Hun så vel dit flotte gulv og løb væk med stor hastJohn Deacon skrev:Det pisser mig af, at Sofie lassen Kahlke ikke har taget min opvask endnu! (med dertilhørende 'belønning')!
Det pisser mig af tråden
- SUVestergaard
- 2. div

Re: Det pisser mig af tråden
Tidligere kendt som Rolla
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Det pisser mig af, at du tror hun skal med ind i stuen!SUVestergaard skrev:Hun så vel dit flotte gulv og løb væk med stor hastJohn Deacon skrev:Det pisser mig af, at Sofie lassen Kahlke ikke har taget min opvask endnu! (med dertilhørende 'belønning')!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Ovenstående Finn Nørbygaard humor pisser mig af.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
Små møgforkælede og overbetalte tudeprinser, der nægter at tale med pressen efter en fodboldkamp pisser mig i den grad af. "Jamen de driller og siger vi er dårlige buhuhuhu". TAG JER SAMMEN FOR HELVEDE!!!
Det pisser mig af at skulle køre bil med tømmermænd. Chaufførtjans, den eneste undskyldning for ikke at drikke på jobbet.
Det pisser mig også af, at der er for længe til på onsdag.
Det pisser mig også af, at der er for længe til på onsdag.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
Er sikker på den er nævnt før, men VILD MED DANS PISSER MIG AF! Og at der ikke er noget ordentligt i tv'et, når man endelig har valgt at tilbringe fredag aften derhjemme.
-
Lindvang
Endelig og endelig... Det fremgår da her på siden, at du efterhånden tilbringer mange weekend-aftener hjemme...-Larsen skrev:Er sikker på den er nævnt før, men VILD MED DANS PISSER MIG AF! Og at der ikke er noget ordentligt i tv'et, når man endelig har valgt at tilbringe fredag aften derhjemme.
AaBs spil i dag pisser mig virkeligt af......... En ting er at tabe, men man kan sgu da i det mindste kæmpe lidt for det. Nøjjjjjj hvor får vi bøllebank i CL, hvis spillerne ikke tager sig sammen.
at vågne kl 9 dagen efter en ond bytur, og så ikke kunne sove mere. Det hele kører stadig rundt, og jeg er mega smadret. Men sove kan jeg ikke. Hvad fanden er meningen med det?
Hvem der bare var irsk
Hahahaha, ja ca. en hver 3 måned eller så noget. Druk er og bliver fandeme noget af det bedste i livet også en tirsdag og onsdag.Lindvang skrev:Endelig og endelig... Det fremgår da her på siden, at du efterhånden tilbringer mange weekend-aftener hjemme...-Larsen skrev:Er sikker på den er nævnt før, men VILD MED DANS PISSER MIG AF! Og at der ikke er noget ordentligt i tv'et, når man endelig har valgt at tilbringe fredag aften derhjemme.
AaBs spil pissede og pisser faktisk også mig af, pænt meget endda!
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Larmende børn? De pisser i hvert fald denne 'kille' så meget af, han mister sit job! http://www.youtube.com/watch?v=V1f1lsNQ ... re=related
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
Ventetid, uvished, og især uvished om hvor lang tid der går før ASC-medlemmerne får svar, det pisser mig af... Arghhh.........
Hvem der bare var irsk
Det pisser mig af, og undrer mig, at jeg sidder og kigger ud af vindue og paa plaenen udenfor er en gammel dame igang med at laere sin puddel tricks
Selv om det pisser mig af er det ogsaa lidt svaert at tage oejnene fra det...
- MichaelLarsen
- Landshold

Hunden eller den gamle dameKK5700 skrev:Det pisser mig af, og undrer mig, at jeg sidder og kigger ud af vindue og paa plaenen udenfor er en gammel dame igang med at laere sin puddel tricks![]()
Non scholae, sed vitae discimus
Det pisser mig af....
... At folk ikke kan finde ud af at quote. Hvis du er i tvivl, så tryk på "vis prøve".
... At der ingen CL snak er på siden.
... At jeg første flyver til Glasgow i morgen. Er så djævelsk tørstig
... At folk ikke kan finde ud af at quote. Hvis du er i tvivl, så tryk på "vis prøve".
... At der ingen CL snak er på siden.
... At jeg første flyver til Glasgow i morgen. Er så djævelsk tørstig
Savner Strandli!
At jeg skal høre på OB's fans stå og synge en hjemmebrygget sang på "Kære Lene" melodien!!
Det er og bliver en Brøndby melodi, og skal kun synges af andre fans, hvis det er "Kære Lene" sangen der bliver sunget!
Det er fandme for svagt at de ikke kan finde ud af andet!
/Jesper
Det er og bliver en Brøndby melodi, og skal kun synges af andre fans, hvis det er "Kære Lene" sangen der bliver sunget!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Kære Lene??? Det pisser mig af, at du kender en sang jeg ikke kender!!!JSJ skrev:At jeg skal høre på OB's fans stå og synge en hjemmebrygget sang på "Kære Lene" melodien!!
/Jesper
Ska' vi hak'?
Den berømte - og berygtede - Mod Fanregister-protestsangen, som blev sunget på de fleste danske stadions i et par kampe i forbindelse med etableringen af Fanregisteret..MrBangDK skrev:Kære Lene??? Det pisser mig af, at du kender en sang jeg ikke kender!!!JSJ skrev:At jeg skal høre på OB's fans stå og synge en hjemmebrygget sang på "Kære Lene" melodien!!
/Jesper
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
JSJ skrev:Den berømte - og berygtede - Mod Fanregister-protestsangen, som blev sunget på de fleste danske stadions i et par kampe i forbindelse med etableringen af Fanregisteret..MrBangDK skrev:Kære Lene??? Det pisser mig af, at du kender en sang jeg ikke kender!!!JSJ skrev:At jeg skal høre på OB's fans stå og synge en hjemmebrygget sang på "Kære Lene" melodien!!
/Jesper
Men melodien.. hvad er det for en? Hvem har skrevet den??
/Jesper
Ska' vi hak'?
Sgu lidt svært lige at forklare melodien - så du får lige "Kære Lene-sangen" med Brøndby Supportere som forsanger - Dem der har lavet sangen og melodien, som de har brugt i flere år..
http://www.youtube.com/watch?v=VM24Zgej ... re=related
Dog skal det lige med, at de i denne video kun synger 1 vers..
2 vers lyder:
Vi har det til fælles at vi elsker vor kultur
Du får aldrig lov at sætte ægte fans i bur
Åhhhh Kære Lene
Tag dig sammen
Tag nu og gåååå...
/Jesper
http://www.youtube.com/watch?v=VM24Zgej ... re=related
Dog skal det lige med, at de i denne video kun synger 1 vers..
2 vers lyder:
Vi har det til fælles at vi elsker vor kultur
Du får aldrig lov at sætte ægte fans i bur
Åhhhh Kære Lene
Tag dig sammen
Tag nu og gåååå...
/Jesper
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk