musik

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: musik

Indlæg af tegner » 20. apr 2008, 11:24

nu har stones været dømt færdige før, uden de har rettet sig efter det..
derfor kan du godt få ret, men mon ikke det så har mere med alder, end kvalitet at gøre...

mht. Pink Floyd, så sad jeg - og et par andre AaB-drenge - på Stade Gerland(lyon) mens laserlys og regnvejr væltede ned over os, imens alle omkring os viftede med flutes, og råbte på...Piiink Fløøjd

imens vi var ikædt slagtericottencoats,...og hjemmerul.. :cool:

senere den aften fant vi Elkjærs bold !!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Nibe

Indlæg af MortenN » 20. apr 2008, 15:43

limey skrev:
MortenN skrev:Ikke mer stones, var inde og se filmen Shine A Light i går, og det er et band der snart er færdige.. må hellere sætte Get yer Ya ya's out på...dengang i 69 var de et rigtigt Rock and Roll band!
Hehe...er det ikke med Mick Taylor?
JO netop, han var jo klasser bedre end nogen anden guitarist der nogensinde har kaldt sig en Rolling Stone, hans slide guitar på Love in vain, er ikke af denne verden, mens keith fløj rundt på heroin
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga

Indlæg af MortenN » 20. apr 2008, 15:45

tegner skrev:nu har stones været dømt færdige før, uden de har rettet sig efter det..
derfor kan du godt få ret, men mon ikke det så har mere med alder, end kvalitet at gøre...

mht. Pink Floyd, så sad jeg - og et par andre AaB-drenge - på Stade Gerland(lyon) mens laserlys og regnvejr væltede ned over os, imens alle omkring os viftede med flutes, og råbte på...Piiink Fløøjd

imens vi var ikædt slagtericottencoats,...og hjemmerul.. :cool:

senere den aften fant vi Elkjærs bold !!

hvor mange gram var der i de brød? :innocent:
The games you play
Make people say

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 20. apr 2008, 15:46

MortenN skrev: JO netop, han var jo klasser bedre end nogen anden guitarist der nogensinde har kaldt sig en Rolling Stone, hans slide guitar på Love in vain, er ikke af denne verden, mens keith fløj rundt på heroin
Jamen jeg har også altid godt kunne lide Taylor. Han er meget mere traditionelt funderet end Jones og Wood.

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga

Indlæg af MortenN » 23. apr 2008, 11:07

gutter twins.... FÅK det er godt, Mark Lanegan har en røst som efter 2 mdr's druktur på whiskey on the rocks...

se klip her...

http://www.youtube.com/watch?v=j21Vfwd3 ... d=1&fb_sig
The games you play
Make people say

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Nakken » 23. apr 2008, 11:54

Nu er det jo old-timere der bliver hivet frem her, så vil jeg da lige nævne, at AC/DC er smuttet en tur i studiet igen...

http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=21694

Så bliver det ikke større for mit vedkommende.
Altid AaB!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 25. apr 2008, 11:02

Nu hvor vi ikke længere har "hvad lytter du til lige nu"-tråden, så bliver det her!

Queen - We Are The Champions

Tænker tilbage på de gode, gamle dage i '95 og i særdeleshed '99 med en lille snert af en tåre i øjenkrogen, og en stor drøm om at den igen den 24. maj skal spilles på fuld drøn i de ellers skrækkelige højttalere på Aalborg Stadion!

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 25. apr 2008, 11:04

Nakken skrev:Nu er det jo old-timere der bliver hivet frem her, så vil jeg da lige nævne, at AC/DC er smuttet en tur i studiet igen...

Jeg tror det var Jens Jam Rasmussen, der engang anmeldte en AC/DC-pladenogenlunde sådan her: "Send konen, børnene og kanariefuglen på ferie. Ring efter drengene, få dem til at tage øl med - og skru op!"
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Jeppebro
Drenge
Drenge
Geografisk sted: 9690
Kontakt:

Indlæg af Jeppebro » 27. apr 2008, 13:23

Lige for tiden hører jeg mest Kanye west - Homecoming og Shimmy Shimmy Ya - Old dirty bastard :)
Billede

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 27. apr 2008, 15:52

I dag står den på en god omgang Santogold, det er sgu noget dejligt bulder bulder musik, ser frem til at se dem på Roskilde i år. Kan nu også godt anbefale gode gamle svenske The Knife specielt deres Liveshow som findes på cd 2 af deres Silent Shout (Limited Deluxe Edition) !! LÆKKER LÆKKER
- Sille

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Nakken » 27. apr 2008, 18:42

Bøgehøj skrev:
Nakken skrev:Nu er det jo old-timere der bliver hivet frem her, så vil jeg da lige nævne, at AC/DC er smuttet en tur i studiet igen...

Jeg tror det var Jens Jam Rasmussen, der engang anmeldte en AC/DC-pladenogenlunde sådan her: "Send konen, børnene og kanariefuglen på ferie. Ring efter drengene, få dem til at tage øl med - og skru op!"

He he, og gav AC/DC Live videoen 7 ud af 6 stjerner i det dengang eksisterende blad Mix...
Altid AaB!

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 3. maj 2008, 11:40

You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Coma » 5. maj 2008, 22:57

Alt imens man venter på det sidste mesterværk fra Saviour Machine, det sidste kapitel i deres bible fortælling "Legend", som desvære gang på gang har måtte blive udskudt, må man jo nøjes med at høre de små bider, der ligger på:
http://www.seventhcircle.net/legend.htm

og hvor er sange, som Heaven and Earth, the beginning and the end, dog bare storslået og flotte... sikke en stemning, jeg er sikker på dette album, bliver 100% stiv diller!!!!!!

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga

Indlæg af MortenN » 6. maj 2008, 21:47

Killing Joke: Money is not our god
The games you play
Make people say

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga

Indlæg af Sille » 8. maj 2008, 12:47

En bette anbefaling: Songza

Find alle verdens sange her og hør dem med det samme... ret lækkert efter min mening!
- Sille

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Coma » 8. maj 2008, 17:24

http://www.myspace.com/septicfleshband

fuck yes sikke et comeback til de mægtige græske guder Septicflesh... fuck Soilwork, Inflames, osv sådan her skal Melo Døds metal lyde.. ONDT, HÅRDT, BRUTALT!!!

desvære er den geniale Persepolis ikke på deres myspace.. men det er lige til at creme af!

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga

Indlæg af Sille » 21. maj 2008, 08:49

Nogen der kan hjælpe mig med at finde James Brauns remix CD af VETOs Crushing Digits?? (hedder Veto: The Crushing Digits Appendices by James Braun).. den er kun udkommet i 1200 stk.
- Sille

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 21. maj 2008, 16:06

You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga

Indlæg af Sille » 25. maj 2008, 09:16

Sille skrev:Nogen der kan hjælpe mig med at finde James Brauns remix CD af VETOs Crushing Digits?? (hedder Veto: The Crushing Digits Appendices by James Braun).. den er kun udkommet i 1200 stk.
Fandt selv 5 af sangene HER
Shit det er lækkert!
:thumbsup:

Brugeravatar
alexmk
1. div
1. div
Geografisk sted: Vestbyen - i tribunens skygge

Indlæg af alexmk » 25. maj 2008, 18:20

Nogen der kan hjælpe med en sang, der blev spillet/sunget under karnevalsoptoget.

Det lød som en dansk børnesang, og alle andre end jeg så ud til at kende den. Der var i hvert fald spontan fællessang bag op til 100 meter bagved de biler der spillede den .... (husker hverken tekst eller melodi ... men hørte den 3 gange i løbet af formiddagen)
jp.dk:
Tottenham kendte ikke AaB før kampen. 113 sekunder senere var de klogere. Da kendte de i hvert fald Thomas Enevoldsen - drømmemål til 1-0. Totalt ro på White Hart Lane.

"Vi er Aalborg, hvem er I,?" sang de 1.300 nordjyder i hjørnet.

Besvar