Jeg må indrømme at jeg har forlængst meldt mig ud af fraktionenJohn Deacon skrev:ACS-medlemsliste...Det pisser mig af, at folk skal tilrane sig et nummer for ikke at deltage aktivt i hverken debatter eller 'arrangementer'... det gælder Øbro, Zepernick, Fischer, Kunji, emerek, dr. have, Frygah og holm!!1. alando
2. holm
3. frygah
4. dr.have
5. vejern
6. John Deacon
7. emerek
8. bambi
9. kiilerich
10. Hinrup85
11. Kunji
12. Fishcer
13. Zepernick
14. Øbro
15. Rolla
16. Gitte
Forever Young - ACS!
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Nyggi
Italiensk fodbold pisser mig og især den tilgang til tingene, som Di Natale viste i kampen mod Spanien. Det er nøjagtigt derfor jeg ønsker Italienerne ude af enhver fodboldtunering.
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Folk der ringer fra hemmeligt nummer pisser mig rigtig meget af...
SVEND GOLLE SUPPORT
- Køllen I Møllen
- Allstar

Du skal passe på med at tage Rasmus Møller Bøjers ord for gode varer. Ham ved jeg ihvertfald er stæreblindJSJ skrev: Det er så i orden - Du er tilgivet! Og jeg syntes nu nok også, at jeg plejer at kunne spotte dem - Men lige nu ser jeg kun hvad der står, og ikke hvad der står mellem linierne - Jeg er SÅ skuffet lige nu, at det er til at tude over..
Når dommere som Nikolai Vollquartz, Carl-Johan Christensen (Og så kan man i øvrigt syntes om ham hvad man vil, Lars Ø Poulsen og Rasmus Møller Bøjer, alle siger at man er en fremragende dommer, og har et stort talent inden for faget - Så er det uforståeligt når man får smidt en svada en den karakter i hovedet jeg fik af Hr. Hust..
Og tro mig - Jeg ved godt når jeg har dømt en lorte kamp - Og det sker skam engang i mellem.. Men i dag var ikke en af dem..
Iøvrigt er det vel ikke god dommer-stil at fare så personligt ud mod en dommerbedømmer i et offentligt forum?
Italienere pisser mig godt og grundigt af. Dejligt at stå op til nyheden om at de er ude af det uendeligt ligegyldige EM...
Janteloven eksisterer IKKE!
- Kim Niemann
- 1. div

- Geografisk sted: Lindholm (CPH)
Folk der ringer bare for at ringe pisser mig af! Hvornår er det gået af mode at sende en drevdue eller at poste et telegram? Det krævede trods alt bare en anelse engagement fra afsenderen!Dåse Allan@ skrev:Folk der ringer fra hemmeligt nummer pisser mig rigtig meget af...
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg ved godt det nok kommer til at pisse dig af, men man kan faktisk ikke sende telegrammer længere! Den service er "udgået"!!Kim Niemann skrev:Folk der ringer bare for at ringe pisser mig af! Hvornår er det gået af mode at sende en drevdue eller at poste et telegram? Det krævede trods alt bare en anelse engagement fra afsenderen!Dåse Allan@ skrev:Folk der ringer fra hemmeligt nummer pisser mig rigtig meget af...
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Dét pisser i hvert fald mig af!MrBangDK skrev:Jeg ved godt det nok kommer til at pisse dig af, men man kan faktisk ikke sende telegrammer længere! Den service er "udgået"!!Kim Niemann skrev:Folk der ringer bare for at ringe pisser mig af! Hvornår er det gået af mode at sende en drevdue eller at poste et telegram? Det krævede trods alt bare en anelse engagement fra afsenderen!Dåse Allan@ skrev:Folk der ringer fra hemmeligt nummer pisser mig rigtig meget af...
- Kim Niemann
- 1. div

- Geografisk sted: Lindholm (CPH)
Det pisser mig af at det forholder sig sådan! Hvorfor skal andre diktere hvilke kommunikationsmidler jeg skal benytte mig af? Hvis jeg vil sende en kampsten med indgraveret skrift til Tante Erna, så får jeg at vide af den altid smilende Post Danmark-medarbejder (ironi er SÅ MEGET anvendt):Lindvang skrev:Dét pisser i hvert fald mig af!MrBangDK skrev:Jeg ved godt det nok kommer til at pisse dig af, men man kan faktisk ikke sende telegrammer længere! Den service er "udgået"!!Kim Niemann skrev:Folk der ringer bare for at ringe pisser mig af! Hvornår er det gået af mode at sende en drevdue eller at poste et telegram? Det krævede trods alt bare en anelse engagement fra afsenderen!
"Desværre den er for stor og tung til at blive sendt som telegram. Venligst scan den ind og vedhæft den i en e-mail. Den service tilbyder vi til den konkurrencedygtige pris af 275 kr. eksl. moms."
"Jamen min Tante Erna har ingen computer og derfor heller ingen e-mail adresse?"
"Det klarer vi, for du kan i samme bevægelse, som du kører dit dankort igennem terminalen for at købe vores scanningsydelse, også købe en 486'er, samt en 14" skærm, til den konkurrencedygtige pris af 14.000 kr. eksl. moms. Så sender vi både computer og e-mail til din Tante Erna. Den forventede leveringstid er 6 måneder med vores egen effektive transportservice."
Så forlod jeg Vejgaard Posthus, det gad jeg fandeme ikke høre på!
Noget andet der pisser mig grusomt af (nu vi er ved kommunikationsmidler) er at et Fax-nummer er på samme antal cifre som et almindeligt telefonnummer! For en 1 time skulle jeg straks ringe en intern afdeling op, og da siden dukker frem, på det der indernet, ser jeg 8 cifre, så jeg griber knoglen. Overrasket lyder det ikke som en af medarbejderne i afdelingen, men snarere som en inder, for jeg får ikke andet end biplyde og skrat... Hvortil jeg, brødtunget må erfare, at det er afdelingens Faxnummer jeg har ringet til
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg udtalte mig generelt, hvad er det for en kamp du hentyder til? Jeg kan altid bruge mere ammunitionJSJ skrev: Hehe - Ja okay - Det var ikke den mest heldige kamp Hr. Møller-Bøjer havde tidligere på året..
/Jesper
Dr. Have har, så vidt jeg husker, vist flaget ifm et par kampe og et par warm-ups...John Deacon skrev:ACS-medlemsliste...Det pisser mig af, at folk skal tilrane sig et nummer for ikke at deltage aktivt i hverken debatter eller 'arrangementer'... det gælder Øbro, Zepernick, Fischer, Kunji, emerek, dr. have, Frygah og holm!!1. alando
2. holm
3. frygah
4. dr.have
5. vejern
6. John Deacon
7. emerek
8. bambi
9. kiilerich
10. Hinrup85
11. Kunji
12. Fishcer
13. Zepernick
14. Øbro
15. Rolla
16. Gitte
Forever Young - ACS!
De andre passive medlemmer pisser også mig af...
I så fald ovenstående Kiilerich indlæg er korrekt, så pisser det mig af at jeg ikke har registreret hvem det er!?!?!
Iøvrigt pisser det mig af at NT fjerner den gældende bus plan for at sætte en sommerplan op en uge før den træder i kraft...
Så kan man stå og glo i Godthåb(ja hvorfor var jeg der!?) og prøve at gætte sig til hvornår bussen kommer!!!!!!!
Iøvrigt pisser det mig af at NT fjerner den gældende bus plan for at sætte en sommerplan op en uge før den træder i kraft...
Så kan man stå og glo i Godthåb(ja hvorfor var jeg der!?) og prøve at gætte sig til hvornår bussen kommer!!!!!!!
Frygah er jo rejst udenlands det næste halve år, så ham kan I også godt strege. Endvidere er jeg tæt på at have overtalt ham til at joine AACS.
Hvem der bare var irsk
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
Det pisser mig af at tv2.dk nye tv-oversigt er komplet uoverskuelig. Keep it simple stupid. Det er jo ikke en videnskab det her, jeg skal bare se hvad der kommer i tv i aften
Jeg bruger http://ontv.dk Dejlig simpel og har hovedkanalerne samlet på forsiden.Alando skrev:Det pisser mig af at tv2.dk nye tv-oversigt er komplet uoverskuelig. Keep it simple stupid. Det er jo ikke en videnskab det her, jeg skal bare se hvad der kommer i tv i aften
Hvem der bare var irsk
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
Fantastisk. Den side kendte jeg ikke, så nu er jeg glad igen. Men for at holde mig til emnet, for en gang skyld, så pisser det mig af jeg ikke kendte til den sideJLB skrev:Jeg bruger http://ontv.dk Dejlig simpel og har hovedkanalerne samlet på forsiden.Alando skrev:Det pisser mig af at tv2.dk nye tv-oversigt er komplet uoverskuelig. Keep it simple stupid. Det er jo ikke en videnskab det her, jeg skal bare se hvad der kommer i tv i aften
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser mig godt og grundigt af at man skal blive ved med at høre om hende Natasja der døde for 1 år siden. Hun er pisseligegyldig og der var ingen der anede hvem hun var. Men bare fordi hun er død skal vi nu tæppebombes med "nyheder" om hende... KOM NU VIDERE!
Enig, og for at bruge hendes egne ord: "Gi' mig Danmark tilbage, ligesom i de gamle dage...hvor ingen gav en skid for Natasja".Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig godt og grundigt af at man skal blive ved med at høre om hende Natasja der døde for 1 år siden. Hun er pisseligegyldig og der var ingen der anede hvem hun var. Men bare fordi hun er død skal vi nu tæppebombes med "nyheder" om hende... KOM NU VIDERE!
GAIS, GAIS, Baby!
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Normalt synes jeg man skal tale pænt om de døde... men hende natasja pisser fandme også mig af!!!!!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- Steve-Dave
- Landshold

Natasja si'r: Op med ho'det, Køllen!Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig godt og grundigt af at man skal blive ved med at høre om hende Natasja der døde for 1 år siden. Hun er pisseligegyldig og der var ingen der anede hvem hun var. Men bare fordi hun er død skal vi nu tæppebombes med "nyheder" om hende... KOM NU VIDERE!
Kom nu med, gi’ et smil
Og prøv at glem
Du har nederen om dem og dem og dem
Gå i byen, lad det sure fjæs blive hjemme
Lad de positive tanker bestemme
Giv lidt plads til de smukke og de grimme
Tag lidt pis på de tøser som er for nemme
Ingen stres, hæv dit glas og giv den gas
Lille T stopper ikke før du tilfreds
Kom nu ud min ven
Op med hoved ven
Det jo ikke så slemt
Træd frem i lyset, tag dig sammen, kom igen
Hehe! Hun har sgu en sang til alle lejligheder, hende Natasja aka. Lille-T.Steve-Dave skrev:Natasja si'r: Op med ho'det, Køllen!Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig godt og grundigt af at man skal blive ved med at høre om hende Natasja der døde for 1 år siden. Hun er pisseligegyldig og der var ingen der anede hvem hun var. Men bare fordi hun er død skal vi nu tæppebombes med "nyheder" om hende... KOM NU VIDERE!
Kom nu med, gi’ et smil
Og prøv at glem
Du har nederen om dem og dem og dem
Gå i byen, lad det sure fjæs blive hjemme
Lad de positive tanker bestemme
Giv lidt plads til de smukke og de grimme
Tag lidt pis på de tøser som er for nemme
Ingen stres, hæv dit glas og giv den gas
Lille T stopper ikke før du tilfreds
Kom nu ud min ven
Op med hoved ven
Det jo ikke så slemt