Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. jun 2008, 14:34

Følgende historie af og om Svend Tveskæg pisser mig ret meget af :

"var med til at indføre kristendommen i Danmark ved at skænke kirken overdådige jordbesidelser".

Hvordan får vi kristendommen ud af landet igen? Og nej, jeg synes ikke vi skal overgive os til muslimerne...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Indlæg af Sven Tveskæg » 26. jun 2008, 14:41

Det er faktisk hans far som du skal være sur på, det var ham som var hovedarkitekt bag kristendommens indførsel, og han skriver da også på en vis jellingesten at han er den harald som gjorde Danerne kristne eller noget i den stil. Så vær mest sur på hans fatter og ikke ham/mig :thumbsup:
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 26. jun 2008, 14:51

Sven Tveskæg skrev:Det er faktisk hans far som du skal være sur på, det var ham som var hovedarkitekt bag kristendommens indførsel, og han skriver da også på en vis jellingesten at han er den harald som gjorde Danerne kristne eller noget i den stil. Så vær mest sur på hans fatter og ikke ham/mig :thumbsup:
Harald Blåtand pisser sgu også mig af!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 26. jun 2008, 14:56

Det pisser mig af, at når man efter hjemkomst fra ferie vil læse op på nyhederne på DR1 tekst-tv, og inden man når Sportssiderne skal igennem ikke mindre end 10 sider med Prins Joachims og Maries bryllup. Så fjern dem dog, der er sg. ingen der læser den slags flere måneder efter :@

Det pisser mig i øvrigt også af, at Sterling flyver Sardinien – København, hvor samtlige i kabinepersonalet er mænd og taler, så man ikke er i tvivl om, deres seksuelle lyster – hvor fanden blev de flotte stewardesser af ?? :P
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Kim Niemann
1. div
1. div
Geografisk sted: Lindholm (CPH)

Indlæg af Kim Niemann » 26. jun 2008, 15:14

Det pisser mig af at nogle gider flyve med Sterling! Mage til møgselskab skal man fandeme lede længe efter!

Har fløjet med Sterling 1 gange i år, fordi SAS var udsolgt, fra Aalborg til Köpenhamn:

1) Booker en billigbillet på den tidligere morgenafgang fra Aalborg

2) 4 dage efter får jeg en mail om at jeg er blevet forflyttet til den sene morgenafgang. Ingen forklaring! Accepterer jeg ikke det, vil jeg ikke kunne på noget Sterling fly til Köpenhamn.

3) Ringer ind og beder om en forklaring. Det kunne de ikke forklare, men jeg skulle stadig acceptere at sådan var det. Spørger: "Kan det, og nu er jeg hypotetisk, hænge sammen med at én har, i mangel på flere billetter på den tidligere afgang, købt en fleksibel billet på den sene, for på den måde at komme med på den tidligere morgenafgang fordi man med en fleksibel billet i hånden kan skifte mellem afgangene som man lyster, på bekostning af dem der har købt billig billet?" Damen svarer: "Øh det kan godt være forklaringen, ja". Jeg konstaterer: "Så man kan ikke være sikker på med Sterling at man rent faktisk kommer med på den afgang man køber billet på? Vi kan måske ligefrem kalde billetten for en lotteriseddel?". Damen afslutter: "Ingen kommentar."

4) Da dagen oprinder er flyet 15 min. forsinket fra Aalborg. Vi tilbydes nada som kompensation, ikke engang kaffe.

5) På turen hjem samme dag er flyet forsinket 30 min. Piloten forklarer forsinkelsen med en heftig trafik i luftrummet over Aalborg (?!?). Så vi må sidde og vente i et fly uden mulighed for at købe noget - eller at få noget serveret som kompensation.

6) Flyvet er samlet forsinket i 45 min. Samme tid som det tager at flyve fra Aalborg til Köpenhamn. Sådan!

= Sterling sucks!
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. jun 2008, 15:19

Kim Niemann skrev:Det pisser mig af at nogle gider flyve med Sterling! Mage til møgselskab skal man fandeme lede længe efter!

Har fløjet med Sterling 1 gange i år, fordi SAS var udsolgt, fra Aalborg til Köpenhamn:

1) Booker en billigbillet på den tidligere morgenafgang fra Aalborg

2) 4 dage efter får jeg en mail om at jeg er blevet forflyttet til den sene morgenafgang. Ingen forklaring! Accepterer jeg ikke det, vil jeg ikke kunne på noget Sterling fly til Köpenhamn.

3) Ringer ind og beder om en forklaring. Det kunne de ikke forklare, men jeg skulle stadig acceptere at sådan var det. Spørger: "Kan det, og nu er jeg hypotetisk, hænge sammen med at én har, i mangel på flere billetter på den tidligere afgang, købt en fleksibel billet på den sene, for på den måde at komme med på den tidligere morgenafgang fordi man med en fleksibel billet i hånden kan skifte mellem afgangene som man lyster, på bekostning af dem der har købt billig billet?" Damen svarer: "Øh det kan godt være forklaringen, ja". Jeg konstaterer: "Så man kan ikke være sikker på med Sterling at man rent faktisk kommer med på den afgang man køber billet på? Vi kan måske ligefrem kalde billetten for en lotteriseddel?". Damen afslutter: "Ingen kommentar."

4) Da dagen oprinder er flyet 15 min. forsinket fra Aalborg. Vi tilbydes nada som kompensation, ikke engang kaffe.

5) På turen hjem samme dag er flyet forsinket 30 min. Piloten forklarer forsinkelsen med en heftig trafik i luftrummet over Aalborg (?!?). Så vi må sidde og vente i et fly uden mulighed for at købe noget - eller at få noget serveret som kompensation.

6) Flyvet er samlet forsinket i 45 min. Samme tid som det tager at flyve fra Aalborg til Köpenhamn. Sådan!

= Sterling sucks!
1, 2 og 3 kan jeg godt forstå pisser dig af.
4 kan jeg ikke forstå pisser dig af.
5 er ikke Sterlings skyld men et nyt Air Traffic Control-system som er automatiseret og som er taget i brug for nyligt, det tager tid at få kørt ordentligt ind. Man kan holde på en øde lufthavn i nordnorge og ikke få tilladelse til at flyve af systemet fordi der er andre fly i luftrummet (som reelt ikke er der), det er en computer der har alle flyveplaner i sit system som "bremser". Men det er ikke Sterlings skyld...

Brugeravatar
Kim Niemann
1. div
1. div

Indlæg af Kim Niemann » 26. jun 2008, 15:24

Køllen I Møllen skrev:5 er ikke Sterlings skyld men et nyt Air Traffic Control-system som er automatiseret og som er taget i brug for nyligt, det tager tid at få kørt ordentligt ind. Man kan holde på en øde lufthavn i nordnorge og ikke få tilladelse til at flyve af systemet fordi der er andre fly i luftrummet (som reelt ikke er der), det er en computer der har alle flyveplaner i sit system som "bremser". Men det er ikke Sterlings skyld...
Jeg flyver pænt jævnligt, så har erfaret hvad CPH har været i færd med at implementere fra nytår. Og jeg vidste også godt at det var derfor vi ikke kunne komme afsted til tiden - eller alternativt at vi havde mistet vores slot, og derfor måtte vente på en senere slot for take-off... Det der pissede mig af, og folk sad og grinede i kabinen var, at piloten sagde at det skyldtes trafik over Aalborg. (Det var Sterlings sidste afgang hjem kl. 21 eller der i omegnen). For på det tidspunkt af døgnet er trafikken i Aalborg nærmeste ikke eksisterende, fordi flyvene lander med så lang mellemrum (udover den trafik som er i 10 km højde - men det var forhåbentlig ikke den piloten referede til :S )

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. jun 2008, 15:28

Hvis det tilfældigvis var en fredag aften er der lige præcis ved 21-tiden faktisk mange fly der lander i Aalborg. Derudover er der i disse sommertider ofte faldskærmsflyvning fra Aalborg lufthavn og det er ikke sjovt for piloten at skulle lande lige ind i 5-6 faldskærmsspringere så der kan faktisk godt være trafik over Aalborg lufthavn :)

Brugeravatar
Kim Niemann
1. div
1. div

Indlæg af Kim Niemann » 26. jun 2008, 15:37

Køllen I Møllen skrev:Hvis det tilfældigvis var en fredag aften er der lige præcis ved 21-tiden faktisk mange fly der lander i Aalborg. Derudover er der i disse sommertider ofte faldskærmsflyvning fra Aalborg lufthavn og det er ikke sjovt for piloten at skulle lande lige ind i 5-6 faldskærmsspringere så der kan faktisk godt være trafik over Aalborg lufthavn :)
:D Det var nu en tirsdag, men pointen er også lige så meget at der er nada service. Ikke engang et "her, tag en kop kaffe vi beklager ulejligheden". Intet... :thumbsdown:

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 26. jun 2008, 15:51

Det pisser mig af, at folk ikke kan acceptere, at andre har det sjovt i en lille fanfraktion, hvor det går ud på at hive SUV til AaB og drikke masser af øl (Tuborg)... :S
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar

Indlæg af John Deacon » 26. jun 2008, 15:52

Det pisser mig af, at 'speakerne' på 3+ tror de er så skide morsomme... klap kaje eller fortæl bare hvad der kommer uden 'sjove' indslag fra 'kantinedamer' etc!!!!! :@
George Orwell

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 26. jun 2008, 16:05

John Deacon skrev:Det pisser mig af, at folk ikke kan acceptere, at andre har det sjovt i en lille fanfraktion, hvor det går ud på at hive SUV til AaB og drikke masser af øl (Tuborg)... :S
:@

Brugeravatar
Dübelius
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Syd for Sydafrika

Indlæg af Dübelius » 26. jun 2008, 16:08

John Deacon skrev:Det pisser mig af, at 'speakerne' på 3+ tror de er så skide morsomme... klap kaje eller fortæl bare hvad der kommer uden 'sjove' indslag fra 'kantinedamer' etc!!!!! :@
Hvad mener du? De er da hylende morsomme.

Næsten lige så morsomme som Bob Saget, der i AFV altid snakker om sin kone.
GAIS, GAIS, Baby!

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 26. jun 2008, 17:09

John Deacon skrev:Det pisser mig af, at folk ikke kan acceptere, at andre har det sjovt i en lille fanfraktion, hvor det går ud på at hive SUV til AaB og drikke masser af øl (Tuborg)... :S

Tror som nok folk kan acceptere det, men nogen syntes åbenbart det er for meget vi har været fremme her(syntes nu ellers det er meget begrænset!)

Kan dog sagtens forstå at man kan bliver irriteret over internt ACS fnidder fnadder og henstiller iøvrigt til at bruge vores eget forum til den slags.....

Det pisser også mig af, når andre kører interne ting her, derfor kan jeg heller ikke forstå hvorfor specielt VI skulle have en bette sviner...

Opfordre alle inkl. os selv til at holde interne ting....ja internt. Det er bare ik det fedeste for alle andre.....

Mvh og et beklager.....Vejern :aabfan:

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 26. jun 2008, 17:49

Folk der ringer fra hemmeligt nummer, pisser mig af! HVORFOR?
SVEND GOLLE SUPPORT

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 26. jun 2008, 20:58

Drenge/unge mænd, der farver deres hår pisser mig stærkt af!
Det samme gør hængerøvsbukser, tørklæder og bling-øreringe på drenge.

Generelt pisser metroseksualitet mig voldsomt meget af.

I øvrigt pisser københavner-briller mig også af.

Det ser skrækkeligt ud, det hele!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 26. jun 2008, 22:19

Det pisser mig af, at når jeg i ferien nyder min frokost sandwich og en kold øl i en lokal strand restaurant, så kommer kvinder med røv som en ladeport ind fra stranden for at købe is/vand med i heldigste fald bikinitrusser og i værste fald g-streng trukket helt op i flækken. Vis for pokker lidt hensyn og benyt et håndklæde og træk bukserne på plads!
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 26. jun 2008, 23:00

Når nu os på SU gang på gang bliver ofre for generalisering og bespottelses fra Køllen i Møllen, så pisse det mig af, at man som pilot kan få en temmelig god løn(ja mon ik du har tjent det flycertifikat hjem et par gange, ellers skal du da nok få det gjort) og så samtidig kan finde på at opføre sig så uansvarligt, påtrods af at man har andre menneskers liv i hænderne!!!!

http://www.bt.dk/article/20080626/utroligt/80626067/

Brugeravatar
Dübelius
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Syd for Sydafrika

Indlæg af Dübelius » 26. jun 2008, 23:09

Vejern skrev:Når nu os på SU gang på gang bliver ofre for generalisering og bespottelses fra Køllen i Møllen, så pisse det mig af, at man som pilot kan få en temmelig god løn(ja mon ik du har tjent det flycertifikat hjem et par gange, ellers skal du da nok få det gjort) og så samtidig kan finde på at opføre sig så uansvarligt, påtrods af at man har andre menneskers liv i hænderne!!!!

http://www.bt.dk/article/20080626/utroligt/80626067/
Fair nok! Oven på 12 flasker Kingfisher og en ordentlig røvfuld Chicken Tikka Masala kan selv den bedste bruge en halv time på øjet.
GAIS, GAIS, Baby!

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar

Indlæg af John Deacon » 27. jun 2008, 03:16

Dåse Allan@ skrev:Folk der ringer fra hemmeligt nummer, pisser mig af! HVORFOR?
Jeg kan forklare, hvorfor jeg gør det, når jeg er på job. Jeg ringer fra min private tlf. Det nummer synes jeg ikke lige alle og enhver skal have kendskab til, når jeg køre taxi.
Derudover kan jeg kun give dig ret!
George Orwell

Besvar