Det pisser mig af tråden
- Steve-Dave
- Landshold

Jeg er ikke særligt begejstret for de toiletbåse, der er meget åbne for oven og/eller for neden. Jeg synes, det skaber nogle mærkelige situationer. Eksempelvis hvis en kollega, man ikke kender særligt godt, sidder og buldrer i båsen ved siden af. Men det kan godt være, det bare er mig, der er blufærdig.
I øvrigt kan den slags båse også være årsag til en masse forviklinger, hvis man tilfældigvis har "a wide stance".
I øvrigt kan den slags båse også være årsag til en masse forviklinger, hvis man tilfældigvis har "a wide stance".
- Køllen I Møllen
- Allstar

-
Lindvang
Hvad så med brydning? To svedende mænd i stramme trikoter i doggy-stilling...?Køllen I Møllen skrev:Det er fandeme også klamt at se når to voksne, ultrasvedende mænd i bar overkrop står og holder om hinanden! Fy for den lede...flummer skrev:Det her vil jeg godt tilslutte migKøllen I Møllen skrev: Boksning er for bøsser!
For fanden en ligegyldig sport
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Rigtig gustent... og så går de sikkert ud og kyller hinandens boller bagefter.Lindvang skrev:Hvad så med brydning? To svedende mænd i stramme trikoter i doggy-stilling...?Køllen I Møllen skrev:Det er fandeme også klamt at se når to voksne, ultrasvedende mænd i bar overkrop står og holder om hinanden! Fy for den lede...flummer skrev:Det her vil jeg godt tilslutte migKøllen I Møllen skrev: Boksning er for bøsser!
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
-
Lindvang
Haha, det er der sgu sikkert ingen tvivl om!Worminator skrev:Rigtig gustent... og så går de sikkert ud og kyller hinandens boller bagefter.Lindvang skrev:Hvad så med brydning? To svedende mænd i stramme trikoter i doggy-stilling...?Køllen I Møllen skrev:Det er fandeme også klamt at se når to voksne, ultrasvedende mænd i bar overkrop står og holder om hinanden! Fy for den lede...flummer skrev:Det her vil jeg godt tilslutte migKøllen I Møllen skrev: Boksning er for bøsser!
Valget stod mellem hvidvin og minimælk...Alando skrev:Hvidvin til fodbold? hva dælen er den af? Troede kun det café-drenge der gik ind for sådan nogetHanga skrev:Jeg hader når man først opdager, at man er løbet tør for øl i køleskabet, lige når CL skal til at gå igang...
Men hva, et glas hvidvin er da også okay
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nogen ville sige Pest eller Kolera.Hanga skrev:Valget stod mellem hvidvin og minimælk...Alando skrev:Hvidvin til fodbold? hva dælen er den af? Troede kun det café-drenge der gik ind for sådan nogetHanga skrev:Jeg hader når man først opdager, at man er løbet tør for øl i køleskabet, lige når CL skal til at gå igang...
Men nu har du vel så været nede i den nærmeste kiosk her i pausen..
Hvidvin smager nu okay...Kenneth K skrev:Nogen ville sige Pest eller Kolera.Hanga skrev:Valget stod mellem hvidvin og minimælk...Alando skrev:Hvidvin til fodbold? hva dælen er den af? Troede kun det café-drenge der gik ind for sådan nogetHanga skrev:Jeg hader når man først opdager, at man er løbet tør for øl i køleskabet, lige når CL skal til at gå igang...
Næh jeg er for doven, men lykken tilsmilede mig, da den gamle havde taget nogle øl med hjem
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Køllen I Møllen
- Allstar

Han bor i Grindsted. Den forkerte Grindsted vel at mærke... Der er vist ingen kiosk, så skal man til Vejle eller EsbjergKenneth K skrev:Nogen ville sige Pest eller Kolera.Hanga skrev:Valget stod mellem hvidvin og minimælk...Alando skrev:Hvidvin til fodbold? hva dælen er den af? Troede kun det café-drenge der gik ind for sådan nogetHanga skrev:Jeg hader når man først opdager, at man er løbet tør for øl i køleskabet, lige når CL skal til at gå igang...
Janteloven eksisterer IKKE!
- Steve-Dave
- Landshold

- J Nørgaard L
- Landshold

- Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th
- Køllen I Møllen
- Allstar