Det pisser mig af tråden
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
Folk som har noget imod ACS. Vi er en fredelig forening der kun kaster med cykler i selvforsvarastonvilla skrev:ACS!
De er jo gale mennesker!
http://www.debatside.dk/forum/viewtopic ... 4&start=15
Pas på dem!!
- Køllen I Møllen
- Allstar

- 9382'eren
- Superliga

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Jo tak, det er da godt nok også en ting jeg hader. Stod i klyngen af uofficielle i lørdags, og var rystet. Det er som om at en bestemt gruppe mennekser, har taget casual-kulturen til sig, og derefter mener at det er nok bare at se hård ud, og at man qua beklædning, er ultra.Bech skrev:Hader folk der går mere op i at have det rigtige tøj på på stadion og stå sammen med de rigtige mennesker end selve klubben.
Det eneste som sådan set er sjovt ude på stadion for denne gruppering af mennesker, er at få nogle øl (hvilket også er ganske acceptabelt), råbe fisse i ny og næ, og desuden modarbejde det mere syngende klientel på den anden side af trappen. Dette skaber en utrolig splittet klack, da denne ene gruppering, indtil videre, altid har haft et horn i siden på den officielle del af den syngende mængde. Er godt klar over at der findes elementer i den aalborgensiske casual-kultur, som rent faktisk også interesserer sig for stemningen, men for mig at se, er det ikke mange.
Fordi man går i sko fra Lacoste, render rundt i et par jeans fra ONETrueSaxon og en jumper fra Pringle, er sgu ikke ensbetydende med at man bare skal stå og hænge. Kom dog igang! Ultras, min bare...!
Let's Kick Money Out Of Football!
jernskjorten skrev:Infatil opførsel er en grundpille i dansk fankultur.
-
Kasper Møller
- AaB Tifo Kaos

- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
En lille note: Pr. definition er der altså milevid forskel på at være casual og på at være ultra. Men diskussionen af disse hører måske nok ikke til i denne tråd 
/Kasper
http://www.tifokaos.dk
http://www.tifokaos.dk
- 9382'eren
- Superliga

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Jo tak, det er jeg udmærket klar over, Hr. Møller, men nu er det sådan at der er en del i fanmiljøet i Aalborg som kalder sig selv for ultras. Hvem mit opråb var tiltænkt, må de elementer selv finde ud af...Kasper Møller skrev:En lille note: Pr. definition er der altså milevid forskel på at være casual og på at være ultra. Men diskussionen af disse hører måske nok ikke til i denne tråd
Let's Kick Money Out Of Football!
jernskjorten skrev:Infatil opførsel er en grundpille i dansk fankultur.
-
Lindvang
Er hurtigt spørgsmål til 9382`eren: Hvorfor forventer du at folk med "Lacoste sko, jeans fra ONETrueSaxon og en Pringle trøje" skulle være så meget mere aktive end alle andre? De er jo tydeligvis casuals og kommer sikkert for noget andet en stemingen, glæd dig hellere over at der rent faktisk findes casuals i Aalborg i der tager del i det (stemining).
Er det ik os lidt omsonst at sidde herinde og skyde med hagl når du alligevel ikke vil sige hvilken gruppe du sigter på?
Er det ik os lidt omsonst at sidde herinde og skyde med hagl når du alligevel ikke vil sige hvilken gruppe du sigter på?
Hader kbh
- Køllen I Møllen
- Allstar

Endnu bedre, så gik jeg og førte mig frem med en Cocio og en pizza, da jeg ramte kanten. Det kan kun have set ynkeligt ud!Lindvang skrev:Man se eddermame også fiks og kæk ud, når man laver flise-tricket!-Larsen skrev:Det pisser mig af, når fliser på fortorvet stikker lidt op, så man rammer det med kanten af skoen, så man er ved at falde.