Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 10. nov 2007, 12:17

Det irriterer mig, når man skal arbejde i weekenden, men at man, sjovt nok, stadig ingen penge har!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 10. nov 2007, 15:01

Det pisser mig af ad helvede til, at jeg skal arbejde fra tirsdag morgen til onsdag eftermiddag, så jeg ikke kan følge valget. Det er kraftedeme aldrig nogensinde sket for mig før!!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. nov 2007, 15:03

Det pisser mig af at folk lader sig genere af at skulle arbejde fra Tirsdag til Onsdag når man selv skal arbejde fra Søndag til Fredag... Det er sgu en lang traver at skulle ud på. :D
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 10. nov 2007, 15:06

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at folk lader sig genere af at skulle arbejde fra Tirsdag til Onsdag når man selv skal arbejde fra Søndag til Fredag... Det er sgu en lang traver at skulle ud på. :D
Pivedyr!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 10. nov 2007, 15:25

Køllen I Møllen skrev:
Kenneth K skrev:
Hanga skrev:
Alando skrev:
Hanga skrev:Jeg hader når man først opdager, at man er løbet tør for øl i køleskabet, lige når CL skal til at gå igang...

Men hva, et glas hvidvin er da også okay :S
Hvidvin til fodbold? hva dælen er den af? Troede kun det café-drenge der gik ind for sådan noget :cool:
Valget stod mellem hvidvin og minimælk...
Nogen ville sige Pest eller Kolera.

Men nu har du vel så været nede i den nærmeste kiosk her i pausen..
Han bor i Grindsted. Den forkerte Grindsted vel at mærke... Der er vist ingen kiosk, så skal man til Vejle eller Esbjerg :D
Aahhh Køllen... 7200 Grindsted har nu 10.000 indbyggere og et rimeligt udvalg af butikker, supermarkeder, kiosker, tankstationer, osv.

Det var vist mere dovenskab, der forhindrede mig
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. nov 2007, 21:44

Jeg kender godt "byen". Har haft den tvivlsomme fornøjelse at bo i Billund :D

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 10. nov 2007, 21:59

Hov Hov, der er skam ingen "fornøjelse" at bo i Billund!! det er en FORNØJELSE! der er kun et dårligt punkt, nemlig at der er så forbandet langt til stadion!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 10. nov 2007, 22:26

Hinrup85 skrev:Hov Hov, der er skam ingen "fornøjelse" at bo i Billund!! det er en FORNØJELSE! der er kun et dårligt punkt, nemlig at der er så forbandet langt til stadion!
Nu glemmer du vist de 1024 rundkørsler der er rundt omkring i byen, samt invasionen af turister i højsæsonen :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. nov 2007, 10:54

Hinrup85 skrev:Hov Hov, der er skam ingen "fornøjelse" at bo i Billund!! det er en FORNØJELSE! der er kun et dårligt punkt, nemlig at der er så forbandet langt til stadion!
Jeg boede på Hybenvej, lige ved siden af stadion. Billund Stadion, vel at mærke... Ikke meget gang i den der!

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar

Indlæg af Holm-o1 » 11. nov 2007, 19:13

Pisser mig af fcm's megafon er så høj, lyder skrækkeligt.
..

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 11. nov 2007, 21:07

...at man ser programmet Onside for at se hvorledes det er gået i dagens runde af SAS-ligaen, men desværre må sande at langt størstedelen af programmet handler om Michael Rasmussen og Johnny Bredahls narkotikamisbrug.

Elegia

Indlæg af Elegia » 11. nov 2007, 21:14

limey skrev:...at man ser programmet Onside for at se hvorledes det er gået i dagens runde af SAS-ligaen, men desværre må sande at langt størstedelen af programmet handler om Michael Rasmussen og Johnny Bredahls narkotikamisbrug.
...samt at ingen tog fat i Issah Ahmeds sindssyge kommentar:
"He called me a pig which means I can hit him in the face or whatever"!

Skræmmende, at religion nu også skal til at diktere tonen på fodboldbanen.

Dét pisser mig også af!

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 11. nov 2007, 21:54

Det pisser mig, i den grad af, at jeg ikke kan gætte en spiller i "gæt en spiller"-tråden.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 11. nov 2007, 22:02

Elegia skrev:
limey skrev:...at man ser programmet Onside for at se hvorledes det er gået i dagens runde af SAS-ligaen, men desværre må sande at langt størstedelen af programmet handler om Michael Rasmussen og Johnny Bredahls narkotikamisbrug.

Dét pisser mig også af!
Ja Issah Ahmed lød tåbelig i situationen, om det så delvist kan tilskrives dårligt engelsk, skal være usagt. Hvad mener du egentlig med religion, jeg forstod det ikke som om der blev talt om religiøse spændinger?

Elegia

Indlæg af Elegia » 11. nov 2007, 22:23

limey skrev:
Elegia skrev:

Dét pisser mig også af!
Ja Issah Ahmed lød tåbelig i situationen, om det så delvist kan tilskrives dårligt engelsk, skal være usagt. Hvad mener du egentlig med religion, jeg forstod det ikke som om der blev talt om religiøse spændinger?
Nu ved jeg ikke, om Issah Ahmed er muslim, men noget i hans reaktion tyder på det.
Ellers har han virkelig et seriøst problem, hvis ordet "pig" af ham bliver opfattet som "racism" (et kort, han ikke var sen til at spille), da grisenes farve vel snarere minder om den Bengt Sæternes' hud har frem for Issah Ahmeds egen...

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 11. nov 2007, 22:36

Nu ved jeg ikke, om Issah Ahmed er muslim, men noget i hans reaktion tyder på det.
Ellers har han virkelig et seriøst problem, hvis ordet "pig" af ham bliver opfattet som "racism" (et kort, han ikke var sen til at spille), da grisenes farve vel snarere minder om den Bengt Sæternes' hud har frem for Issah Ahmeds egen...
Njae...måske. Hele situationen virker totalt ude af proportioner. Sæternes siger bagefter at han kaldte Ahmed for en prick snarere end pig, hvilket i min optik da er mindst ligeså slem, men som hos Sæternes nærmest fremstod som en mildere term. Dernæst får Ahmed så at vide at "this is Denmark" hvilket da på ingen måde giver nogen mening, idet Ahmed nok godt er klar over i hvilket land han spiller i. Jeg kan ikke se nogen forbindelser til noget rascistisk, blot at to OB spillere har affyret svinere imod Ahmed af ikke-rascistisk motiveret karakter.

Elegia

Indlæg af Elegia » 11. nov 2007, 22:42

limey skrev:Njae...måske. Hele situationen virker totalt ude af proportioner. Sæternes siger bagefter at han kaldte Ahmed for en prick snarere end pig, hvilket i min optik da er mindst ligeså slem, men som hos Sæternes nærmest fremstod som en mildere term. Dernæst får Ahmed så at vide at "this is Denmark" hvilket da på ingen måde giver nogen mening, idet Ahmed nok godt er klar over i hvilket land han spiller i. Jeg kan ikke se nogen forbindelser til noget rascistisk, blot at to OB spillere har affyret svinere imod Ahmed af ikke-rascistisk motiveret karakter.
"You little prick!"

Kommentarer som den fyres afsted masser af gange i masser af fodboldkampe.
Hvis de skulle afstedkomme samme reaktion, som Ahmed udviste, ville fodbold hurtigt blive ét stort kaos.

Ahmed troede, at han sagde "pig", hvad han mente var et forfærdeligt ord.

Ingen af delene er selvfølgelig acceptable - men det er Ahmeds reaktion så langt fra heller.

For at køle ham lidt ned (jeg ved ikke, om du så kampen - det gjorde jeg - og han var virkelig oppe at køre) siger Chris Sørensen så beroligende, at "this is Denmark".

I ren og skær berøringsangst - og det er netop det, jeg kritiserer - bliver han så vist ud.

Dermed beskylder Thomas Vejlgaard altså Sørensen for at være racist. En MEGET grov beskyldning.

Nu er kendelsen så ændret af Vejlgaard til upassende sprogbrug.

Hvis "this is Denmark" er upassende sprogbrug, så er der noget helt galt.

Kort fortalt så er jeg bange for, at Vejlgaards uigennemtænkte reaktion kom som en positiv særbehandling af Ahmed - som følte sig overordentlig truffet over en banal provokation.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 11. nov 2007, 22:59

Jeg er bestemt ikke uenig i at udvisningen er ude i hampen, den er ligeså lidt rascistisk motiveret. "This is Denmark" kæder dommeren til noget rascistisk ud fra det faktum at Ahmed er "mørk", som han selv fik det sagt. Men i bund og grund kunne den kommentar, hvor tåbelig den måtte være (og det synes jeg den er), vel også være møntet på en euro-kaukasisk spiller fra eksempelvis Litauen eller Belgien.

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 11. nov 2007, 23:56

Sæternes er dum, Issey Ahmed er døv og dårlig til engelsk , Sørensen er god til geografi :o men også dummere end snot...dommeren er totalt forvirret... alt i alt en meget mærkelig situation, men derfra til at udlede alt muligt religion ud af det er sgu langt ude...... :S

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 13. nov 2007, 20:08

Det pisser mig helvedes af, at man ikke kan have en lille uskyldig "folkeafstemning", fordi vores kære debatjunta er så satans berøringsangst!

Desuden pisser det mig voldsomt af, at iflg. dét man nåede, så er 15% af mine meddebattører Df'ere... Modbydelig overraskelse!

Slutteligt pisser det mig denne dag af, at den blå blok med Y fører iflg. div. exit polls...

Besvar