Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Vejern skrev:Når nu os på SU gang på gang bliver ofre for generalisering og bespottelses fra Køllen i Møllen, så pisse det mig af, at man som pilot kan få en temmelig god løn(ja mon ik du har tjent det flycertifikat hjem et par gange, ellers skal du da nok få det gjort) og så samtidig kan finde på at opføre sig så uansvarligt, påtrods af at man har andre menneskers liv i hænderne!!!!
http://www.bt.dk/article/20080626/utroligt/80626067/
Uha, du er ude på dybt vand. Kan du sige 850.000kr for en uddannelse og en løn der svarer til det en kassedame i Netto får?
Så kan du selv begynde at regne på hvor lang tid der går før det certifikat er betalt...
Det pisser mig af at folk tror piloter tjener bedre end kassedamer i Netto!
Janteloven eksisterer IKKE!
-
John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Køllen I Møllen skrev:
Undskyld jeg spørger - måske dumt... Men kommer det ikke helt an på, HVOR man arbejder?
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
-
Køllen I Møllen
- Allstar

John Deacon skrev:Køllen I Møllen skrev:
Undskyld jeg spørger - måske dumt... Men kommer det ikke helt an på, HVOR man arbejder?
Selvfølgelig

Men man har jo en gæld op mod en million at betale af på uanset hvor man arbejder. Dvs man reelt skal tjene 2 mill før skat før den er betalt af og først derfra begynder man at tjene "sine egne" penge. Og så er man sgu så ældgammel at det kan være ligegyldigt...
-
Lindvang
Køllen I Møllen skrev:Vejern skrev:Når nu os på SU gang på gang bliver ofre for generalisering og bespottelses fra Køllen i Møllen, så pisse det mig af, at man som pilot kan få en temmelig god løn(ja mon ik du har tjent det flycertifikat hjem et par gange, ellers skal du da nok få det gjort) og så samtidig kan finde på at opføre sig så uansvarligt, påtrods af at man har andre menneskers liv i hænderne!!!!
Uha, du er ude på dybt vand. Kan du sige 850.000kr for en uddannelse og en løn der svarer til det en kassedame i Netto får?
Så kan du selv begynde at regne på hvor lang tid der går før det certifikat er betalt...
Det pisser mig af, at kassedamer i Netto åbenbart tjener styrtende med penge, rige svin!
Desuden pisser det mig af, at jeg er stået en halv time for tidligt op.
-
-Larsen
- Allstar

- Geografisk sted: 9000
Lindvang skrev:Køllen I Møllen skrev:Vejern skrev:Når nu os på SU gang på gang bliver ofre for generalisering og bespottelses fra Køllen i Møllen, så pisse det mig af, at man som pilot kan få en temmelig god løn(ja mon ik du har tjent det flycertifikat hjem et par gange, ellers skal du da nok få det gjort) og så samtidig kan finde på at opføre sig så uansvarligt, påtrods af at man har andre menneskers liv i hænderne!!!!
Det pisser mig af, at kassedamer i Netto åbenbart tjener styrtende med penge, rige svin!
Desuden pisser det mig af, at jeg er stået en halv time for tidligt op.
Det pisser mig af, at jeg overhovedet er stået op!
-
Asger
- Landshold

- Favoritspiller: Jens Madsen
- Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
-
Kontakt:
Køllen I Møllen skrev:Vejern skrev:Når nu os på SU gang på gang bliver ofre for generalisering og bespottelses fra Køllen i Møllen, så pisse det mig af, at man som pilot kan få en temmelig god løn(ja mon ik du har tjent det flycertifikat hjem et par gange, ellers skal du da nok få det gjort) og så samtidig kan finde på at opføre sig så uansvarligt, påtrods af at man har andre menneskers liv i hænderne!!!!
Bor der mange Netto-kassedamer i de nye boliger i Hasseris?
Tvivler sgu på, at man som pilot kun tjener ca. 15-16k brutto om måneden.
/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Vi bor skam til leje, Asger
Tror du jeg lyver overfor dig?

-
Kim Niemann
- 1. div

- Geografisk sted: Lindholm (CPH)
Asger skrev:Bor der mange Netto-kassedamer i de nye boliger i Hasseris?
/Asger
Jeg har absolut intet kendskab til hvad piloter tjener, men ved at mange ansatte i den private skibsfart er på søfartsskat, som ligger på 20 % hvis jeg husker rigtig (noget der ved det præcist?). Kunne forestille mig at piloter måske har tilsvarende skatteforhold og så er 30K netto måske ikke helt ved siden af... Men igen, got absolutely no idea... Ville bare bringe søfartsskatten på banen..
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...
-
Asger
- Landshold

- Favoritspiller: Jens Madsen
- Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
-
Kontakt:
Køllen I Møllen skrev:Vi bor skam til leje, Asger
Tror du jeg lyver overfor dig?

Nej, det har du jo aldrig gjort

Bor til leje? Hvis jeg havde råd til at sidde til leje derude, havde jeg nok gjort det i stedet for at bo i et hus, der er ved at falde sammen om ørerne på os...
JYSK SELVSTYRE!!!
/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!
-
Cpeder
- Landshold

- Favoritspiller: Jes Hoegh
- Geografisk sted: Aarhus
Kim Niemann skrev:Asger skrev:Bor der mange Netto-kassedamer i de nye boliger i Hasseris?
/Asger
Jeg har absolut intet kendskab til hvad piloter tjener, men ved at mange ansatte i den private skibsfart er på søfartsskat, som ligger på 20 % hvis jeg husker rigtig (noget der ved det præcist?). Kunne forestille mig at piloter måske har tilsvarende skatteforhold og så er 30K netto måske ikke helt ved siden af... Men igen, got absolutely no idea... Ville bare bringe søfartsskatten på banen..
Skibe og fly er ikke det samme og loven hedder DIS Dansk International skibsfart. Det pisse mig ikke af, men det pisser åbenbart ind i mellem de røde af
Mvh. Casper
Blæsten går frisk over Limfjordens vande,
rusker dem op til vågen flugt,
jager dem mellem de favnende strande,
fylder med toner hver en bugt.
Og sømanden synger bag sit rat
på krydstogt fra Nordsø til Kattegat.
-
Lindvang
Cpeder skrev:Kim Niemann skrev:Asger skrev:Bor der mange Netto-kassedamer i de nye boliger i Hasseris?
/Asger
Skibe og fly er ikke det samme og loven hedder DIS Dansk International skibsfart. Det pisse mig ikke af, men det pisser åbenbart ind i mellem de røde af
Mvh. Casper
Det pisser også mig af!
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Kim Niemann skrev:Asger skrev:Bor der mange Netto-kassedamer i de nye boliger i Hasseris?
/Asger
Jeg betaler såmænd samme skat som alle andre, desværre...
Men bortset fra det så er jeg enig med Asger : Jydsk selvstyre. NU!
Og lad så tråden komme tilbage til emnet. Der må være noget der pisser folk af sådan en dag som idag!

-
-Larsen
- Allstar

Køllen I Møllen skrev:Kim Niemann skrev:Asger skrev:Bor der mange Netto-kassedamer i de nye boliger i Hasseris?
/Asger
Jeg betaler såmænd samme skat som alle andre, desværre...
Men bortset fra det så er jeg enig med Asger : Jydsk selvstyre. NU!
Og lad så tråden komme tilbage til emnet. Der må være noget der pisser folk af sådan en dag som idag!

Udover at være stået op, så pisser det mig af, at der ingen er til at lave morgenmad til mig. Og at tv'et svømmer i LORTE programmer. Generelt, så pisser hele den her dag mig faktisk af.
EDIT: Og at Horton Sagaen fylder så forbandet mange afsnit. De kunne fandeme godt tage at sende noget nyt snart!
-
Kim Niemann
- 1. div

- Geografisk sted: Lindholm (CPH)
Cpeder skrev:Skibe og fly er ikke det samme og loven hedder DIS Dansk International skibsfart. Det pisse mig ikke af, men det pisser åbenbart ind i mellem de røde af
Mvh. Casper
Takker! Så blev jeg den del klogere... Hvilket egentlig pisser mig af, for at følge Køllens opfordring, for det burde jeg have kendt mere til - som opvokset i Hirtshals

Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...
-
Kasper Møller
- AaB Tifo Kaos

- Geografisk sted: Aalborg
-
Kontakt:
-Larsen skrev:Udover at være stået op, så pisser det mig af, at der ingen er til at lave morgenmad til mig. Og at tv'et svømmer i LORTE programmer. Generelt, så pisser hele den her dag mig faktisk af.
EDIT: Og at Horton Sagaen fylder så forbandet mange afsnit. De kunne fandeme godt tage at sende noget nyt snart!
Du kunne overveje at få noget fornuftigt at ta' dig til?!
-
-Larsen
- Allstar

Kasper Møller skrev:-Larsen skrev:Udover at være stået op, så pisser det mig af, at der ingen er til at lave morgenmad til mig. Og at tv'et svømmer i LORTE programmer. Generelt, så pisser hele den her dag mig faktisk af.
Jamen jeg har fri i dag?!
-
Kasper Møller
- AaB Tifo Kaos

-
Kontakt:
-Larsen skrev:Kasper Møller skrev:-Larsen skrev:Udover at være stået op, så pisser det mig af, at der ingen er til at lave morgenmad til mig. Og at tv'et svømmer i LORTE programmer. Generelt, så pisser hele den her dag mig faktisk af.
Jamen jeg har fri i dag?!
Ork! Heldige bastard

-
Haure
- 1. div

Cpeder skrev:Haures signatur pisser mig af. Det giver mega mange fedtede kineserfingre på skrærmen fordi jeg tror jeg skal tvære et dyr ud.
Det pisser mig af, at jeg har været væk i en uge, og at I i den tid har gjort mit elskede debatside helt uoverskueligt i indlæg, nu der reelt ik' har været noget særligt at snakke om
Og dernæst, at jeg bli'r omtalt i min yndlingstråd!

No one can guarantee succes in war but only deserve it
-
-Larsen
- Allstar

Haure skrev:Cpeder skrev:Haures signatur pisser mig af. Det giver mega mange fedtede kineserfingre på skrærmen fordi jeg tror jeg skal tvære et dyr ud.
Det pisser mig af, at jeg har været væk i en uge, og at I i den tid har gjort mit elskede debatside helt uoverskueligt i indlæg, nu der reelt ik' har været noget særligt at snakke om
Og dernæst, at jeg bli'r omtalt i min yndlingstråd!

Det pisser faktisk også mig af. Lorte dag.
-
Meelsen
- Allstar

- Geografisk sted: Nordens Paris
Det pisser mig af at man kan være så sur på en fridag!