Mon ikke, Casper Ankergren elsker ham lige højt uanset... Kærlighed overvinder alt. Også Amarstempler.Dübelius skrev:Og en lige så gammel Morten Skoubo.Worminator skrev:Og tænk desuden over at vi om 40-50 år har 80-årige damer rendende rundt med falmede tatoveringer... det pisser mig af.
Dét må næsten pisse ham af til den tid.
Det pisser mig af tråden
-
Elegia
Re: Det pisser mig af tråden
Du har så evigt ret, min gode mand.Elegia skrev:Mon ikke, Casper Ankergren elsker ham lige højt uanset... Kærlighed overvinder alt. Også Amarstempler.
GAIS, GAIS, Baby!
Vores lorte version af en debatside, som ikke engang kan klare, at 150 personer er inde og kigge på samme tid, uden at den fucker totalt op!!
/Jesper
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
- AaBlover4ever
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
ENIGJSJ skrev:Vores lorte version af en debatside, som ikke engang kan klare, at 150 personer er inde og kigge på samme tid, uden at den fucker totalt op!!
/Jesper
Tag og få en anden server.. For dårligt at den ikke kan klare at folk gerne vil opdateres fra Bosnien og garanteret heller ikke når AaB offentliggør Saganowski!
AaB vi står sammen om dig (Klik for video)
Vi rykker ALDRIG ned
Vi rykker ALDRIG ned
- FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
- 2. div

- Geografisk sted: Himlen...
FCN!! Mere stemningsforladt stadion, er vist sjældent set! Til dagens kamp sidder alle vist også ned, virkelig imponerende støtte til holdet.
Dommeren i går pisser mig også af!
-
Elegia
Husk på den med stenene og glashuse.-Larsen skrev:FCN!! Mere stemningsforladt stadion, er vist sjældent set! Til dagens kamp sidder alle vist også ned, virkelig imponerende støtte til holdet.
I Furesø kommune bor 37.000 mennesker imens der i Aalborg kommune bor 195.000. Naivt opstillet har AaB som hold altså mindst fem gange så mange potentielle tilskuere, ligesom AaB i øjeblikket er bedre kørende sportsligt. Alligevel trak AaB ikke engang tre gange så mange tilskuere i weekenden.
Nu er det ikke fremmødet der skræmmer mig, jo måske en smule, men nærmere at alle sidder ned. Det var absolut INGEN stemning og det får mig til at hade plastique-klubberne samt moderne fodbold endnu mere. All-seaters min bare røv!
Utroligt som du formår at sætte tingene i perspektivElegia skrev:Husk på den med stenene og glashuse.-Larsen skrev:FCN!! Mere stemningsforladt stadion, er vist sjældent set! Til dagens kamp sidder alle vist også ned, virkelig imponerende støtte til holdet.
I Furesø kommune bor 37.000 mennesker imens der i Aalborg kommune bor 195.000. Naivt opstillet har AaB som hold altså mindst fem gange så mange potentielle tilskuere, ligesom AaB i øjeblikket er bedre kørende sportsligt. Alligevel trak AaB ikke engang tre gange så mange tilskuere i weekenden.
No one can guarantee succes in war but only deserve it
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Og så er halvdelen af de 37.000 sikkert FCK-fans....Elegia skrev:Husk på den med stenene og glashuse.-Larsen skrev:FCN!! Mere stemningsforladt stadion, er vist sjældent set! Til dagens kamp sidder alle vist også ned, virkelig imponerende støtte til holdet.
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
At skulle på arbejde her kl 7 efter at have været møgstiv til en Lars Lilholt koncert en tirsdag aften!
Hvem der bare var irsk
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det pisser mig af, at du overhovedet kan komme op - hvis jeg, sådan rent hypotetisk sagt, havde været til Lars Lilholt koncert, så havde jeg drukket mig så meget i hegnet, at jeg ikke kunne høre eller se noget som helst - sådan som en Lars Lilholt koncert skal opleves!!JLB skrev:At skulle på arbejde her kl 7 efter at have været møgstiv til en Lars Lilholt koncert en tirsdag aften!
Ska' vi hak'?
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Det pisser mig af at 2. tv i nr. 64 er flyttet-Larsen skrev:Dommeren i går pisser mig også af!
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Sowy!Flower skrev:Det pisser mig af at 2. tv i nr. 64 er flyttet-Larsen skrev:Dommeren i går pisser mig også af!
At det er fredag aften og man sidder derhjemme.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
At det er fredag og jeg er på arbejde endnu!
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
Lindvang
Det pisser mig af at være begyndt på job igen efter en ualmindeligt kort ferie!
Modsat Larsen, pisser mig det dog uendeligt lidt af at sidde ALENE hjemme en fredag aften. For satan, det er herligt med noget ro i skallen!
Modsat Larsen, pisser mig det dog uendeligt lidt af at sidde ALENE hjemme en fredag aften. For satan, det er herligt med noget ro i skallen!
Som aftenen skrider frem, så nyder jeg det egentlig også. Dejlig med lidt ro, når onsdagens druk var hård og når der venter to MEGET hårde dage forude. Dog kan jeg ikke undgå, at være bare en smuuuuuuuule tørstig.