Opdatering: Den lagde i postkassen i morges... Dog voldtaget for kontanter!
MEN! Da jeg tændte for fjernsynet var der den lamme XL Byg reklame, som så har ødelagt min dag nu!!! Hader de platte reklamer... "TOP dollar, min bare røv!"

Kender jeg ALT for godt! Tabte/fik stjålet min før jul. Fuck de 3 kilo, der var i den - bare folk gad aflevere den et eller andet sted bagefter! Det tager jo en evighed at komme rundt og få alle kort tilbage...FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? skrev:At jeg ikke kan finde min tegnebog!!!
Jeg hader, at jeg ikke er i nærheden af at være i en position, hvor jeg kan tillade mig at sige "fuck 3 kilo".J Nørgaard L skrev:Kender jeg ALT for godt! Tabte/fik stjålet min før jul. Fuck de 3 kilo, der var i den - bare folk gad aflevere den et eller andet sted bagefter! Det tager jo en evighed at komme rundt og få alle kort tilbage...FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? skrev:At jeg ikke kan finde min tegnebog!!!
Ikke for at ødelægge din drøm om et subtropisk Danmark, men klimaforandringerne vil faktisk gøre DK koldere.....Klaus skrev:For helvede hvor jeg hader når det er koldt..... Det kan godt være klimaforandringerne er dårlige for isbjørnene, men hvis det indebærer, at man fri for at fryse sin rø* i stykker, når man skal hente rundstykker, er det godt for noget.
HEhe,, Der er da ikke noget galt med Xl byg reklamerne.FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? skrev:At jeg ikke kan finde min tegnebog!!!![]()
![]()
Opdatering: Den lagde i postkassen i morges... Dog voldtaget for kontanter!
MEN! Da jeg tændte for fjernsynet var der den lamme XL Byg reklame, som så har ødelagt min dag nu!!! Hader de platte reklamer... "TOP dollar, min bare røv!"

Du henvender dig bare til mig på stadion, så får du en fattigdomstilskudsølKenneth K skrev:Jeg hader, at jeg ikke er i nærheden af at være i en position, hvor jeg kan tillade mig at sige "fuck 3 kilo".
J Nørgaard L skrev:Du henvender dig bare til mig på stadion, så får du en fattigdomstilskudsølKenneth K skrev:Jeg hader, at jeg ikke er i nærheden af at være i en position, hvor jeg kan tillade mig at sige "fuck 3 kilo".

Ahhhææææm! Vi blev ikke smidt ud fra Robin... vi UDVANDREDE!Alando skrev:At blive smidt ud fra Robin, LA Bar efter Viborg kampen fordi vi lavede for meget stemning. Jøsses

J Nørgaard L skrev:Ahhhææææm! Vi blev ikke smidt ud fra Robin... vi UDVANDREDE!Alando skrev:At blive smidt ud fra Robin, LA Bar efter Viborg kampen fordi vi lavede for meget stemning. Jøsses

Aha... I gik tilbage til løvens hule *LOL*Alando skrev:J Nørgaard L skrev:Ahhhææææm! Vi blev ikke smidt ud fra Robin... vi UDVANDREDE!Alando skrev:At blive smidt ud fra Robin, LA Bar efter Viborg kampen fordi vi lavede for meget stemning. Jøsses
Det gjorde vi faktisk da vi vendte tilbage. Der fik vi besked af en eller anden gut at vi var blevet smidt ud en gang så vi kunne godt gå igen
Nix.. Du kan ik' engang lave dig en morfar, ved at sætte dig på en bænk og nyde en pils samt det gode vejr!Piero skrev:Fuck er det lorte konfirmander ude og spille smarte igen... Så er det sgu ikke meget ved at tage ned i byen for at få en pils..