Nej, jeg gør da ik'J Nørgaard L skrev:Det ved jeg ikke rigtig om jeg er berettiget til at sige noget til, jeg vil jo helst ikke støde nogen...Dübelius skrev:Jeg hader folk, der er overdrevent generte.
Jeg synes du skal lade være med at skrive sådan noget pis...Dübelius skrev:Jeg hader folk, der kommenterer på alt, hvad man foretager sig.
Det mener Dübelius ikke i virkeligheden, I kan bare slappe af!Dübelius skrev:Jeg hader folk, der udtaler sig på vegne af andre.
Sinke!Dübelius skrev:Jeg hader, når jeg ikke kan komme i tanke om mere
Dübelius hader mig *LOL*
Det pisser mig af tråden
GAIS, GAIS, Baby!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg hader kamphunde, pitbulls og lignende. Der er sgu lige en schæfer der er blevet flæsket af sådan et kræ lige udenfor mit vindue! Chokerende...
Alle der har sådan en køter skulle skydes ved nakkeskud. Hader fandeme sådan nogle klamme solbrændte, tatoverede narrøve der ejer pitbulls.
Dette er et meget surt og bitter indlæg!
Alle der har sådan en køter skulle skydes ved nakkeskud. Hader fandeme sådan nogle klamme solbrændte, tatoverede narrøve der ejer pitbulls.
Dette er et meget surt og bitter indlæg!
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Lindvang
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser mig af at man bliver kaldt racist herinde hvis man kalder en jøde for en jøde eller en neger for en neger...
Er EB racister? http://ekstrabladet.dk/112/article345361.ece
Latterlig overskrift iøvrigt
Dette er ikke et surt indlæg!
Er EB racister? http://ekstrabladet.dk/112/article345361.ece
Latterlig overskrift iøvrigt
Dette er ikke et surt indlæg!
Janteloven eksisterer IKKE!
AaB for helvede!! Jeg får seriøst kvalme når folk som dig skriver "AaB"!!!Casper91 skrev:Gad vide om de overhovedet gider at snakke om, at AaB er det første danske hold nogensinde til at slå et italiensk ud....Emerek skrev:Det pisser mig af, at Onside for en gangs skyld skal slikke røv på Don Ø
Undskyld udbrudet..
Back to topic:
Jeg tror ikke du skal regne med ret megen omtale hvis nogen overhovedet!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
nej det er jo ik spor interessant lad os da hellere diskutere hvad er sker når don ø dør!!!!!!!!!Casper91 skrev:Gad vide om de overhovedet gider at snakke om, at AaB er det første danske hold nogensinde til at slå et italiensk ud....Emerek skrev:Det pisser mig af, at Onside for en gangs skyld skal slikke røv på Don Ø
Vi tager ud og skyder svinet. Så kan vi se hvad der sker!!!Vejern skrev:nej det er jo ik spor interessant lad os da hellere diskutere hvad er sker når don ø dør!!!!!!!!!Casper91 skrev:Gad vide om de overhovedet gider at snakke om, at AaB er det første danske hold nogensinde til at slå et italiensk ud....Emerek skrev:Det pisser mig af, at Onside for en gangs skyld skal slikke røv på Don Ø
Det pisser mig i den grad af at man bruger onside til at snakke om en englænder der sparrer for Mikkel Kesler,Et håndboldcollege der går udenom nogle ting, Don Øf der ikke trækker sig og Brøndby der har tabt 2 millioner kr. Når AaB har gjort det sensationelle og slået et italiensk hold ud for første gang i dansk fodbolds historie og kvalifikaceret sig til UEFA cuppens gruppespil. Og jeg tror sgu ikke engang at man behøver at have rød/hvide briller på for at være enig med mig.
Det der kan man sq ikke være uenig i. Det er simpelthen utroligt, så ringe det er.Chriller skrev:Det pisser mig i den grad af at man bruger onside til at snakke om en englænder der sparrer for Mikkel Kesler,Et håndboldcollege der går udenom nogle ting, Don Øf der ikke trækker sig og Brøndby der har tabt 2 millioner kr. Når AaB har gjort det sensationelle og slået et italiensk hold ud for første gang i dansk fodbolds historie og kvalifikaceret sig til UEFA cuppens gruppespil. Og jeg tror sgu ikke engang at man behøver at have rød/hvide briller på for at være enig med mig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Bif og agf.........hvad er der på nogen som helst måde spændende ved den?! er det om AGF kan få 1-0 igen på Brøndby Stadion?! Det sku intet sammenlignet med AaB-FCK!!!Vejern skrev:jeg citere lige her kjeldberg
lørdagskampen er mellem AaB og fck
og søndagskampen SOM ER LIGE SÅ INTERESSANT!!!!!!!!!!!!!er mellem Bif og
agf............nej det tror jeg såe ik lige
De fede pikhoveder skal fucking dø!!!!!Casper91 skrev:Bif og agf.........hvad er der på nogen som helst måde spændende ved den?! er det om AGF kan få 1-0 igen på Brøndby Stadion?! Det sku intet sammenlignet med AaB-FCK!!!Vejern skrev:jeg citere lige her kjeldberg
lørdagskampen er mellem AaB og fck
og søndagskampen SOM ER LIGE SÅ INTERESSANT!!!!!!!!!!!!!er mellem Bif og
agf............nej det tror jeg såe ik lige
Hvordan fanden kan det opgør interessere nogen, som ikke er fans af de to hold?!?! Vis nu noget ordentligt og ikke det bundholdslortepisgedebæ!
Hader:
-Trond Andersen
-Thomas Rytter
-Per Nielsen
-Mark Howard
-Samuel Holmén
-Kasper Lorentzen
-Kim Daugaard
-Martin Retov
-Martin Ericsson
-Mads Jørgensen
-Peter Madsen
-Joseph Elanga
-Ruben Bagger
-Stephan Andersen
-Morten D. Rasmussen
-Peguero Jean Philippe
-Stefan Gislason
-Thomas Rasmussen
-Morten Rasmussen
-Martin Spelmann
-Mikkel Bischoff
-Tobias Mikkelsen
-Mike Jensen
-Marc Olsen
-Chris Katongo
-Michael Tørnes
-David Williams
-Anders Randrup
-Morten Cramer
-Nicolaj Agger
-Alt der hedder Bjerregaard.
Udover narkomanerne ovenfor hader jeg Jesper Christiansen, Don Ø, Onside, Arek O (men han er nu meget sjov) og Niels Christian Holmstrøm.
OBS: Jeg kan faktisk godt lide Tv2Sport - især at de ikke rider på Brøndby-bølgen! Dejligt med realistiske sportsjournalister som godt ved at alt med Brøndby er satans ligemeget!
-Trond Andersen
-Thomas Rytter
-Per Nielsen
-Mark Howard
-Samuel Holmén
-Kasper Lorentzen
-Kim Daugaard
-Martin Retov
-Martin Ericsson
-Mads Jørgensen
-Peter Madsen
-Joseph Elanga
-Ruben Bagger
-Stephan Andersen
-Morten D. Rasmussen
-Peguero Jean Philippe
-Stefan Gislason
-Thomas Rasmussen
-Morten Rasmussen
-Martin Spelmann
-Mikkel Bischoff
-Tobias Mikkelsen
-Mike Jensen
-Marc Olsen
-Chris Katongo
-Michael Tørnes
-David Williams
-Anders Randrup
-Morten Cramer
-Nicolaj Agger
-Alt der hedder Bjerregaard.
Udover narkomanerne ovenfor hader jeg Jesper Christiansen, Don Ø, Onside, Arek O (men han er nu meget sjov) og Niels Christian Holmstrøm.
OBS: Jeg kan faktisk godt lide Tv2Sport - især at de ikke rider på Brøndby-bølgen! Dejligt med realistiske sportsjournalister som godt ved at alt med Brøndby er satans ligemeget!