Haha - de er altså sygt godeHolm-o1 skrev:Sjovt du siger krudtugler , dem er Hr. Smoothly vild med og har tit spurgt hvordan han kan drikke det ***
Er jeg virkelig den eneste med denne, i mit hovede, ganske normale holdning
Det tror jeg, og håber også, for ellers har folk jo ingen smagsløg..smoothly skrev:Haha - de er altså sygt godeHolm-o1 skrev:Sjovt du siger krudtugler , dem er Hr. Smoothly vild med og har tit spurgt hvordan han kan drikke det ***![]()
Er jeg virkelig den eneste med denne, i mit hovede, ganske normale holdning?
Utroligt gammel hører jeg endda at køllen er, og det samme skulle gælde den føromtalte Lindvang...Elegia skrev:Ja, ham Køllen I Møllen har jeg godt nok hørt om. Han skulle være en sur, gammel mand, der kun skriver sure og bitre indlæg!!Kenneth K skrev:Du har ikke endnu 'hilst' på Køllen I Møllen og Lindvang, så du bør vist ikke klage..ACHorsensFanFraAalborg skrev:Kasper Møller skrev:Sjovt, jeg tænkte faktisk det samme da jeg så indlæget-Larsen skrev:Jeg HADER AC Horsens fans, fra Aalborg!!
hold da op folk er sure her
^ Alt der er markeret med fed skrift er ren fakta.le Cid skrev:1) Folk der synes Krudtugler er ringe! De skulle denondenlynme prøve at smage special pilsner fra Bilka!!! Se det er det lammeste pis! Krudtugler er kult - og det er i øvrigt en ganske fornuftig pilsner til prisen!
2) Folk der tuder over licensen!!! Den burde bare blive trukke over skatten - så kunne den endda sættes lidt ned! Faktisk burde der være en regel der hed, at man ikke kunne se/høre andet end DR, inden ens dannelse var på plads!
...og få mig ikke startet med at brokke mig over folk, der tuder over politiets foto-fart-kontrol! Det er de lammeste folk, der bare fortjener at få amputeret alt over halsen!!!!!!!
Hvis det er fakta, benægter jeg fakta! Det er desuden ALDI og ikke Fakta, der fører den nektar, som vi dødelige kalder Krudtugler!Holm-o1 skrev:^ Alt der er markeret med fed skrift er ren fakta.le Cid skrev:1) Folk der synes Krudtugler er ringe! De skulle denondenlynme prøve at smage special pilsner fra Bilka!!! Se det er det lammeste pis! Krudtugler er kult - og det er i øvrigt en ganske fornuftig pilsner til prisen!
2) Folk der tuder over licensen!!! Den burde bare blive trukke over skatten - så kunne den endda sættes lidt ned! Faktisk burde der være en regel der hed, at man ikke kunne se/høre andet end DR, inden ens dannelse var på plads!
...og få mig ikke startet med at brokke mig over folk, der tuder over politiets foto-fart-kontrol! Det er de lammeste folk, der bare fortjener at få amputeret alt over halsen!!!!!!!
Nå nå .. Men holder stadigvæk på at det IKKE skal være Krudtugle øl du giver i kilden til forår/sommer. ( eller på lørdag - hvis du er fornuftigle Cid skrev:Hvis det er fakta, benægter jeg fakta! Det er desuden ALDI og ikke Fakta, der fører den nektar, som vi dødelige kalder Krudtugler!Holm-o1 skrev:^ Alt der er markeret med fed skrift er ren fakta.le Cid skrev:1) Folk der synes Krudtugler er ringe! De skulle denondenlynme prøve at smage special pilsner fra Bilka!!! Se det er det lammeste pis! Krudtugler er kult - og det er i øvrigt en ganske fornuftig pilsner til prisen!
Krudtugler smager helt ok - og Rikke Hørlykke er en hæslig kost! FAKTA!
En Pepsi og en hovedpude??Holm-o1 skrev:Nå nå .. Men holder stadigvæk på at det IKKE skal være Krudtugle øl du giver i kilden til forår/sommer. ( eller på lørdag - hvis du er fornuftigle Cid skrev:Hvis det er fakta, benægter jeg fakta! Det er desuden ALDI og ikke Fakta, der fører den nektar, som vi dødelige kalder Krudtugler!Holm-o1 skrev:^ Alt der er markeret med fed skrift er ren fakta.le Cid skrev:1) Folk der synes Krudtugler er ringe! De skulle denondenlynme prøve at smage special pilsner fra Bilka!!! Se det er det lammeste pis! Krudtugler er kult - og det er i øvrigt en ganske fornuftig pilsner til prisen!
Krudtugler smager helt ok - og Rikke Hørlykke er en hæslig kost! FAKTA!) Det må meget gerne være noget andet
JSJ skrev:En Pepsi og en hovedpude??Holm-o1 skrev:Nå nå .. Men holder stadigvæk på at det IKKE skal være Krudtugle øl du giver i kilden til forår/sommer. ( eller på lørdag - hvis du er fornuftigle Cid skrev:Hvis det er fakta, benægter jeg fakta! Det er desuden ALDI og ikke Fakta, der fører den nektar, som vi dødelige kalder Krudtugler!Holm-o1 skrev:^ Alt der er markeret med fed skrift er ren fakta.le Cid skrev:1) Folk der synes Krudtugler er ringe! De skulle denondenlynme prøve at smage special pilsner fra Bilka!!! Se det er det lammeste pis! Krudtugler er kult - og det er i øvrigt en ganske fornuftig pilsner til prisen!
Krudtugler smager helt ok - og Rikke Hørlykke er en hæslig kost! FAKTA!) Det må meget gerne være noget andet
/Jesper

Og jeg nyder det sgu! Når man holder med et hold som ACH skal man sgu nyde tider som denne.Holm-o1 skrev:Så så ... Horsens ..... *HOST*ACHorsensFanFraAalborg skrev:jaaa!!! VB-had! så snakker vi!
Midlertidig tophold

Disse fakta holder! (altså at Krudtugler er godt, Hørlykke er klam) Det er ikke til diskussion!le Cid skrev:[
Hvis det er fakta, benægter jeg fakta! Det er desuden ALDI og ikke Fakta, der fører den nektar, som vi dødelige kalder Krudtugler!
Krudtugler smager helt ok - og Rikke Hørlykke er en hæslig kost! FAKTA!

Ja i fryseren med dem. Så stivner det og du kan knække det afSteve-Dave skrev:Jeg er sgu sur paa den nar, der havde efterladt et brugt stykke tyggegummi paa det saede i metroen, jeg valgte at saette mig paa.
Er der forresten nogen, der ved hvordan man faar tyggegummi af sine bukser? Er det noget med at putte dem i fryseren?

Tak for det, Flemming Leth.rockamuffin skrev:Ja i fryseren med dem. Så stivner det og du kan knække det afSteve-Dave skrev:Jeg er sgu sur paa den nar, der havde efterladt et brugt stykke tyggegummi paa det saede i metroen, jeg valgte at saette mig paa.
Er der forresten nogen, der ved hvordan man faar tyggegummi af sine bukser? Er det noget med at putte dem i fryseren?
Flemming? Måske han skulle bytte erhverv med Jørgen - de er begge uduelige til deres job!Steve-Dave skrev:Tak for det, Flemming Leth.rockamuffin skrev:Ja i fryseren med dem. Så stivner det og du kan knække det afSteve-Dave skrev:Jeg er sgu sur paa den nar, der havde efterladt et brugt stykke tyggegummi paa det saede i metroen, jeg valgte at saette mig paa.