"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Dot Bot » 21. mar 2011, 20:10

Corona skrev:En guide/hjælp til hvordan man uploader billeder på debatsiden. Har fået tilsendt et klasse billede fra Lyngby ved 1-2 målet.
Du kan bruge http://imageshack.us/" onclick="window.open(this.href);return false;
- og kan du så komme i gang, er ved at sprænge af spænding efter at se det!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 21. mar 2011, 20:11

Evt send dem til AaB sport/Viking, de vil sikkert gerne have dem :)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Corona » 21. mar 2011, 20:21

Dot Bot skrev:
Corona skrev:En guide/hjælp til hvordan man uploader billeder på debatsiden. Har fået tilsendt et klasse billede fra Lyngby ved 1-2 målet.
Du kan bruge http://imageshack.us/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak. Tjek 'Billedtråden'.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. mar 2011, 12:18

Jeg søger :

Anmeldelse af Sputnik. Har haft det på prøve i 2 mdr nu uden egentlig at bruge det. På TV`et er det svært at få overblikket og der er sgu ikke ret mange programmer der er noget værd. Har prøvet at leje en film (mest bare for at prøve det) men den gik i stå efter 2 min pga teknisk fejl så jeg regner med at få pengene retur (men hvor tit sker det når man lejer i Blockbuster og hvorfor skulle jeg ikke gøre det næste gang?). Min umiddelbare konklusion er : Sputnik stinker. Men er det bare mig der ikke har givet det en reel chance?

Forresten, hvis man lejer en film via Sputnik men ikke har mulighed for at forbinde pc og tv burde filmen så ikke alligevel dukke op på tv`et som har "indbygget" sputnik?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
buckster
Superliga
Superliga
Geografisk sted: for langt væk

Indlæg af buckster » 22. mar 2011, 21:39

Corona skrev:
Dot Bot skrev:
Tak. Tjek 'Billedtråden'.
hvor er det

Brugeravatar
Søren
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af Søren » 22. mar 2011, 21:41

buckster skrev:hvor er det
viewtopic.php?f=5&t=11070&start=180" onclick="window.open(this.href);return false;

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 22. mar 2011, 22:03

.. en der har Lyngby - AaB liggende (som fil, forestiller jeg mig) eller en måde hvorpå jeg kan se kampen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 22. mar 2011, 22:41

Kilde skrev:.. en der har Lyngby - AaB liggende (som fil, forestiller jeg mig) eller en måde hvorpå jeg kan se kampen.
Jeg har den som H.264-stream - det fylder 8GB... jeg orker ikke at ligge det på nettet - beklager. Du er velkommen i Sorø!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 23. mar 2011, 00:09

Pastorius skrev:
Kilde skrev:.. en der har Lyngby - AaB liggende (som fil, forestiller jeg mig) eller en måde hvorpå jeg kan se kampen.
Jeg har den som H.264-stream - det fylder 8GB... jeg orker ikke at ligge det på nettet - beklager. Du er velkommen i Sorø!
Ja okay - håbede vel også på en .avi eller lignende ;) Ellers tak!

Brugeravatar
buckster
Superliga
Superliga

Indlæg af buckster » 23. mar 2011, 10:05

Søren skrev:
buckster skrev:hvor er det
viewtopic.php?f=5&t=11070&start=180" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry kiggede i billedtråden i diverse :@

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 24. mar 2011, 20:16

Den bliver lidt underlig den her - men jeg søger en der kan bruge et drivhus!

Det er ret nyt og i super stand. Det er sådan en almindelig størrelse - 3 gange 1½ meter agtigt.

Der er gået en enkelt rude her i vinter, som skal skiftes eller repareres.

For brugerne her på debatside.dk er prisen helt speciel: nul og nix. Kvit og frit - du skal dog selv komme og pille det ned.

Send PB hvis det er noget for dig, så aftaler vi nærmere.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
buckster
Superliga
Superliga

Indlæg af buckster » 24. mar 2011, 22:52

skal til og købe office 2010 pro, en der ved om chrome virker med den.
har kigget lidt omkring men de ting jeg kan finde er af ældre dato.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 26. mar 2011, 11:14

Jeg er ikke selv så meget til dessertvin, så derfor søger jeg et godt bud til en rigtig god dessertvin der passer til tarte tartin (æbletærte) med kanelis.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. apr 2011, 16:34

Jeg søger hjælp til et lille Ipod-problem. Jeg har en masse musik liggende på min computer (i-tunes) som jeg bruger til min egen ipod. Nu har konen fået en lille Ipod Shuffle, 2gb, men hvordan får man nu lavet et i-tunes bibliotek til hende? Kan man have to forskellige på en og samme computer???

Og hvis en af jer derude har Telmore med udlandstelefoni som virker med en Nokia C5 hører jeg også gerne fra dem. Har købt en C5 og siden har min telefon ikke virket i udlandet bortset fra 5 min den anden dag hvor der lige pludselig tikkede beskeder ind fra den sidste uge fordi den fik kontakt. Telmore har rådet mig til at søge netværk manuelt men det virkede ikke, siden har de ikke gidet svare på mine spørgsmål...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 7. apr 2011, 16:55

Pastorius skrev:Jeg er ikke selv så meget til dessertvin, så derfor søger jeg et godt bud til en rigtig god dessertvin der passer til tarte tartin (æbletærte) med kanelis.
Hvis det stadig er aktuelt: Hvad med en Sauternes, de findes i mange prisklasser men du skal lidt op i alder (og pris) for at det er rigtigt godt. Jeg aner ikke hvad du vil give for den men hvis prisen ikke er vigtig vil jeg foreslå en 2001 Ch. Suduiraut, hvis den alligevel betyder noget kan du evt tage en lidt yngre. Husk de fåes også i halve flasker, hvis det f.eks er til en mindre middag. Alternativt, hvis det helst skal være endnu billigere, er der de oversøiske "Sauternes" vine.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 7. apr 2011, 18:52

Poker-One-Kenobi skrev:
Pastorius skrev:Jeg er ikke selv så meget til dessertvin, så derfor søger jeg et godt bud til en rigtig god dessertvin der passer til tarte tartin (æbletærte) med kanelis.
Hvis det stadig er aktuelt: Hvad med en Sauternes, de findes i mange prisklasser men du skal lidt op i alder (og pris) for at det er rigtigt godt. Jeg aner ikke hvad du vil give for den men hvis prisen ikke er vigtig vil jeg foreslå en 2001 Ch. Suduiraut, hvis den alligevel betyder noget kan du evt tage en lidt yngre. Husk de fåes også i halve flasker, hvis det f.eks er til en mindre middag. Alternativt, hvis det helst skal være endnu billigere, er der de oversøiske "Sauternes" vine.
Tak. Det er ikke aktuelt længere, men det bliver det vel igen.

Prisen er ikke helt ligegyldig, men jeg er dog typen, der lige så gerne vil bruge lige så mange penge på gode råvarer og vin, og lave maden selv, fremfor at købe den på en restaurant.
Skal man lave en tre fire retter og prisen for vinen hele vejen igennem være tilsvarende, så skal jeg dog til at sammenligne mig med Michelin-restauranterne, og så er jeg ikke helt overbevist om mine kokkeevner slår til, med nok sågode råvarer :-)

....men nublevjeg jo nysgerrig, så mon ikke jeg køber en flaske af den en dag.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 7. apr 2011, 19:10

Poker-One-Kenobi skrev:
Den københavnske kulturelite slår til igen!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 7. apr 2011, 19:17

Lindvang skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Jeg troede man var kommet videre på venstrefløjen, end at alt andet end håndbajere også måtte betyde man var borgerlig og fisefornem. Willy ser da ud til at være noget mere forandringsparat end det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 7. apr 2011, 20:10

Pastorius skrev:
Lindvang skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Jeg troede man var kommet videre på venstrefløjen, end at alt andet end håndbajere også måtte betyde man var borgerlig og fisefornem. Willy ser da ud til at være noget mere forandringsparat end det.
Det var egentligt et - tilsyneladende mislykket - forsøg på at genstarte debatten om, at de "københavnske" AaB-fans tilhører en bestemt, uforanderlig kategori. Mht. Villy Søvndal, så er det vist ikke just manglende "omstillingsparathed", man kan klandre ham for (for at sige det pænt og mildt).

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 7. apr 2011, 20:15

Pastorius skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Tak. Det er ikke aktuelt længere, men det bliver det vel igen.

Prisen er ikke helt ligegyldig, men jeg er dog typen, der lige så gerne vil bruge lige så mange penge på gode råvarer og vin, og lave maden selv, fremfor at købe den på en restaurant.
Skal man lave en tre fire retter og prisen for vinen hele vejen igennem være tilsvarende, så skal jeg dog til at sammenligne mig med Michelin-restauranterne, og så er jeg ikke helt overbevist om mine kokkeevner slår til, med nok sågode råvarer :-)

....men nublevjeg jo nysgerrig, så mon ikke jeg køber en flaske af den en dag.

Ja, det er noget dyrt stads, men det er også forbandet godt. Problemet med dessertvine er at man ofte får serveret noget, ikke mindst på restaurant, der ikke rigtigt lever op til desserten, og det er jo synd. Kongen af Sauternes, Yquem, koster forresten 7000 kr. for en 2001. Og det er i en vinhandel! Suduiraut er dog meget meget tæt på i kvalitet, prisen på Yquem er simpelthen pumpet vildt op af den slags typer som Lindvang elsker at hade, de rige svin som bare trækker det fra i skat og lader skolelærerne om at holde samfundets hjul igang ;)

Besvar