Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 30. jun 2008, 16:46

Det pisser mig af, at nogle personer åbenbart synes det er interessant at diskutere spansk grammatik. Og det pisser mig næsten lige så meget af, at nogle af dem åbenbart ved hvad de snakker om.
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga

Indlæg af Rasmus » 30. jun 2008, 16:54

Det pisser mig i den grad af, at Karolinelund (Aalborg tivoli) har en rutschebane ved navn NEW LOOPING i brøndby faver! :@
/ Rasmus

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 30. jun 2008, 22:32

Rasmus skrev:Det pisser mig i den grad af, at Karolinelund (Aalborg tivoli) har en rutschebane ved navn NEW LOOPING i brøndby faver! :@
Det pisser også mig af!!!

NeverDefeated

Indlæg af NeverDefeated » 30. jun 2008, 22:43

Det pisser mig af at jeg ikke har fået f*sse siden jeg blev venner med JSJ på Facebook!

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 30. jun 2008, 23:25

NeverDefeated skrev:Det pisser mig af at jeg ikke har fået f*sse siden jeg blev venner med JSJ på Facebook!
Hehe - Mange ting er jeg sgu blevet beskyldt for - Men at du ikke har fået f*sse siden vi blev venner på Facebook, ja den nægter jeg al kendskab til fuldstændigt! ;-)

I øvrigt må det pisse dig endnu mere af, at jeg tilgengæld har - Og det har jeg ikke dig at takke for! ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 30. jun 2008, 23:34

Det pisser mig af, at JSJ overhovedet KAN få fisse!

I øvrigt pisser det mig også voldsomt af, at jeg i mangel på bedre at foretage mig i min ferie i dag faldt over et spil, der hedder Commandos 3 og som jeg fra 1'eren huskede som fremragende tidsfordriv, og som jeg så absolut ikke kan finde ud af og bliver skudt KONSTANT af en eller anden latterlig sniper. Jeg er harmdirrende rasende!

JSJ
Allstar
Allstar

Indlæg af JSJ » 1. jul 2008, 00:43

Lindvang skrev:Det pisser mig af, at JSJ overhovedet KAN få fisse!

I øvrigt pisser det mig også voldsomt af, at jeg i mangel på bedre at foretage mig i min ferie i dag faldt over et spil, der hedder Commandos 3 og som jeg fra 1'eren huskede som fremragende tidsfordriv, og som jeg så absolut ikke kan finde ud af og bliver skudt KONSTANT af en eller anden latterlig sniper. Jeg er harmdirrende rasende!
Det var da alligevel satans! ;-)

Har i aldrig hørt om en halvtimes kærlighed, for en flad plovmand!? Hahaha - eller noget! ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 1. jul 2008, 09:31

Satme om jeg ikke er enig!! Men bruger du tid nok, så kan 3'eren være ganske glimrende.

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 1. jul 2008, 09:32

JSJ skrev:

Det var da alligevel satans! ;-)

Har i aldrig hørt om en halvtimes kærlighed, for en flad plovmand!? Hahaha - eller noget! ;-)

/Jesper
Hahahahahaha, hold kæft hvor er I onde ved Jesper. Jeg har sgu set ham score en fjedthårsinde før!

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 2. jul 2008, 02:40

JSJ skrev:
NeverDefeated skrev:Det pisser mig af at jeg ikke har fået f*sse siden jeg blev venner med JSJ på Facebook!
Hehe - Mange ting er jeg sgu blevet beskyldt for - Men at du ikke har fået f*sse siden vi blev venner på Facebook, ja den nægter jeg al kendskab til fuldstændigt! ;-)

I øvrigt må det pisse dig endnu mere af, at jeg tilgengæld har - Og det har jeg ikke dig at takke for! ;-)

/Jesper
Det piiser så til gengæld mig af, jeg fik fisse dagen efter JSJ og jeg blev 'venner' på Facebook!!!!!!!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 2. jul 2008, 08:10

John Deacon skrev:
JSJ skrev:

/Jesper
Det piiser så til gengæld mig af, jeg fik fisse dagen efter JSJ og jeg blev 'venner' på Facebook!!!!!!!
Jeg har fejret hver ny ven på facebook med et slag fisse.

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Indlæg af Sven Tveskæg » 2. jul 2008, 08:22

Lindvang skrev:Jeg har fejret hver ny ven på facebook med et slag fisse.
Med andre ord har du ingen venner på Facebook...

;)
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Indlæg af Sven Tveskæg » 2. jul 2008, 08:23

Det pisser mig i den grad af, at hele tråden omkring hvad der pisser folk af, nu handler om noget så ligegyldigt som fisse! Klar nu det hele med hånden og smid kællingen ud, så er der plads til bold og bajere!
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 2. jul 2008, 08:38

Sven Tveskæg skrev:Det pisser mig i den grad af, at hele tråden omkring hvad der pisser folk af, nu handler om noget så ligegyldigt som fisse! Klar nu det hele med hånden og smid kællingen ud, så er der plads til bold og bajere!
Du har ret, fisse er overvurderet. Sex er en døgnflue - ligesom internettet!

Brugeravatar
ph123
Superliga
Superliga

Indlæg af ph123 » 2. jul 2008, 12:06

Det pisser mig af, at man endelig ender højt i et managerspil (nr. 115 i Tv2's Em manager), og så er der fanme kun præmier til de 30 første. Føj !

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 2. jul 2008, 12:23

Firkantede tallerkner pisser mig af!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 2. jul 2008, 13:05

ph123 skrev:Det pisser mig af, at man endelig ender højt i et managerspil (nr. 115 i Tv2's Em manager), og så er der fanme kun præmier til de 30 første. Føj !
Det pisser mig af, at jeg var 2 runder fra at vinde een af de helt store præmier for få år siden - men jeg endte som nummer 19, og blev præmieret med en fodbold(!) :(
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. jul 2008, 13:22

Det pisser mig af at når jeg er i svømmehallen med min datter og hun har lyserøde badebukser på kommer der, næsten hver gang, en pensionist hen og siger "Nej, hvor er HAN sød" eller lign.... Ligner jeg bare en der har en 2-årig bøssesøn der går i lyserøde badebukser, eller hvad? :@
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 2. jul 2008, 13:38

Køllen I Møllen skrev:Ligner jeg bare en bøssesøn der går i lyserøde badebukser, eller hvad? :@
Ja, du gør sgu.

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Haure » 2. jul 2008, 14:16

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at når jeg er i svømmehallen med min datter og hun har lyserøde badebukser på kommer der, næsten hver gang, en pensionist hen og siger "Nej, hvor er HAN sød" eller lign.... Ligner jeg bare en der har en 2-årig bøssesøn der går i lyserøde badebukser, eller hvad? :@
Jeg syns det si'r skræmmende meget om de pensionister :|
Og det pisser mig af, at de har så'n nogle syge tendenser!
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Besvar