AaB - FCM på Utopia?

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

AaB - FCM på Utopia?

Indlæg af Gerrard » 15. jul 2008, 12:47

Er der arrangeret noget specielt?
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Re: AaB - FCM på Utopia?

Indlæg af MichaelLarsen » 15. jul 2008, 17:57

Formanden giver vel GULD-øl :P og Bang en omgang nu han er blevet gift og skal være far til en 1. præmie :thumbsup: og så husk lige denne her: http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=19&t=10137
Non scholae, sed vitae discimus

otto the great
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af otto the great » 16. jul 2008, 09:29

MichaelLarsen skrev:Formanden giver vel GULD-øl :P og Bang en omgang nu han er blevet gift og skal være far til en 1. præmie og så husk lige denne her: http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=19&t=10137
Jeg har set min indbakke og tager imod med kyshånd. :aabfan: Kan jeg aflevere min tipskupon på søndag? Det ser jo ud som om jeg kan la mølposen blive hjemme på søndag, med alle dem der gir en omgang :cheers:
otto

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 16. jul 2008, 15:24

Du tager den bare med søndag. Jeg er der dog tidligt, da det ændrede kamptidspunkt falder samme med en middag i Grøften og "Four Jacks" i Tivoli (ja alderen du, nu andre skriver om festivaler mm.), men regner med junior Larsen klarer indsamlingen. Tager nogle kuponer med derind, hvis der er enkelte, der har glemt det! De første kuponer tyder i øvrigt på enten Guld eller sølv til AaB i 2008/2009 :aabfan:

Formanden har ikke reageret på opfordringen :S og Bang har i anden tråd meldt afbud til de første kampe, men han er ikke glemt!, men så jeg jeg sg. nok give en øl til dig Otto!

Vi ses til en ny dejlig AaB-sæson og i øvrigt et godt initiativ med Utopia-aftalen, selvom jeg nu er til Guinness og hellere vil betale lidt ekstra :D

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 16. jul 2008, 17:08

MichaelLarsen skrev:Formanden giver vel GULD-øl :P og Bang en omgang nu han er blevet gift og skal være far til en 1. præmie :thumbsup: og så husk lige denne her: http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=19&t=10137
For fanden da.. Jeg har aldrig lovet nogen omgang - jeg er mega fattig efter at have smidt 100kg efter bryllup, 40kg efter bil, og on we go... Hvis der er nogen der skal give øl er det ALLE på Utopia som skal give til mig mens de råber tillykke med det hele... :cheers:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Favoritspiller: Poul Hübertz

Indlæg af Poul Hat » 16. jul 2008, 18:21

MrBangDK skrev:For fanden da.. Jeg har aldrig lovet nogen omgang - jeg er mega fattig efter at have smidt 100kg efter bryllup, 40kg efter bil, og on we go... Hvis der er nogen der skal give øl er det ALLE på Utopia som skal give til mig mens de råber tillykke med det hele... :cheers:
Og slank... :cool:
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 16. jul 2008, 18:28

MrBang:".....Jeg har aldrig lovet nogen omgang"
Nej... nej Bang, det var blot en hypotese - et spædt forsøg på at give et bud på noget specielt, som forespurgt af Gerrard :) tror sg. heller ikke, at den med GULD-øllene holder? Du skal nok få en øl, når du dukker op/får lov af fruen ;) At folk er fattige pis..., nåe nej - det er en anden tråd :'(

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 17. jul 2008, 09:00

MrBangDK skrev:
MichaelLarsen skrev:Formanden giver vel GULD-øl :P og Bang en omgang nu han er blevet gift og skal være far til en 1. præmie :thumbsup: og så husk lige denne her: http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=19&t=10137
For fanden da.. Jeg har aldrig lovet nogen omgang - jeg er mega fattig efter at have smidt 100kg efter bryllup, 40kg efter bil, og on we go... Hvis der er nogen der skal give øl er det ALLE på Utopia som skal give til mig mens de råber tillykke med det hele... :cheers:
Tillykke med at det igen lykkedes dig at snige en reference ind til dit efterhånden famøse bryllup? Det bliver efterhånden nævnt oftere, end Kaw omtalte sine spændte nokere.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 17. jul 2008, 09:19

Konsulenten skrev:
MrBangDK skrev:
For fanden da.. Jeg har aldrig lovet nogen omgang - jeg er mega fattig efter at have smidt 100kg efter bryllup, 40kg efter bil, og on we go... Hvis der er nogen der skal give øl er det ALLE på Utopia som skal give til mig mens de råber tillykke med det hele... quote]

Tillykke med at det igen lykkedes dig at snige en reference ind til dit efterhånden famøse bryllup? Det bliver efterhånden nævnt oftere, end Kaw omtalte sine spændte nokere.
Hov hov!! Det var ikke mig der startede... Bliver jo nødt til at sætte mine undskyldninger i kontekst!

Edit: Har lige tjekket.. Det bliver kun nævnt i 5 tråde.............. :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 19. jul 2008, 14:26

Får jeg viklet mig ud af en eller anden mærkelig fødselsdag, som jeg på det kraftigste forventes at deltage i, kommer jeg selvfølgelig forbi.

I den anledning vil jeg også gerne spytte i puljen af gaver: Jeg giver et bamsekram til alle tilstedeværende!

Besvar