Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. jun 2008, 10:17

Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Kim Niemann skrev: Jeg har tænkt mig at kalde min første fødte dreng Markus - men nu er jeg også medlem af Folkekirken så skal på en eller anden måde støtte den synkende skude...
Det pisser mig af at folk er medlem af folkekirken. Kom nu ud af det lort!
Det pisser satme også mig af, at min kæreste ikke kan få lov at melde sig ud. Det er jo nærmest konspirations-agtigt. Man kan ikke bare sende et underskrevet brev og melde sig ud, nej man skal på kirkekontoret og drøfte det med en eller anden degn, hvorefter man skal have en snak med præsten om hvorfor (det er ny praksis). Hvad satan er det for formynderisk og sort indstilling, som om folk skulle være på vej ud på et sidespor, hvis de siger "Adios, diós"?

Det skriger jo til himlen ( ;) ), at man i et samfund, der bryster sig af at være sekulært (ikke sekulariseret, da vi er et af de mindst sekulariserede lande i verden) ikke bare kan melde sig ud og træffe sine egne valg!
Da jeg meldte mig ud gik jeg op på kirkekontoret og forklarede at jeg synes det var uintelligente mennesker der troede på gud. Og at det svarede til at folk om 2000 år tilbeder Anders And og tror at Andeby virkelig har eksisteret. Så var der ikke mere at snakke om... :D
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 14. jun 2008, 10:20

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev: Det pisser mig af at folk er medlem af folkekirken. Kom nu ud af det lort!
Det pisser satme også mig af, at min kæreste ikke kan få lov at melde sig ud. Det er jo nærmest konspirations-agtigt. Man kan ikke bare sende et underskrevet brev og melde sig ud, nej man skal på kirkekontoret og drøfte det med en eller anden degn, hvorefter man skal have en snak med præsten om hvorfor (det er ny praksis). Hvad satan er det for formynderisk og sort indstilling, som om folk skulle være på vej ud på et sidespor, hvis de siger "Adios, diós"?

Det skriger jo til himlen ( ;) ), at man i et samfund, der bryster sig af at være sekulært (ikke sekulariseret, da vi er et af de mindst sekulariserede lande i verden) ikke bare kan melde sig ud og træffe sine egne valg!
Da jeg meldte mig ud gik jeg op på kirkekontoret og forklarede at jeg synes det var uintelligente mennesker der troede på gud. Og at det svarede til at folk om 2000 år tilbeder Anders And og tror at Andeby virkelig har eksisteret. Så var der ikke mere at snakke om... :D
Haha, det er høj klasse! Men ikke uventet fra din kant... ;)

Selv er jeg heldigvis horeunge og af hedninge-slægt, så jeg har ikke det problem!

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 14. jun 2008, 10:32

Køllen I Møllen skrev:Da jeg meldte mig ud gik jeg op på kirkekontoret og forklarede at jeg synes det var uintelligente mennesker der troede på gud. Og at det svarede til at folk om 2000 år tilbeder Anders And og tror at Andeby virkelig har eksisteret. Så var der ikke mere at snakke om... :D
Hvad er der nu galt i at tilbede Anders And?

Billede

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. jun 2008, 14:17

Der er bestemt ikke noget i vejen med Anders And. Eller med at tilbede ham, for den sags skyld. Men det kan man jo sagtens gøre uden at være medlem af folkekirke-sekten...

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 14. jun 2008, 14:44

Italienere og franskmænd..
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 14. jun 2008, 14:48

Billede
De 3 vise mænd :o
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Slyboy
Allstar
Allstar

Indlæg af Slyboy » 14. jun 2008, 15:15

At Jimmy Bøjgaard kommenterer Le Mans. Manden er og bliver en kommentatormæssig analfabet og vil aldrig komme op på siden af Nick Horup.
Vilje slår teknik...

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 15. jun 2008, 13:02

Jeg meldte mig ud af Folkekirken i midthalvfemserne, fordi jeg ikke havde råd til sådan noget, som jeg ikke brugte og nok heller ikke har haft brug for sidenhen. Jeg regnede ud til at jeg kunne spare ca. 1200 om året ved udmelding, og det var ca. det samme beløb som et sæsonkort kostede.
Hos dem som er medlem af folkekirken er der ikke mange som kommer der ca. 17 gange om året, og jeg må have taget den for mig korrekte beslutning.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Hep Hey
1. div
1. div

Indlæg af Hep Hey » 15. jun 2008, 15:11

Det pisser mig af folk gider bruge så lang tid, på den her tråd at den er kommet op på så mange sider! Find sgu da på noget at lave!

Chriller
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Midtbyen

Indlæg af Chriller » 15. jun 2008, 16:48

Det pisser mig af at den generelle dansker har den opfatning at nordjyderne er et bittert folkefærd. Der er jo kun skrevet 933 bitre indlæg i én tråd på 8½ måned.

smoothly
Superliga
Superliga

Indlæg af smoothly » 15. jun 2008, 17:16

Det pisser mig af at UEFA har valgt at spille de resterende gruppespilskampe i EM kl. 20:45, hvilket betyder, at man er nødt til at zappe som en vanvittig for at følge med i, om ens odds er ved at gå hjem. Det pisser mig i dén grad af!

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 15. jun 2008, 17:29

smoothly skrev:Det pisser mig af at UEFA har valgt at spille de resterende gruppespilskampe i EM kl. 20:45, hvilket betyder, at man er nødt til at zappe som en vanvittig for at følge med i, om ens odds er ved at gå hjem. Det pisser mig i dén grad af!
Det pisser mig af at du ikke har tekst tv...
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. jun 2008, 17:46

Hep Hey skrev:Det pisser mig af folk gider bruge så lang tid, på den her tråd at den er kommet op på så mange sider! Find sgu da på noget at lave!
Det pisser til gengæld mig af du ikke bare kan tage denne tråd med et smil. Det er den suverænt fedeste, sjoveste og bedste tråd i debatsidens lange liv. Man skal jo ikke tage det hele heri så bogstaveligt....

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 15. jun 2008, 19:05

Køllen i Møllen: "Det pisser til gengæld mig af du ikke bare kan tage denne tråd med et smil. Det er den suverænt fedeste, sjoveste og bedste tråd i debatsidens lange liv. Man skal jo ikke tage det hele heri så bogstaveligt....
......Køllen det kan du ikke mene, jeg har taget hvert eneste indlæg bogstaveligt og selv svaret ud fra bedste overbevisning, især om rækkefølgen på bestikket ;) den fik Lindvang så til gengæld fucket up med hans farver!
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Kim Niemann
1. div
1. div
Geografisk sted: Lindholm (CPH)

Indlæg af Kim Niemann » 16. jun 2008, 08:55

Køllen I Møllen skrev:
Hep Hey skrev:Det pisser mig af folk gider bruge så lang tid, på den her tråd at den er kommet op på så mange sider! Find sgu da på noget at lave!
Det pisser til gengæld mig af du ikke bare kan tage denne tråd med et smil. Det er den suverænt fedeste, sjoveste og bedste tråd i debatsidens lange liv. Man skal jo ikke tage det hele heri så bogstaveligt....
Det pisser mig i den grad af på den gode måde - du ved den der hvor man står ude i kulden og fryser af helvedes til og så slipper man lige en dråbe ned langs benet for at få bare en anelse af føling for livet tilbage - for Køllen har ret! Denne tråd er kun gak og løjer - og spaß...
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Nakken » 16. jun 2008, 09:06

Kim Niemann skrev:spaß...
Det pisser mig af, at jeg ikke kan finde det dobbelt s på keyboardet...
Altid AaB!

Brugeravatar
Kim Niemann
1. div
1. div
Geografisk sted: Lindholm (CPH)

Indlæg af Kim Niemann » 16. jun 2008, 09:09

Nakken skrev:
Kim Niemann skrev:spaß...
Det pisser mig af, at jeg ikke kan finde det dobbelt s på keyboardet...
alt+0223 :thumbsup:
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 16. jun 2008, 15:02

Dem som lægger stemme til reklamer i radioen. Især dem med sådan en dyb brummestemme der ind i mellem taler dansk med påtaget amerikansk accent - eksempelvis når McDonalds har lanceret en eller anden lam crazy-spicy-american-hot-chicken-dildo-cocksucker-bbc burger.

Endvidere er jeg også ved at være træt af de fjolser, der placerer cykler i passagen mellem gaden og baggården, så de står i vejen, når jeg skal have min egen cykel ud og ind.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 16. jun 2008, 15:08

Reklamefinancieret radio (og folk der lytter til lortet) pisser mig voldsomt af! Hvorfor *&£ß#!!! vil man forurene sit hoved med de åndsvage reklamer?
Næh - P3 ved man hvad er. Skal man bare høre musik uden snak, er der masser af af den slags kanaler på nettet! Radioreklamer er skabt til brug for tortur!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 16. jun 2008, 15:13

le Cid skrev:Reklamefinancieret radio (og folk der lytter til lortet) pisser mig voldsomt af! Hvorfor *&£ß#!!! vil man forurene sit hoved med de åndsvage reklamer?
Næh - P3 ved man hvad er. Skal man bare høre musik uden snak, er der masser af af den slags kanaler på nettet! Radioreklamer er skabt til brug for tortur!
Enig. Jeg lytter heller ikke til den slags kanaler, men det hænder, jeg ufrivilligt kommer til det, f.eks. når jeg er passager i en bil eller på besøg hos smagløse mennesker. Det er ren tortur.

Besvar