Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Kenneth K skrev:Metal'n Roll skrev:Hvor mange skal egentligt til Hayseed Dixie om 2 timer?? Til alle jer, der ikke skal: Hvad forestiller I jer at gå glip af sådan en hillbilly-oplevelse??? AC/DC på banjo rules...
Det var fedt!!! Fuck, det var fedt!
Det var bare topunderholdning. Deres musikalske evner overraskede mig positivt, deres energi var helt oppe under loftet og forsangerens små historier imellem sangene var pisse sjove! Specielt historien om "stupid terrorists" var hyl..

Det er 3. gang jeg ser dem live, så jeg vidste hvad jeg gik ind til (og det er ikke negativt sagt) Ud over et vanvittigt talent med strengene, så er de jo så morsomme, at ihvertfald frontfiguren ville kunne vippe enhver standup-komiker af pinden. Jeg er også glad for at de 3 gange jeg har set dem, har der ikke været nogle gentagelser i det sjøwe der kommer ud mellem numrene.
Favorit:
I'm keeping your poob in a jar.. Till the day you comeback, so I don't forget just you are...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
-
Emerek
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
Det er så god stil det der, Limey! Elsker den optræden

-
limey
- Allstar

- Geografisk sted: Himmerland
Emerek skrev:
Det er så god stil det der, Limey! Elsker den optræden

ja tak, jeg sýnes også det er SÅ godt. Det handler vel først og fremmest om groove, hvad det så end betyder. Men Ray og Stevie de har den altså...damn! Prince har det også (nogen gange....ofte er han en parodi på sig selv) men der hvor det bare swinger max....så er man glad.

-
Emerek
- 1. div

Ja, helt sikkert. Der er ikke noget federe, end når en af de store bare rammer dagen. Det kan bare nå uanede højder

-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Iron Maiden, Guns n' Roses, D:A:D, Velvet Revolver osv, det er nu noget nydeligt musik

You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
-
MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
ja..den er god, men tror nok jeg kunne nævne en minimum 50-60 stykker der er bedre..inklusive mindst 2 måske 3 med Pink Floyd selv

The games you play
Make people say
You're either weird or lonely
-
Coma
- Allstar

-
Kontakt:
MortenN skrev:
ja..den er god, men tror nok jeg kunne nævne en minimum 50-60 stykker der er bedre..inklusive mindst 2 måske 3 med Pink Floyd selv

intet kan være bedre end Pink Floyd... INTET!..

-
limey
- Allstar

Dit sidste eksempel er vel beviset på at "Dark side of the Moon" ikke er den bedste Floyd plade:

-
Coma
- Allstar

-
Kontakt:
limey skrev:
Dit sidste eksempel er vel beviset på at "Dark side of the Moon" ikke er den bedste Floyd plade:

well enlig syntes jeg dark side of the moon skal høres HEL.. Wish you were here er deres bedste enkelte sang, men dark side of the moon, er det bedste rock album i sin helhed der er lavet
Oh fuck it.. All HAIL Pink Floyd!

-
Kenneth K
- Allstar

- Geografisk sted: Århus
At "Dark Side of the Moon" lå på Billboard 200 i over 14 år (hvilket gør det til det album, der har lagt derpå suverænt længest tid) kan vel også ses som lidt af et kvalitetsstempel.

-
Del Pede
- Allstar

- Geografisk sted: I helvede tilsyneladne
-
Kontakt:
Kenneth K skrev:At "Dark Side of the Moon" lå på Billboard 200 i over 14 år (hvilket gør det til det album, der har lagt derpå suverænt længest tid) kan vel også ses som lidt af et kvalitetsstempel.

Så hellere "Dark Side of the Spoon"
-
Bøgehøj
- Superliga

Turbonegro på Bøgehøjs rotation disse dage. "All My Friends Are Dead", "I Got Erection" og "Do You Dig Destruction" i særdeleshed.
Nåja og noget Suffocation, bare for at glæde sig til 6/6/8 - Ondskaben selv + 2! på Studenterhuset.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
-
Coma
- Allstar

-
Kontakt:
Bøgehøj skrev:Turbonegro på Bøgehøjs rotation disse dage. "All My Friends Are Dead", "I Got Erection" og "Do You Dig Destruction" i særdeleshed.
Nåja og noget Suffocation, bare for at glæde sig til 6/6/8 - Ondskaben selv + 2! på Studenterhuset.
for ikke at snakke om Napalm Death

-
Piero
- 1. div

Bøgehøj skrev:Turbonegro på Bøgehøjs rotation disse dage. "All My Friends Are Dead", "I Got Erection" og "Do You Dig Destruction" i særdeleshed.
Bitttert koncerten i Århus blev aflyst nu her. Havde ellers set frem til den med stor forventning...
BREAK STUFF
Hvornår starter guldkampen? Og i så fald mod hvem?
-
MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
Ikke mer stones, var inde og se filmen Shine A Light i går, og det er et band der snart er færdige.. må hellere sætte Get yer Ya ya's out på...dengang i 69 var de et rigtigt Rock and Roll band!
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely
-
limey
- Allstar

MortenN skrev:Ikke mer stones, var inde og se filmen Shine A Light i går, og det er et band der snart er færdige.. må hellere sætte Get yer Ya ya's out på...dengang i 69 var de et rigtigt Rock and Roll band!
Hehe...er det ikke med Mick Taylor?