Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
CGA
1. div
1. div
Geografisk sted: 9 kilo (indsæt selv håndtegn)

Indlæg af CGA » 18. okt 2007, 17:06

Steve-Dave skrev:
rockamuffin skrev:
Steve-Dave skrev:Jeg er sgu sur paa den nar, der havde efterladt et brugt stykke tyggegummi paa det saede i metroen, jeg valgte at saette mig paa.

Er der forresten nogen, der ved hvordan man faar tyggegummi af sine bukser? Er det noget med at putte dem i fryseren?
Ja i fryseren med dem. Så stivner det og du kan knække det af :)
Tak for det, Flemming Leth. ;)
linolie er vejen frem.. bar spør flemming:P
//CGA

Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

Billede

Brugeravatar
CGA
1. div
1. div
Geografisk sted: 9 kilo (indsæt selv håndtegn)

Indlæg af CGA » 18. okt 2007, 17:08

Køllen I Møllen skrev:
le Cid skrev:[
Hvis det er fakta, benægter jeg fakta! Det er desuden ALDI og ikke Fakta, der fører den nektar, som vi dødelige kalder Krudtugler!
Krudtugler smager helt ok - og Rikke Hørlykke er en hæslig kost! FAKTA!
Disse fakta holder! (altså at Krudtugler er godt, Hørlykke er klam) Det er ikke til diskussion!

Det pisser mig af at jeg har valgt et navn som Køllen i Møllen der gør at jeg ikke i udlandet kan logge ind og forsvare mig når jeg blir "svinet" pga min alder og den dertil hørende sindstilstand nogen kalder "sur" (fordi ø`et ikke har nået det store udland endnu! ). :( ( :D )
'

Ever heard of Ctrl + C --> Ctrl + V? :b
//CGA

Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

Billede

213
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af 213 » 18. okt 2007, 20:29

CGA skrev:
Steve-Dave skrev:
rockamuffin skrev:
Steve-Dave skrev:Jeg er sgu sur paa den nar, der havde efterladt et brugt stykke tyggegummi paa det saede i metroen, jeg valgte at saette mig paa.

Er der forresten nogen, der ved hvordan man faar tyggegummi af sine bukser? Er det noget med at putte dem i fryseren?
Ja i fryseren med dem. Så stivner det og du kan knække det af :)
Tak for det, Flemming Leth. ;)
linolie er vejen frem.. bar spør flemming:P
Det samme skete for mig engang i byen.. Fucking wankers der syntes det er sjovt. Næste gang ser en der går det ryger han fucking rundt!
Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer

Brugeravatar
Asger
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jens Madsen
Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
Kontakt:

Indlæg af Asger » 19. okt 2007, 07:36

Det pisser mig af....., at jeg skal til 80 års fødselsdag på Djævleøen i morgen!!!

Var dum nok til at sige ja til at tage med, da jeg så, vi skulle møde fuckerne den weekend. Jeg var helt overbevist om, at i og med, at fuckerne var den ene part, ville kampen blive spillet søndag, og formentlig kl. 18:00, men nej...
Og så kan man ikke tillade sig at springe fra aftalen bagefter, når nu fødselaren har sørget for overnatning og spabad til gæsterne... men spa eller ej, så havde jeg godt nok hellere stået på et råkoldt Aalborg Stadion i morgen.
Hvis jeg er heldig, kan jeg se 1. halvleg på værelset, inden festen starter, men fuck, hvor er jeg ikke åndeligt til stede ved festen den første time så, når 2. halvleg spilles imens.

Så ja - DET pisser mig af...!!

/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Indlæg af Sven Tveskæg » 19. okt 2007, 07:50

Det pisser mig af at jeg ikke får lov til at se Asger i et spabad. Tager du billeder? :D
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 19. okt 2007, 09:19

Asger skrev:Det pisser mig af....., at jeg skal til 80 års fødselsdag på Djævleøen i morgen!!!

Var dum nok til at sige ja til at tage med, da jeg så, vi skulle møde fuckerne den weekend. Jeg var helt overbevist om, at i og med, at fuckerne var den ene part, ville kampen blive spillet søndag, og formentlig kl. 18:00, men nej...
Og så kan man ikke tillade sig at springe fra aftalen bagefter, når nu fødselaren har sørget for overnatning og spabad til gæsterne... men spa eller ej, så havde jeg godt nok hellere stået på et råkoldt Aalborg Stadion i morgen.
Hvis jeg er heldig, kan jeg se 1. halvleg på værelset, inden festen starter, men fuck, hvor er jeg ikke åndeligt til stede ved festen den første time så, når 2. halvleg spilles imens.

Så ja - DET pisser mig af...!!/Asger
Asger - sig du har et utroligt vigtigt ærinde og smut ned på Utopia og se kampen med os!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Elegia

Indlæg af Elegia » 19. okt 2007, 11:27

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at jeg har valgt et navn som Køllen i Møllen der gør at jeg ikke i udlandet kan logge ind og forsvare mig når jeg blir "svinet" pga min alder og den dertil hørende sindstilstand nogen kalder "sur" (fordi ø`et ikke har nået det store udland endnu! ). :( ( :D )
Så for dén! Se nu bare der!
Nu vågnede den sure, gamle mand til dåd... se hvor han svinger med stokken og letter på gammelmandskasketten, imens han sprutter og raser!

Dette er ikke et helt alvorligt ment indlæg, men skal i stedet opfattes som en lille joke med reference til "Køllen I Møllens" efterhånden uhyrlige image herinde som en sur, gammel satan. Med andre ord ironiserer jeg lidt over dette ved at skrive ovenstående, som også kunne forkortes til:
;-)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. okt 2007, 19:32

Elegia skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at jeg har valgt et navn som Køllen i Møllen der gør at jeg ikke i udlandet kan logge ind og forsvare mig når jeg blir "svinet" pga min alder og den dertil hørende sindstilstand nogen kalder "sur" (fordi ø`et ikke har nået det store udland endnu! ). :( ( :D )
Så for dén! Se nu bare der!
Nu vågnede den sure, gamle mand til dåd... se hvor han svinger med stokken og letter på gammelmandskasketten, imens han sprutter og raser!

Dette er ikke et helt alvorligt ment indlæg, men skal i stedet opfattes som en lille joke med reference til "Køllen I Møllens" efterhånden uhyrlige image herinde som en sur, gammel satan. Med andre ord ironiserer jeg lidt over dette ved at skrive ovenstående, som også kunne forkortes til:
;-)
He he, jeg er ikke så gammel at jeg ikke kan se når et indlæg indeholder ironi... Men det er selvfølgelig altid godt at pointere det eftersom der er en del der ikke fatter det :D

Det pisser mig af at fck snyder sig til sejren imorgen. JEG VED DET BARE!
Janteloven eksisterer IKKE!

NeverDefeated

Indlæg af NeverDefeated » 19. okt 2007, 19:59

Det pisser mig af at...

Køllen i Møllen tror at han kan luske rundt i Hasseris Bymidte og ordne indkøb for konen, mens han samtidig herinde giver udtryk for at være en sur, gnaven pilot der aldrig kunne finde på at røre et kvindemenneske... (Heller ikke Rikke Hørlykke).

Og nej, du ser mig ikke deroppe. Jeg mænger mig ikke mere end højst nødvendigt med pøblen.

;-)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. okt 2007, 20:33

Det pisser mig af at jeg ikke kan komme til fødselsdag imorgen og iføre Neverdefeated en af min datters Libero-bleer...

Og at Boys er blevet invaderet af en masse småunger jeg ikke kender. Da JEG var ung og med i Boys for 30 år siden var allesammen 50 år gamle og gik med krykker :D

Jaus
2. div
2. div

Indlæg af Jaus » 19. okt 2007, 20:43

Det pisser mig af Køllen I Møllen ikke vedkender sit oprindelig navn, som jeg husker var en stor gevinst i boys opstartstid....

Det pisser mig af, at de gode gamle dage er pist bort..

Det pisser mig af, hvis ikke jeg snart får en dejlig kritisk diskussion med PBL og KØM gerne på et godt fedtet værtshus med en Aalborg pilsner godt placeret i næven.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. okt 2007, 20:47

Jaus, hvert sekund jeg ikke sidder på en fedtet beværtning og drikker Aalborg Pilsnere med dig pisser mig af! Alt andet er simpelthen spild af tid...

Du tildeler jo nærmest mit navn gudestatus med din lille bemærkning. Det er formentlig en fejl. Det er MIG der er alle andre overlegne, ikke mit navn! :D

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 20. okt 2007, 12:04

Køllen I Møllen skrev:Jaus, hvert sekund jeg ikke sidder på en fedtet beværtning og drikker Aalborg Pilsnere med dig pisser mig af! Alt andet er simpelthen spild af tid...

Du tildeler jo nærmest mit navn gudestatus med din lille bemærkning. Det er formentlig en fejl. Det er MIG der er alle andre overlegne, ikke mit navn! :D
Aaaah, navnet dit er jo også legendarisk! ;) Men til patten er du faldet! Gad vide, om denne indeholder SUR mælk???

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. okt 2007, 21:59

Det pisser mig af i ekstrem grad at der er folk der mener at vores elskede by skal VOLDTAGES sønder og sammen ved at anlægge en 3. limfjorsforbindelse vestpå. Disse elendige eksistenser skulle tvangsfjernes fra jordens overflade på god, gammel Hitler-maner.
Hvis de splitter min by af på den måde skal de få mærke Køllens vrede på deres usle kroppe!!!!!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 21. okt 2007, 23:16

AT JEG HANG I LUFTEN OVER BANGALORE DA KIMI BLEV VERDENSMESTER!!!!

For Helvede da! Har fulgt Ferrari i tykt og tyndt de sidste 15 år og set stort set alle løb (en hel del live). Skulle på business i Indien - og så laver The Iceman det største come-back nogensinde.

OK, er glad nu (mens jeg sidder og tømmer mini-baren i glædesrus!), så det er lidt klynk (som jeg ellers hader) - men har bare så pisse ondt af mig selv (klynk) - Hvorfor fanden er Verden så ond?

Hvorfor kunne vi ikke bare alle få job som professionelle fans? Og ALDRIG lave andet!!

MEN: SUPER KIMI!! Forza Ferrari!!

Guldhammer
Bienvenu Bassogog!

Emerek
1. div
1. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 21. okt 2007, 23:26

astonvilla skrev:AT JEG HANG I LUFTEN OVER BANGALORE DA KIMI BLEV VERDENSMESTER!!!!

For Helvede da! Har fulgt Ferrari i tykt og tyndt de sidste 15 år og set stort set alle løb (en hel del live). Skulle på business i Indien - og så laver The Iceman det største come-back nogensinde.

OK, er glad nu (mens jeg sidder og tømmer mini-baren i glædesrus!), så det er lidt klynk (som jeg ellers hader) - men har bare så pisse ondt af mig selv (klynk) - Hvorfor fanden er Verden så ond?

Hvorfor kunne vi ikke bare alle få job som professionelle fans? Og ALDRIG lave andet!!

Guldhammer
Det pisser mig af, at Hamilton ikke tog verdensmesterskabet. Men okay, Kimi er næsten bedre end Alonso, det svin, men også kun næsten :@

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 22. okt 2007, 09:19

Emerek skrev:
astonvilla skrev:AT JEG HANG I LUFTEN OVER BANGALORE DA KIMI BLEV VERDENSMESTER!!!!

Guldhammer
Det pisser mig af, at Hamilton ikke tog verdensmesterskabet. Men okay, Kimi er næsten bedre end Alonso, det svin, men også kun næsten :@
Hvem fanden er Kimi??? Det lyder sgu som en af de der "fælles-piger", da jeg gik i ungdomsklub, som gerne ville hænge ud med grønjakkerne!

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 22. okt 2007, 18:20

Lindvang skrev:Hvem fanden er Kimi??? Det lyder sgu som en af de der "fælles-piger", da jeg gik i ungdomsklub, som gerne ville hænge ud med grønjakkerne!
Hold nu op. Vi ved allesammen godt, at du var faellespigen i ungdomsklubben. :D

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 22. okt 2007, 18:29

Steve-Dave skrev:
Lindvang skrev:Hvem fanden er Kimi??? Det lyder sgu som en af de der "fælles-piger", da jeg gik i ungdomsklub, som gerne ville hænge ud med grønjakkerne!
Hold nu op. Vi ved allesammen godt, at du var faellespigen i ungdomsklubben. :D
Haha! Satans også, jeg er gennemskuet... ;)

Elegia

Indlæg af Elegia » 22. okt 2007, 21:25

Køllen I Møllen skrev:He he, jeg er ikke så gammel at jeg ikke kan se når et indlæg indeholder ironi... Men det er selvfølgelig altid godt at pointere det eftersom der er en del der ikke fatter det :D
Du var også næsten den eneste, som teksten med småt ikke var henvendt til.
Visse andre personer herinde har rimeligt store kvaler med at forstå dette hersens ironi uden, at det hele bliver til en teenageparade af smilende, gule ansigter.

Besvar