Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
MichaelLarsen
- Landshold

JacobL skrev:Alle de ukendte "AaB" københavnere pisser mig af, hvordan kan man holde med en klub når man hader byens indbyggere og synes de er det meste kiksede og bonderøvsagtige typer. Det går over min fatte evne.
Nu kender jeg selvfølgelig ikke lige din definition på "alle de ukendte AaB københavnere", men jeg tror, at jeg har mødt en del af dem, der formentlig hører ind under denne kategori

Du kunne måske få et bedre indblik i, hvem personerne er, ved at læse tråden
http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=6&t=10030
Jeg har ALDRIG hørt en eneste af disse personer beskrive et had til Aalborgs indbyggere eller blot betegne dem som kiksede og bonderøvsagtige, men bonderøven er der vist i os alle derfra

, men hvad har det med klubfølelse at gøre?
Non scholae, sed vitae discimus
-
JacobL
- 2. div

Har læst den tråd igennem, så de ændrer ik det store. Svarer du selv på dit spørgsmål, for jeg har ikke snakket om klubfølelse?
Hader kbh
-
MichaelLarsen
- Landshold

Hvis du har læst tråden igennem, så ændrer det vel lidt på betegnelsen "ukendte" og hvis ikke klubfølelse er meget lig
.....holde med en klub,..
, så har jeg nok misforstået et eller andet

-
Kenneth K
- Allstar

- Geografisk sted: Århus
Og så sluttede de sikkert træningen af med en Somersby og en Latte. Og det hele pisser mig af.
-
Elegia
Kenneth K skrev:
Og så sluttede de sikkert træningen af med en Somersby og en Latte. Og det hele pisser mig af.
Jeg har hørt, at de endvidere garnerede denne herlighed med en Bruscetta Vegetariana med ekstra ruccola og light-dressing.
-
Lindvang
Quentin T skrev:Jonas K skrev:Lindvang skrev:Lars Lilholt er absolut det ringeste og pinligste danske musik nogensinde. Satme vammelt, at han kan fylde Skovdalen!
Skolelærer-rock af værste skuffe. Man kan lige se de ærgerlige typer med deres zip-off bukser, Fjäll-Räven og lightere til musikken. Fy for helvede!
http://youtube.com/watch?v=gT09ItQ6EUg Dette er så godt ramt!
Årets dummeste indlæg
Jeg ville have skrevet en større sviner, men gider sku næsten ikke ned på dit lave niveau.
Nu er indlægget skrevet i " det pisser mig af tråden", så skru lige ned for angrebene på Lindvang, som har yderst ret i sin karakteristik af Lars Lilholt. Hans musik pisser også mig af.
Godt set! Men lad da bare folk lade sig rive med... Hvis ikke man kan gennemskue det, må jeg jo nok have min idé om, hvem der befinder sig på et lavt niveau...
-
Lindvang
JacobL skrev:Alle de ukendte "AaB" københavnere pisser mig af, hvordan kan man holde med en klub når man hader byens indbyggere og synes de er det meste kiksede og bonderøvsagtige typer. Det går over min fatte evne.
Jeg ved ikke, hvem det er du hentyder til. Jeg kender i hvert fald ingen af de nordjyder herovre, der ikke er stolte af deres herkomst og som synes deres bysbørn er kiksede bonderøve! Mindst af alle undertegnede, hviket du nok også ville kunne gennemskue, hvis du fulgte lidt med rundt omkring, min ven...
Faktisk synes jeg det er en syg anklage, du kommer med der og det pisser mig grænseløst af!
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Kenneth K skrev:
Hårmodellen (aka. Jesper C): "Hvordan sidder mit røvskæg?"
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Kenneth K
- Allstar

- Geografisk sted: Århus
Hanga skrev:Kenneth K skrev:
Hårmodellen (aka. Jesper C): "Hvordan sidder mit røvskæg?"
Et muligt scenarie, ja. Et andet muligt scenarie kunne være, at den noget tyndhårede Niclas Jensen er ved at udføre en hårtransplantation. Det er også lidt faggot, så det passer jo godt ind.
-
Elegia
Lindvang skrev:JacobL skrev:Alle de ukendte "AaB" københavnere pisser mig af, hvordan kan man holde med en klub når man hader byens indbyggere og synes de er det meste kiksede og bonderøvsagtige typer. Det går over min fatte evne.
Jeg ved ikke, hvem det er du hentyder til. Jeg kender i hvert fald ingen af de nordjyder herovre, der ikke er stolte af deres herkomst og som synes deres bysbørn er kiksede bonderøve! Mindst af alle undertegnede, hviket du nok også ville kunne gennemskue, hvis du fulgte lidt med rundt omkring, min ven...
Faktisk synes jeg det er en syg anklage, du kommer med der og det pisser mig grænseløst af!
I det hele taget pisser bonderøve, der tror de ved alt, mig af.
-
Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
"ålborgenserne" ............

- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
JacobL
- 2. div

Så må du Bozo godt nok have det svært med dig selv.
Lindvang du skal ikke føle dig ramt, så bare rolig miiiiiiiiiiiiiiiiiiin ven. Uanset hvor meget min holdning pisser dig af, så er det et fakta at visse personer er sådan.
Hader kbh
-
Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
At der er hedebølge EFTER min ferie .. hader Danmark ...
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
Haure
- 1. div

Flower skrev:At der er hedebølge EFTER min ferie .. hader Danmark ...
Hedebølge pisser også mig af nogle gange!
Det er helt ulideligt at løbe, når vejret lige pludselig er så godt.
Derudover pisser to måneders ferie mig af

No one can guarantee succes in war but only deserve it
-
-Larsen
- Allstar

- Geografisk sted: 9000
Haure skrev:Flower skrev:At der er hedebølge EFTER min ferie .. hader Danmark ...
Hedebølge pisser også mig af nogle gange!
Det er helt ulideligt at løbe, når vejret lige pludselig er så godt.
Derudover pisser to måneders ferie mig af

Det pisser mig af, at folk løber i det her vejr, i stedet for at drikke kølige. Derudover, så pisser Lindvang mig af, i hvert fald lige i dag, pga. kommentarerne om Lilholt.
-
MichaelLarsen
- Landshold

Det pisser mig af, at visse hundeejere tror, at det er i orden at efterlade hundelorten, blot de skubber dyret ud på cykelstien for at skide! Hvorfor tror de, at det er sjovere at cykle igennem en gang lort, fremfor at træde i det

-
Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser mig godt og grundigt af at jeg har 4 Nokia-telefoner med 4 forskellige batterier. Specielt eftersom de 3 telefoner er i stykker og jeg nu skal til at købe et nyt batteri. Der er fandeme uhyrligt at de ikke bare kan være ens i alle telefonerne. Svineri!
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Vejern
- Allstar

- Geografisk sted: Vejgaard
-
Kontakt:
MichaelLarsen skrev:Det pisser mig af, at visse hundeejere tror, at det er i orden at efterlade hundelorten, blot de skubber dyret ud på cykelstien for at skide! Hvorfor tror de, at det er sjovere at cykle igennem en gang lort, fremfor at træde i det

så kan du fanme lære at stå af og træk !!

iøvrigt pisser det mig af, at jeg efterhånden har set det billede af jesper christians røv lidt for mange gange, lad os nu få nok indlæg til en ny side så hans røv ikke længere er det første der popper op når man åbner denne tråd!!!
-
Klaus
- Allstar

- Geografisk sted: Struer
Efter 3 ugers ferie på forskellige campingpladser er jeg ikke i tvivl.... Hollændere pisser mig i den grad af. Jeg hader deres grimme orange trøjer, deres umulige sprog, deres trang til nattero, deres møgungers vandpistoler, deres træsko - ja ALT.... Eneste hollænder jeg endnu ikke hader totalt er Olfers, men han var jo også klog nok til at forlade dette afskyelige land.