Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
Søndergaard
- 1. div

Lindvang skrev:For første gang vil jeg skrive i denne tråd. Dét at smile synes jeg er stærkt overvurderet og man virker ejendommeligt enfoldig mens det står på. Heldigvis gør jeg det sjældent.
Men i dag smel (hvad siger I til den, Dansk Sprognævn!) jeg, da det alligevel lykkedes mig at få hevet min to-ugers dykkerferie til Ægypten i land, så jeg ikke blot skal nøjes med to uger i Grækenland. Der er rigtigt gode muligheder for hammerhajer i det Røde Hav p.t.
Se dét gav en lille krølle på læben (og et gevaldigt overtræk)!
Wow cool Lindvang. Hvor skal du dykke, Sharm?
Søndergaard.
-
JSJ
- Allstar

- Geografisk sted: 9000 Aalborg
Dåse Allan@ skrev:JSJ skrev:Lindvang skrev:For første gang vil jeg skrive i denne tråd. Dét at smile synes jeg er stærkt overvurderet og man virker ejendommeligt enfoldig mens det står på. Heldigvis gør jeg det sjældent.
Men i dag smel (hvad siger I til den, Dansk Sprognævn!) jeg, da det alligevel lykkedes mig at få hevet min to-ugers dykkerferie til Ægypten i land, så jeg ikke blot skal nøjes med to uger i Grækenland. Der er rigtigt gode muligheder for hammerhajer i det Røde Hav p.t.
Det Røde Hav er også fantastisk at dykke i - Har selv haft fornøjelsen et par gange bl.a. i Israel.. Super lækkert!!
/Jesper
Flyder du ikke ovenpå?

Eller har de godt nok så meget bly i Israel?
Det er fandme ikke engang løgn! Fedthår KAN simpelthen ikke drukne i det saltrige vand!
Når det er sagt, så er det langt fra så slemt, som fx. Sorte Havet...
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
-
MichaelLarsen
- Landshold

Det får smilet frem, at se Holland baske Frankrig, så er det fuldstændig underordnet, at jeg har spillet en uafgjort på oddset

Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Søndergaard skrev:Lindvang skrev:For første gang vil jeg skrive i denne tråd. Dét at smile synes jeg er stærkt overvurderet og man virker ejendommeligt enfoldig mens det står på. Heldigvis gør jeg det sjældent.
Søndergaard.
Jeg skal bo i Hurghada (skrækkeligt sted rent kulturelt), men hammerhajerne gemmer sig vist over i nærheden af Sinai. Uha, det bliver satme lækkert... Dog en kend for varmt, når man er en svedig karl...

-
Søndergaard
- 1. div

Lindvang skrev:Søndergaard skrev:Lindvang skrev:For første gang vil jeg skrive i denne tråd. Dét at smile synes jeg er stærkt overvurderet og man virker ejendommeligt enfoldig mens det står på. Heldigvis gør jeg det sjældent.
Søndergaard.
Jeg skal bo i Hurghada (skrækkeligt sted rent kulturelt), men hammerhajerne gemmer sig vist over i nærheden af Sinai. Uha, det bliver satme lækkert... Dog en kend for varmt, når man er en svedig karl...

Hmm - du bør prøve at få arrangeret en dykkertur til Ras Muhammad nationalpark eller/og M/S Tistlegorm. Det er satme alle pengene værd. På top10 over Røde Havsdyk.
-
Lindvang
Søndergaard skrev:Lindvang skrev:Søndergaard skrev:
Søndergaard.

Hmm - du bør prøve at få arrangeret en dykkertur til Ras Muhammad nationalpark eller/og M/S Tistlegorm. Det er satme alle pengene værd. På top10 over Røde Havsdyk.
Den sidste er på bedding. Det har jeg hørt skulle være uovertruffent!
-
tegner
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg Øst
Italienere og franskmænd..
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
-
MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg er netop blevet gift (d. 31. maj), og fruen var med på at lave noget sjov, da vi fik taget vores officielle bryllupsbilleder. Her kommer lige et af dem
http://www.facebook.com/photo.php?pid=3 ... =506895113
Godt at man har en forstående kone
P.s. Hvis nu jeg vil lægge et billede op i stedet for et link, hvordan gør jeg så?
Ska' vi hak'?
-
Kim Niemann
- 1. div

- Geografisk sted: Lindholm (CPH)
MrBangDK skrev:Jeg er netop blevet gift (d. 31. maj), og fruen var med på at lave noget sjov, da vi fik taget vores officielle bryllupsbilleder. Her kommer lige et af dem
P.s. Hvis nu jeg vil lægge et billede op i stedet for et link, hvordan gør jeg så?
Stort billede

Men hvorfor er den bedre halvdel på billedet på vej ud i skoven?
Umiddelbart kan du ikke linke til et billede på Fjæsbog, for du skal kunne linke direkte til billedet (*.jpeg, *.gif, *.bmp osv.) ved at sætte
http://www. adressen ind i imellem [img](her)[/img]
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...
-
MrBangDK
- Allstar

Kim Niemann skrev:MrBangDK skrev:Jeg er netop blevet gift (d. 31. maj), og fruen var med på at lave noget sjov, da vi fik taget vores officielle bryllupsbilleder. Her kommer lige et af dem
Stort billede

Det må jeg prøve næste gang..
Vi synes det kunne være sjovt med et "fuck, nu skrider jeg" billede.. I bryllupstaler bliver der jo altid talt om at give plads til hinanden og bla bla bla... Jeg har jo været en del "væK" i efteråret, men det tager hun med et smil

Ska' vi hak'?
-
Kim Niemann
- 1. div

- Geografisk sted: Lindholm (CPH)
MrBangDK skrev:Kim Niemann skrev:MrBangDK skrev:Jeg er netop blevet gift (d. 31. maj), og fruen var med på at lave noget sjov, da vi fik taget vores officielle bryllupsbilleder. Her kommer lige et af dem
Stort billede

Vi synes det kunne være sjovt med et "fuck, nu skrider jeg" billede.. I bryllupstaler bliver der jo altid talt om at give plads til hinanden og bla bla bla... Jeg har jo været en del "væK" i efteråret, men det tager hun med et smil

Argh - det sætter min umiddelbare tanke, da jeg så billedet, i perspektiv ("Nå hun har nok pludselig fået tynd mave")

Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...
-
Lindvang
MrBangDK skrev:Kim Niemann skrev:MrBangDK skrev:Jeg er netop blevet gift (d. 31. maj), og fruen var med på at lave noget sjov, da vi fik taget vores officielle bryllupsbilleder. Her kommer lige et af dem
Stort billede

Det pisser mig af, at en som du kan have så pæn en kone...
Nå nej, forkert tråd!
-
MichaelLarsen
- Landshold

MrBangDK skrev:Jeg er netop blevet gift (d. 31. maj), og fruen var med på at lave noget sjov, da vi fik taget vores officielle bryllupsbilleder. Her kommer lige et af dem
Du kan også uploade billedet på ex.
http://www.billedeupload.dk og kopiere teksten ned i din meddelelse. Og ps., hvorfor skriver du i kommentaren til billedet, at det er funny pics...... hun må sg. lære, at AaB ikke er for sjovt, men dybt seriøst! Vis at du har bukserne på

-
Holm-o1
- Allstar

Flyttet til anden tråd .
..
-
MichaelLarsen
- Landshold

Gerrard skrev:Lindvang skrev:Hun hedder AaBy!!!
Jeg har faktisk været der til 00.30 engang

Uha, jeg ville gerne have set Rage!!!
.....eller MrBang, se hvordan Lindvang klarer den!! Han har virkelig vist fruen, hvor skabet skal stå

-
MrBangDK
- Allstar

MichaelLarsen skrev:Gerrard skrev:Lindvang skrev:Hun hedder AaBy!!!
Jeg har faktisk været der til 00.30 engang

Uha, jeg ville gerne have set Rage!!!
.....eller MrBang, se hvordan Lindvang klarer den!! Han har virkelig vist fruen, hvor skabet skal stå

hun er fuldstændigt klar over, hvor skabet skal stå!!! Grunden til at jeg smutter så tidligt er jo, at jeg skal hjem til mit dejlige hus i Herlev - ikke ligesom Lindvang, der bare lige dribler 200m ned ad gaden og så er hjemme!
Ska' vi hak'?
-
Mini-p
- Landshold

- Geografisk sted: NEW YORK
Man kan ikke lade være med at smile en smule.. 4.00 inde i klippet!
Både kommentatorerne og musikken! Perfekt!
http://www.youtube.com/watch?v=4yNmTwcZA-Q
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
-
Haure
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
At den sidste eksamen nu er overstået, og at jeg derfor har sommerferie, får mig til at smile

No one can guarantee succes in war but only deserve it
-
Dot Bot
- Allstar

Smilet kommer frem når retfærdigheden vinder, og det gjorde den i aftes.
Endelig er Italien slået ud!
-
Lindvang
Til gengæld er det behageligt, at jeg om 4 timer står med seks ugers sommerferie foran mig!
Jeg skal dog lige igennem en kæmpe vælter, kaldet sommerfrokost med kollegaer, først.