Jojo... hvis de skal til Frederikshavn (hvorfor man så end ville tage derop) eller hvis de skal af på Frakørsel Høvejen.J Nørgaard L skrev:Jeg håber dælme ikke de snart skal til venstre på motorvejen!Bøgehøj skrev:Det er fordi de snart skal til venstreKøllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at det "makrelsalat" man kan købe i butikkerne består af 90% mayonaise og en lille sur klat makrel i bunden...
Og så pisser det mig af når folk absolut skal køre i det midterste eller yderste spor på motorvejen selvom de er mutters alene. HOLD SGU DA FOR HELVEDE TIL HØJRE, NARREHATTE!
Det pisser i øvrigt MIG af, at skulle tørlægge sig selv efter fem dages euforidruk.
Det pisser mig af tråden
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
- J Nørgaard L
- Landshold

- Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th
Ja, ok, Frederikshavn... men der er det jo nærmest Hirtshals der er en frakørsel til højre, ikk'? Og på den frakørsel kan man knap sige folk har holdt længe til venstre for at benytte HøvejsfrakørslenWorminator skrev:Jojo... hvis de skal til Frederikshavn (hvorfor man så end ville tage derop) eller hvis de skal af på Frakørsel Høvejen.J Nørgaard L skrev:Jeg håber dælme ikke de snart skal til venstre på motorvejen!Bøgehøj skrev:Det er fordi de snart skal til venstreKøllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at det "makrelsalat" man kan købe i butikkerne består af 90% mayonaise og en lille sur klat makrel i bunden...
Og så pisser det mig af når folk absolut skal køre i det midterste eller yderste spor på motorvejen selvom de er mutters alene. HOLD SGU DA FOR HELVEDE TIL HØJRE, NARREHATTE!
Det pisser i øvrigt MIG af, at skulle tørlægge sig selv efter fem dages euforidruk.
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...
SUV I STRIBER!!!
-
Vorring
- Ynglinge

- Favoritspiller: Nuværende: Marco Meilinger og Christian Bassogog Forhændværende: Frank Strandli og Peter Tranberg
- Geografisk sted: 7700
Køllen I Møllen skrev:
Det pisser mig af at det "makrelsalat" man kan købe i butikkerne består af 90% mayonaise og en lille sur klat makrel i bunden...
Det pisser mig af at folk spiser makrelsalat.
Det pisser mig at at det snart er juleaften
Det pisser mig af at der er 5 arbejdsdage og kun 2 fridage i en uge, og ikke omvendt.
Det pisser mig af at mange unge mennesker ikke kan åbne munden uden at sige noget grimt som eks. fuck
Det pisser mig af at jeg ikke kan finde ud af at citere de andre brugere i mine indlæg, og derfor må kopiere som jeg har gjordt aller øverst
Det pisser mig af at det "makrelsalat" man kan købe i butikkerne består af 90% mayonaise og en lille sur klat makrel i bunden...
Det pisser mig af at der er 5 arbejdsdage og kun 2 fridage i en uge, og ikke omvendt.
Det pisser mig af at mange unge mennesker ikke kan åbne munden uden at sige noget grimt som eks. fuck
Det pisser mig af at jeg ikke kan finde ud af at citere de andre brugere i mine indlæg, og derfor må kopiere som jeg har gjordt aller øverst
Stolthed på banen og tribunen.
Øv - bøvVorring skrev:Det pisser mig af at jeg ikke kan finde ud af at citere de andre brugere i mine indlæg, og derfor må kopiere som jeg har gjordt aller øverst
Det pisser mig af, at der nu så småt begynder at dukke folk op der vil sælge Getafebilletter til overpriser. Sortbørshajer hører til på havets bund.
Vorring skrev:Køllen I Møllen skrev:
Der er en knap i toppen af indlæggene, hvor der står "Citer". Den trykker du på og så kommer det personen har skrevet frem. Så skriver bar hvad du vil efter det
//CGA
Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

-
NeverDefeated
Brøndby blev kåret som årets fans. Fair nok, for de har sgu været mange af sted, selv i deres krise.
Men det pisser mig af, at de jyske Brøndbyfans kalder dem selv for årets fans. FFS, de har måske været til en kamp med brøndby, og det var fordi det lå i nærheden af hvor de bor, og der har de sunget med på et par sange som de kunne finde ud af. Det er fandme ikke dem der er årets fans, så lad være med at kalde jer det!!!!!!!!!!!!!
Men det pisser mig af, at de jyske Brøndbyfans kalder dem selv for årets fans. FFS, de har måske været til en kamp med brøndby, og det var fordi det lå i nærheden af hvor de bor, og der har de sunget med på et par sange som de kunne finde ud af. Det er fandme ikke dem der er årets fans, så lad være med at kalde jer det!!!!!!!!!!!!!
Hvem der bare var irsk
NeverDefeated skrev:- at de der sang sangen om Londons gader, og at smadre hovedstæder ikke finder en sang som andre end dem rent faktisk gider synge med på. De kan jo knap nok selv trække vejret, hver gang der kommer et nyt allez. UGH UGH
nååå må du ik være med i klubben mulle
det pisser mig af ,at der blev sunget om london og smadre ting.....når det slet ik var såen sangen er....
Sangen var egentlig en ACS gimmick og lød således:
Allez allez
Træk gennem aalborgs gader
allez allez
PARKER OP AF FACADER!!!!!
osv......
men ja men skal lige ta et skud ilt inde man synger
- J Nørgaard L
- Landshold

Folk, der skriver d i gjort, de skal smøres ind i lortVorring skrev:Køllen I Møllen skrev:
tooghalvfemstredive
Alle der har været igennem den danske folkeskole har vist set den, men de fleste har også lykkeligt glemt den igen. Mig inklusiv! For satan en lortefilm, og bogen var jo om muligt endnu værre (så vidt jeg husker det)!Vejern skrev:Zappa???NeverDefeated skrev:Mulle?
Vejern skrev:
nååå må du ik være med i klubben mulle![]()
80'er klassiker........se den!
- J Nørgaard L
- Landshold

Ja, jeg fatter det heller ikke... jeg har eksempelvis ikke tid til at komme i shoppen, da jeg sover om dagen/jobber om aften/natten - se dét pisser mig af!!!!Kzpr skrev:ja, hvorfor egentlig?Fabbe skrev:Hvorfor hulen da?Dot Bot skrev:At folk køber billetter herinde !
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
SUV I STRIBER!!!
Hehe ja, det kan jeg godt forstå pisser dig af.J Nørgaard L skrev:Ja, jeg fatter det heller ikke... jeg har eksempelvis ikke tid til at komme i shoppen, da jeg sover om dagen/jobber om aften/natten - se dét pisser mig af!!!!Kzpr skrev:ja, hvorfor egentlig?Fabbe skrev:Hvorfor hulen da?Dot Bot skrev:At folk køber billetter herinde !
Sys jeg bare, kan ikke komme med en decideret grund.