Iøvrigt så pisser det mig i den grad af, når nogle forældre lader deres børn på 3-5 år cykle (slinger) på offenlig vej!! Det er simpelthen for sindsygt.. Samt at det vist bliver regnvejr i morgen..
Aalborg BK Semper Fideus...
Enig!Klaus skrev:Mark Strudahl![]()
I øvrigt så lød det, hver gang han snakkede/råbte, som om at han selv boede på 4. sal og råbte ned til en underbo på 1. sal
100 % respekt for Allan Kuhn!
Eller som Gordon Ramsay wannabe'n Bo Bech.. Frygtelige taleevner!markaab skrev:Enig!Klaus skrev:Mark Strudahl![]()
I øvrigt så lød det, hver gang han snakkede/råbte, som om at han selv boede på 4. sal og råbte ned til en underbo på 1. sal! Vel og mærke inde i opgangen
...
¿Dondé está Él Madrigal?!
Feminister!
Dém hader jeg bare! Ikke så meget fordi de kæmper for, hvad de gør. Men fordi de (næsten) aldrig kan argumentere for deres sag. Som regel er det bare "fordi!". Ren børnehaveniveau. Grrrr!
Dém hader jeg bare! Ikke så meget fordi de kæmper for, hvad de gør. Men fordi de (næsten) aldrig kan argumentere for deres sag. Som regel er det bare "fordi!". Ren børnehaveniveau. Grrrr!
Det pisser mig af, at TV2 Zulu er gået i sort lige inden Frankrig-Rumænien.