Hehe... Ja, det er sgu sløjt.Worminator skrev:Føromtalte unge mennesker der udtaler "LOL" som et ord pisser mig i dén grad af. Hvis I finder noget morsomt så grin dog ad det når det nu alligevel er det man giver udtryk for.
Det pisser mig af tråden
-
Lindvang
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
- Køllen I Møllen
- Allstar

- J Nørgaard L
- Landshold

- Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th
Det pisser mig endnu mere af, du ikke har opdraget ham ordentligt!!Dåse Allan@ skrev:Det pisser mig af at min lillebror har fået en FCK tattoo
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...
- søren nielsen
- Ynglinge

- Favoritspiller: Jozo Matovac.
- Geografisk sted: 9000
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Og fjolset har også været medlem af brøndby support engang....-Larsen skrev:Det pisser, I DEN GRAD, også mig af! Ligesom det pisser mig af, at dåsens lillebror, er FCK-fan.Kenneth K skrev:Same here! GRRRRRRRRRRRR!søren nielsen skrev:det pisser mig af Aalborg stadion skal have nyt navn
PS. Har ikke nogen lillebror mere....
SVEND GOLLE SUPPORT
Og jeg troede min fætter, som er ældre end jeg, var dårligt opdraget, han er nemlig også fck fan. Den anden er Brødnby fan, mens jeg, heldigvis, har fået omvendt en tredje, fra Brøndby fan, til AaB fan og det endda, mens det gik godt, for Brøndby.Dåse Allan@ skrev:Og fjolset har også været medlem af brøndby support engang....-Larsen skrev:Det pisser, I DEN GRAD, også mig af! Ligesom det pisser mig af, at dåsens lillebror, er FCK-fan.Kenneth K skrev:Same here! GRRRRRRRRRRRR!søren nielsen skrev:det pisser mig af Aalborg stadion skal have nyt navn
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser mig af at folk kan "omvendes" fra en klub til en anden...-Larsen skrev:Og jeg troede min fætter, som er ældre end jeg, var dårligt opdraget, han er nemlig også fck fan. Den anden er Brødnby fan, mens jeg, heldigvis, har fået omvendt en tredje, fra Brøndby fan, til AaB fan og det endda, mens det gik godt, for Brøndby.Dåse Allan@ skrev:Og fjolset har også været medlem af brøndby support engang....-Larsen skrev:Det pisser, I DEN GRAD, også mig af! Ligesom det pisser mig af, at dåsens lillebror, er FCK-fan.Kenneth K skrev:Same here! GRRRRRRRRRRRR!søren nielsen skrev:det pisser mig af Aalborg stadion skal have nyt navn
Janteloven eksisterer IKKE!
Folk kan da ikke "omvendes".-Larsen skrev:Og jeg troede min fætter, som er ældre end jeg, var dårligt opdraget, han er nemlig også fck fan. Den anden er Brødnby fan, mens jeg, heldigvis, har fået omvendt en tredje, fra Brøndby fan, til AaB fan og det endda, mens det gik godt, for Brøndby.Dåse Allan@ skrev:Og fjolset har også været medlem af brøndby support engang....-Larsen skrev:Det pisser, I DEN GRAD, også mig af! Ligesom det pisser mig af, at dåsens lillebror, er FCK-fan.Kenneth K skrev:Same here! GRRRRRRRRRRRR!søren nielsen skrev:det pisser mig af Aalborg stadion skal have nyt navn
Hvis man holder med en klub - så holder man med sin klub !
Ikke bare tåger rundt fra den ene til den anden.
- J Nørgaard L
- Landshold

- Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser mig af at der er folk der gider se en ligegyldig landskamp.
Tag dog ud og se om der ikke er en gammel kælling der skal hjælpes over vejen, tag ud og pluk jordbær, tag ud og led efter "the missing link" eller brug tiden på andre fornuftige ting såsom at opklare hvorfor sort er mørkere end orange.....
Tag dog ud og se om der ikke er en gammel kælling der skal hjælpes over vejen, tag ud og pluk jordbær, tag ud og led efter "the missing link" eller brug tiden på andre fornuftige ting såsom at opklare hvorfor sort er mørkere end orange.....
Janteloven eksisterer IKKE!
Eller Sveriges landskamp på svensk tv3... Kan jo være vi ser et par fantastiske AaB'ereKøllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at der er folk der gider se en ligegyldig landskamp.
Hvem der bare var irsk