Det pisser mig af tråden
-
Nyggi
Re: Det pisser mig af tråden
Det pisser mig af, at en eller anden idiot har nakket fjernbetjeningen til TV tuneren i fælleshuset. Se det er en forbrydelse der burde straffes hårdt for nu er jeg uden mulighed for at se Kaunas - AaB
Det pisser mig af, at en eller anden idiot gravede i tv-kablet mellem Aalborg og Frederikshavn så alle kanaler på nær TV"Tykke mennesker er bedst"2, var væk fra skærmen.
Denne lade holdning pisser mig af:
Stram op!-Larsen skrev:Jeg er, for første gang længe ikke bitter, så livet får sgu pt. mig til at smile.
Hvem der bare var irsk
Haha, vidste du havde skrevet netop dét!! Dog havde jeg forventet, at Pede havde været ude med kommentaren først..JLB skrev:Denne lade holdning pisser mig af:Stram op!-Larsen skrev:Jeg er, for første gang længe ikke bitter, så livet får sgu pt. mig til at smile.
EDIT: Det pisser mig faktisk rimelig meget af, at JSJ vover at vise billeder af smadrede øl. SKAM DIG!
- alexmk
- 1. div

- Geografisk sted: Vestbyen - i tribunens skygge
Århus pisser mig af ...
- De elendige parkeringsforhold ved deres stadion, som ikke engang magter en kamp mod FCN (og Nej - jeg skulle ikke selv på stadion)
- Deres Magasin P-hus som uden varsel aflåses, hvilket resulterer i at Falck (mod et passende gebyr og passende ventetid) må befri mit køretøj fra sit "fængsel"
- De elendige parkeringsforhold ved deres stadion, som ikke engang magter en kamp mod FCN (og Nej - jeg skulle ikke selv på stadion)
- Deres Magasin P-hus som uden varsel aflåses, hvilket resulterer i at Falck (mod et passende gebyr og passende ventetid) må befri mit køretøj fra sit "fængsel"
jp.dk:
Tottenham kendte ikke AaB før kampen. 113 sekunder senere var de klogere. Da kendte de i hvert fald Thomas Enevoldsen - drømmemål til 1-0. Totalt ro på White Hart Lane.
"Vi er Aalborg, hvem er I,?" sang de 1.300 nordjyder i hjørnet.
Tottenham kendte ikke AaB før kampen. 113 sekunder senere var de klogere. Da kendte de i hvert fald Thomas Enevoldsen - drømmemål til 1-0. Totalt ro på White Hart Lane.
"Vi er Aalborg, hvem er I,?" sang de 1.300 nordjyder i hjørnet.
at jeg er i danmark når AaB skal til glasgow og i glasgow når manchester kommer til aalborg
LORTE PROGRAM
LORTE PROGRAM
Generelt pisser det meste mig af i dag. Endelig er man tilbage i det sædvanlige lunefulde humør!
Det pisser mig af, at Pede er syg! Savner at få "Host hark"-beskeden torsdag og fredag morgen, suk.
Det pisser mig af, at alderdommen åbenbart er ved at snige sig ind. Var sgu hjemme kl. 2 i nat og har ALLIGEVEL tømmermænd. YNKELIGT
JEg er sgu tilbage i topform!: Selvom den er nævnt før, tror jeg nok, så synes jeg liiige den skal med igen. VILD MED DANS PISSER MIG I DEN GRAD AF!!!!!!!!!!!!!!
Og ekskærester!!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At "Natalie" ikke ligger i Herlev - kunne godt have brugt et stykke med pepperoni og hvidløg i går!!
Ska' vi hak'?
Det pisser mig af, at jeg en fredag aften så Talent2008. Godt nok et trist program, med en enkelt undtagelse.
Hvem der bare var irsk
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Ville hun ikke danse med dig?-Larsen skrev:Og ekskærester!!
SVEND GOLLE SUPPORT
Danser ikke, tykke. Det pisser mig af, at have tømmermænd og ingen penge. Bring mig cola og pizza!
Det pisser mig af, at jeg ikke kan gennemskue om Larsen er fuld af løgn eller bare fuld.-Larsen skrev:Danser ikke
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Det pisser mig af, at der er vejarbejde lige nedenfor, når man gerne vil sove for at kunne komme på arbejde om aftenen...
Det pisser mig bare af, at været pisset af, når man så kan tage det som en ekstra fridag...
Det pisser mig bare af, at været pisset af, når man så kan tage det som en ekstra fridag...
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
Dan B., jeg tror faktisk at jeg ofte er BEGGE dele, hehe.
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Selvom man er AaB-fan og gerne vil se så mange kampe som muligt er det ikke altid, det kan svare sig at have et sæsonkort (jo, nu, hvor det gælder et par fandens vigtige kampe i forkøb gør det), da det ikke er alle, der kan se det antal kampe i løbet af en sæson, der gør at det kan betale sig i sidste ende... derfor pisser sådan en kommentar mig lidt af...jydenfranord skrev:Det undre mig at folk her på siden har så meget fokus til kampen mod Man Utd, omtaler det som "jeg skal have billet til kampen" osv. Så vidt jeg ved så spiller vi yderligere 2 hjemmekampe. Sidst men ikke mindst så undre det mig at folk der er til hver eneste hjemmekamp som AaB spiller ikke har sæsonkort.........
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell