Jeg købte singlen ''A-punk'', for et par uger siden og den kører stadig på repeat her! Vildt fed. I samme ombæring købte jeg også Tegan and Sara ''The Con'', bestemt også et lyt værd..Sille skrev:Vampire Weekend er et newyorker indieband! Det lugter lidt af afrika, The Clash & Arctic Monkeys.. Hele deres album (som også hedder Vampire Weekend) er efter min mening værd at bruge tid på, af personlige favoritter kan nævnes sange som "Cape Cod Kwassa Kwassa" og "A-Punk"... tjek evt. deres MySpace
musik
Re: musik
Vampire Weekend er et meget spændende bekendtskab. Deres optræden i Letterman var desuden også meget overbevisende.
http://www.youtube.com/watch?v=Pkt6HFE0-J8
http://www.youtube.com/watch?v=Pkt6HFE0-J8
- Steve-Dave
- Landshold

Hvis I godt kan lide sårn noget New York indie musik halløj, kan I slå et smut forbi TV on the Radio:
http://www.myspace.com/tvotr
http://www.myspace.com/tvotr
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Suspekts album vil jeg kalde det bedste indtil videre .. Men mit had til Troo.L.S. vokser bare!Meelsen skrev:Jeg syntes den nye fra L.O.C. er det værste lort jeg længe har hørt. Utroligt at nogen sværvægterne inden for dansk rap, Suspekt og L.O.C. kan skuffe så ufatteligt meget med deres nyeste udspil..
L.O.C.'s nye single ligner ham ikke, men det er jo stadig fed. Men ja, man kan godt savne hans had
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
Nu er den nye cd jo et koncept album der handler om de 7 dødssynder, så mon ikke han finder hadet frem??
-Stop nu, det gir jo ingen mening-
-
Simon-RS
- Allstar

Jo, er det ikke noget med at det er en dobbelt cd eller sådan noget ?Rico? skrev:Nu er den nye cd jo et koncept album der handler om de 7 dødssynder, så mon ikke han finder hadet frem??
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
- J Nørgaard L
- Landshold

- Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th
Den nye Lilholt.. mega fedt!
4x gamle John Fogerty albums ligger klar til gennemlytning
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...
SUV I STRIBER!!!
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
98.1 P 4J Nørgaard L skrev:Den nye Lilholt.. mega fedt!
SVEND GOLLE SUPPORT
- J Nørgaard L
- Landshold

- Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th
P4 rocks!!! Særligt Mylle og Eldorado!Dåse Allan@ skrev:98.1 P 4
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
SUV I STRIBER!!!
Simon-RS skrev:Jo, er det ikke noget med at det er en dobbelt cd eller sådan noget ?Rico? skrev:Nu er den nye cd jo et koncept album der handler om de 7 dødssynder, så mon ikke han finder hadet frem??
Jeps den ene er vist positiv og den anden en negativ.. Så hadet skal nok komme
-
Simon-RS
- Allstar

Ja, glæder mig sygt. Har Nephew ikke været meget ind over det?Rico? skrev:Simon-RS skrev:Jo, er det ikke noget med at det er en dobbelt cd eller sådan noget ?Rico? skrev:Nu er den nye cd jo et koncept album der handler om de 7 dødssynder, så mon ikke han finder hadet frem??
Jeps den ene er vist positiv og den anden en negativ.. Så hadet skal nok komme
Det bliver ligesom det show Anders Matthesen lavede dengang med den hvide side og den sorte side.
Ved sgu ikke rigtigt om de har noget med det at gøre..
Men ja lige præcis, blir fedt at høre hvad resten lyder som..
Men ja lige præcis, blir fedt at høre hvad resten lyder som..
-
Simon-RS
- Allstar

Mindes bare at have hørt noget om at de skulle have "hjulpet" ham.
Fuck også det, det bliver fandme et sygt album..
Fuck også det, det bliver fandme et sygt album..
- FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
- 2. div

- Geografisk sted: Himlen...
Jep, men man skal sgu lige høre den et par gange før den fanger.. Men fed det er den!Simon-RS skrev:Det er fandme fed! Hører den også 24 - 7.Rico? skrev:Lige nu kører L.O.C`s nye konstant på computeren.. mærkelig sang de første par gange men den har sgu fanget mig.
http://www.myspace.com/mrastair
En af de bedste han har lavet
Aalborg BK Semper Fideus...
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Kan du li en DJ med swing i?? Så kommer den fantastiske DJ Format til DK (han blander soul, jazz, funk og hip-hop)
På Train i Århus fredag d. 21. marts gratis adgang hvis man møder op inden kl. 24!!
Kender du ikke DJ Format så tjek evt. hans MySpace
Forventer selv en fantastisk aften!
På Train i Århus fredag d. 21. marts gratis adgang hvis man møder op inden kl. 24!!
Kender du ikke DJ Format så tjek evt. hans MySpace
Forventer selv en fantastisk aften!
- Sille
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Chimaira på Train på torsdag, fuck yeah!!!! Metalcore/Trash med snært af volhård metallica og tekniske lækkerier... (smiley der savler og svinger garnet)
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
Man bliver jo helt misundelig... fandme skidt de aflyste på sidste års amf.....Metal'n Roll skrev:Chimaira på Train på torsdag, fuck yeah!!!! Metalcore/Trash med snært af volhård metallica og tekniske lækkerier... (smiley der savler og svinger garnet)
we'll always go down fighting....
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Ja, klart det navn jeg havde set mest frem til, men fik alligevel set dem på Graspop Metal Meeting, så de slap ikk...Kzpr skrev:Man bliver jo helt misundelig... fandme skidt de aflyste på sidste års amf.....Metal'n Roll skrev:Chimaira på Train på torsdag, fuck yeah!!!! Metalcore/Trash med snært af volhård metallica og tekniske lækkerier... (smiley der savler og svinger garnet)
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
Jeg vil fastholde til min død at der ikke laves musik mere som der blev gjort en gang. Det "gamle" går man altså IKKE fejl af.
Jeg ved godt at I unge nok ikke er enige med mig
Jeg lytter lige nu til CD`en "Catch the rainbow - the anthology" med Rainbow, og den er suveræn. Er lige nået til sidste nummer som er et instrumental nummer, nemlig "Difficult to cure" bedre kendt som "Bethoven´s Ninth". Ritchie Blackmores fortolkning af det stykke musik er simpelthen bare genialt.
Jeg ved godt at I unge nok ikke er enige med mig
Jeg lytter lige nu til CD`en "Catch the rainbow - the anthology" med Rainbow, og den er suveræn. Er lige nået til sidste nummer som er et instrumental nummer, nemlig "Difficult to cure" bedre kendt som "Bethoven´s Ninth". Ritchie Blackmores fortolkning af det stykke musik er simpelthen bare genialt.
/Gitte
There can be only one.........og det er AaB!
http://www.aalborg-cykel-support.dk/
http://aabcyksup.forumup.dk/
There can be only one.........og det er AaB!
http://www.aalborg-cykel-support.dk/
http://aabcyksup.forumup.dk/
Den galej er jeg med på Gitte, rockmusikken døde en gang i midthalvfemserne. Hvem er din favorit Rainbow sanger - Dio?Gitte skrev:Jeg vil fastholde til min død at der ikke laves musik mere som der blev gjort en gang. Det "gamle" går man altså IKKE fejl af.
Jeg ved godt at I unge nok ikke er enige med mig![]()