første mand til bundby
-
otto the great
- Drenge

- Geografisk sted: Hjørring
første mand til bundby
Jeg melder mig til den tur til brøndby, som ikke er arrangeret endnu. Da jeg er den første tilmeldte, siger den nye regel, at jeg får en gratis fadøl på dagen. Jeg ved ikke om jeg er at finde på Utopia mod fedtjylland, da jeg håber at være på stadion, ellers ses vi den 27/7.
otto
Re: første mand til bundby
...og jeg var den første der svarede på den første der tilmeldte sigotto the great skrev:Jeg melder mig til den tur til brøndby, som ikke er arrangeret endnu. Da jeg er den første tilmeldte, siger den nye regel, at jeg får en gratis fadøl på dagen. Jeg ved ikke om jeg er at finde på Utopia mod fedtjylland, da jeg håber at være på stadion, ellers ses vi den 27/7.
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg er så den første til at fortælle at ja, der bliver en tur til Brøndby... Vi får strikket en bustur sammen i løbet af kort tid, og poster så herinde..
Vi skal ud og se BIF få smæk... glæder mig... også til bajerne......
Vi skal ud og se BIF få smæk... glæder mig... også til bajerne......
Ska' vi hak'?
- MichaelLarsen
- Landshold

Hvad er det for nogle nye regler Otto refererer tilotto the great skrev:Jeg melder mig til den tur til brøndby, som ikke er arrangeret endnu. Da jeg er den første tilmeldte, siger den nye regel, at jeg får en gratis fadøl på dagen. Jeg ved ikke om jeg er at finde på Utopia mod fedtjylland, da jeg håber at være på stadion, ellers ses vi den 27/7.
Non scholae, sed vitae discimus
-
ThomasKallehave
- 2. div

De er vist selvopfundende. Formanden har lige opfundet en ny regel. Hver gang nogen opfinder en sådan fjollet regel skal alle købe Guinness til formanden.......MichaelLarsen skrev:Hvad er det for nogle nye regler Otto refererer tilotto the great skrev:Jeg melder mig til den tur til brøndby, som ikke er arrangeret endnu. Da jeg er den første tilmeldte, siger den nye regel, at jeg får en gratis fadøl på dagen. Jeg ved ikke om jeg er at finde på Utopia mod fedtjylland, da jeg håber at være på stadion, ellers ses vi den 27/7.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Og Eamons green tea til næstformanden.... LØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØGN!!!!ThomasKallehave skrev:De er vist selvopfundende. Formanden har lige opfundet en ny regel. Hver gang nogen opfinder en sådan fjollet regel skal alle købe Guinness til formanden.......MichaelLarsen skrev:Hvad er det for nogle nye regler Otto refererer tilotto the great skrev:Jeg melder mig til den tur til brøndby, som ikke er arrangeret endnu. Da jeg er den første tilmeldte, siger den nye regel, at jeg får en gratis fadøl på dagen. Jeg ved ikke om jeg er at finde på Utopia mod fedtjylland, da jeg håber at være på stadion, ellers ses vi den 27/7.
Ska' vi hak'?