Kniv-gaffel-skeKøllen I Møllen skrev:le Cid skrev:Det pisser mig af, at ikke alle lægger det (teske) - ske - gaffel - kniv!Asger skrev:Hvordan lægger I andre jeres bestik i skuffen?
/Asger
Ske-gaffel-kniv. Om jeg begriber at folk kan gøre det anderledes! Sådanne folk skulle fandeme opdrages forfra...
Det pisser mig af tråden
- MichaelLarsen
- Landshold

Re: Det pisser mig af tråden
Non scholae, sed vitae discimus
-
Onkel Franz
- Superliga

Det er da fu****g ligegyldigt i hvilken rækkefølge tingene ligger skuffen, hvordan toiletpapiret vender og den slags petitesser..
Og det, som VIRKELIG pisser mig af, er, når folk i ens omgangskreds, familie, samlever etc. vil rette sådan nogle ubetydelige ting ved mig. Folk er velkomne til at have deres tvangstanker og OCD for sig selv, men lad være med at forsøge at pådutte mig dem!
Og det, som VIRKELIG pisser mig af, er, når folk i ens omgangskreds, familie, samlever etc. vil rette sådan nogle ubetydelige ting ved mig. Folk er velkomne til at have deres tvangstanker og OCD for sig selv, men lad være med at forsøge at pådutte mig dem!
Jomfru Ane gade: AaB's største aktiv i jagten på svenske profiler.
- MichaelLarsen
- Landshold

Det er ikke ligemeget, hvordan toiletpapiret vender, hvis der er mønster på 
Nej nej nej det er jo vanvid det her?!?! Hvorfor er der ikke nogen der skriver den rigtige løsning?? - alle ved da at det er gaffel-ske-kniv!
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
nej nej nej nej. Ske, gaffel, kniv
Enig!Onkel Franz skrev:Det er da fu****g ligegyldigt i hvilken rækkefølge tingene ligger skuffen, hvordan toiletpapiret vender og den slags petitesser..
Jeg kan sgu ikke engang huske hvordan vores ligger herhjemme. Så lidt betyder det for mig, men for mange er det tydeligvis en hjørnesten, der er med til at holde deres dagligdag stabilt kørende. Om jeg begriber det.
.. Nu var jeg lige ude at kigge i skuffen og vores ligger kniv - gaffel - ske. Sikke en forbrydelse.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nu skal man nok passe på med at tage alting der bliver skrevet så bogstaveligt. Tror det er de færreste der ikke er komplet ligeglade med hvordan deres bestik ligger.Kenneth K skrev:Enig!Onkel Franz skrev:Det er da fu****g ligegyldigt i hvilken rækkefølge tingene ligger skuffen, hvordan toiletpapiret vender og den slags petitesser..
Jeg kan sgu ikke engang huske hvordan vores ligger herhjemme. Så lidt betyder det for mig, men for mange er det tydeligvis en hjørnesten, der er med til at holde deres dagligdag stabilt kørende. Om jeg begriber det.
.. Nu var jeg lige ude at kigge i skuffen og vores ligger kniv - gaffel - ske. Sikke en forbrydelse.
Janteloven eksisterer IKKE!
Det er jeg da på en måde rimelig glad for at høre.Køllen I Møllen skrev:Nu skal man nok passe på med at tage alting der bliver skrevet så bogstaveligt. Tror det er de færreste der ikke er komplet ligeglade med hvordan deres bestik ligger.
Omkring bestiksnakken pisser det forresten mig af, hvis knivene ikke er skarpe! Man kommer jo nærmest ingen vegne med en døv kniv. Nej, døve knive bør vel ligge i skraldespanden!
- MichaelLarsen
- Landshold

Hedder det egentlig en døv eller sløv kniv 
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser mig af når folk parkerer på fortovet så man skal kravle henover bilen for at komme forbi.
Biler skal være på vejen, hvor svært kan det være at forstå?
Iøvrigt er det mig komplet ubegribeligt at nogen kan finde på at placere skeerne i midten.
Biler skal være på vejen, hvor svært kan det være at forstå?
Iøvrigt er det mig komplet ubegribeligt at nogen kan finde på at placere skeerne i midten.
Køllen I Møllen skrev:Gaffel, kniv, ske?!?!?! Det er fandeme da den mest besynderlige måde at fordele sit bestik på.Bøgehøj skrev:Det er faneme for underligt det her!
(gaffel, kniv, ske)
Er du fra Pandrup?
SÅ stopper du! Du er garanteret en af dem, der lægger ostehøvlen sammen med grøntsagsknivene.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
Kommer an på om den ikke vil høre efter, eller den bare ikke gider lave noget.MichaelLarsen skrev:Hedder det egentlig en døv eller sløv kniv
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
- Køllen I Møllen
- Allstar

Fy for den da. Jeg har sgu ikke nogen ostehøvl. Ost er klamt!Bøgehøj skrev:Køllen I Møllen skrev:Gaffel, kniv, ske?!?!?! Det er fandeme da den mest besynderlige måde at fordele sit bestik på.Bøgehøj skrev:Det er faneme for underligt det her!
(gaffel, kniv, ske)
Er du fra Pandrup?
SÅ stopper du! Du er garanteret en af dem, der lægger ostehøvlen sammen med grøntsagsknivene.
Konceptet er genialt, dog er det ingen holdbar løsning, da diskussionen så bare vil gå på, i hvilken rækkefølge farverne skal liggeLindvang skrev:
No one can guarantee succes in war but only deserve it
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
[quote="HaureKonceptet er genialt, dog er det ingen holdbar løsning, da diskussionen så bare vil gå på, i hvilken rækkefølge farverne skal ligge
[/quote]
Rød grøn blå gul
Rød grøn blå gul
- MichaelLarsen
- Landshold

Ja Lindvang. Den er sg. da helt ude i hampen.....ingen tvivl, om at det er smart med 1. rød, 2. gul og 3. grøn, men den blå er helt malplaceret 
- Køllen I Møllen
- Allstar

Rød grøn blå gul[/quote]Hinrup85 skrev:[quote="HaureKonceptet er genialt, dog er det ingen holdbar løsning, da diskussionen så bare vil gå på, i hvilken rækkefølge farverne skal ligge
Man må aldrig nogensinde ligge blå og gul ved siden af hinanden!
Jeg har store psykiske problemer hvad det angår. Når min datter bygger et tårn af klodser og hun sætter gul og blå ovenpå hinanden bliver jeg nødt til at vælte skidtet og be hende starte forfra, eller ihvertfald lægge en anden farve imellem de to...
Man må aldrig nogensinde ligge blå og gul ved siden af hinanden!Køllen I Møllen skrev:Rød grøn blå gulHinrup85 skrev:[quote="HaureKonceptet er genialt, dog er det ingen holdbar løsning, da diskussionen så bare vil gå på, i hvilken rækkefølge farverne skal ligge
Jeg har store psykiske problemer hvad det angår. Når min datter bygger et tårn af klodser og hun sætter gul og blå ovenpå hinanden bliver jeg nødt til at vælte skidtet og be hende starte forfra, eller ihvertfald lægge en anden farve imellem de to...[/quote]
Og netop derfor for jeg opkast fornemmelser, hver gang jeg kører forbi Karolinelund - Den dejlige rutchebane, er da bare SÅÅ flot, efter at den er blevet malet!!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
-
Lindvang
Haha, man kan da ikke vise snusfornuft uden at I psykotiserer videre...