Fra Kbh til AaB - Man Utd

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
Durianz
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Hamburg

Fra Kbh til AaB - Man Utd

Indlæg af Durianz » 15. sep 2008, 14:45

Nu hvor der ikke bliver arrangeret nogen Utopia bus til Aalborg må vi jo finde på noget andet. Hvor mange skal med til Aalborg i løbet af tirsdagen og hjem efter kampen?

Vi kunne evt arrange noget kørsel eller også bare drikke pils i toget. DSB kan klare turen for cirka 500,- med en afgang hjem klokken 0010 med ankomst Kbh 0536 onsdag morgen.

Ses på onsdag ... /Jesper

Garderen
1. div
1. div
Geografisk sted: lorteøen

Re: Fra Kbh til AaB - Man Utd

Indlæg af Garderen » 15. sep 2008, 16:27

Lyder en god ide med en retur onsdag morgen 00.10. Regner nok med at tage derop mandag eftermiddag, men det er ikke helt fastlagt endnu.

Men først er der en tur til Glasgow :)

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Indlæg af Agge » 15. sep 2008, 17:30

Hvis man snupper en DSB orange endagsbillet kommer prisen for turen t/r ned på små 390(ca) kr.
Ca. 210 hvis man har Wildcard!

Synes man skulle tjekke stemningen for sådan en tur af på Utopia på onsdag, og så vil jeg sgu gerne stå for det praktiske i forbindelse med kontakt til DSB osv.

Brugeravatar
Mr9000
1. div
1. div

Indlæg af Mr9000 » 15. sep 2008, 18:28

Skriv lige herinde så os der er i Glasgow kan følge med.
If you are in trouble then double, if you are in shit then quit.

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div

Indlæg af Agge » 15. sep 2008, 19:09

Mr9000 skrev:Skriv lige herinde så os der er i Glasgow kan følge med.
Will do!

Magnussen
1. div
1. div
Geografisk sted: Kbh

Indlæg af Magnussen » 16. sep 2008, 08:27

Agge skrev:Hvis man snupper en DSB orange endagsbillet kommer prisen for turen t/r ned på små 390(ca) kr.

Synes man skulle tjekke stemningen for sådan en tur af på Utopia på onsdag, og så vil jeg sgu gerne stå for det praktiske i forbindelse med kontakt til DSB osv.
Havde godtnok kigget på muligheden med en endagsbillet. Men hvad er reglerne for den, vi rejser jo strengt taget over to dage, da returen er 0.10?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 16. sep 2008, 08:29

Magnussen skrev:
Agge skrev:Hvis man snupper en DSB orange endagsbillet kommer prisen for turen t/r ned på små 390(ca) kr.

Havde godtnok kigget på muligheden med en endagsbillet. Men hvad er reglerne for den, vi rejser jo strengt taget over to dage, da returen er 0.10?
Hey..

da jeg talte med damen ved DSB, fik jeg at vide at én-dags billetten KUN gælder i skolernes sommerferie. Det er ikke ligefrem tydeligt på siden, men det er altså en option!

Blot til info...
Ska' vi hak'?

Magnussen
1. div
1. div
Geografisk sted: Kbh

Indlæg af Magnussen » 16. sep 2008, 09:40

Ok, jeg skal være tilbage i Kbh onsdag morgen, så jeg har reserveret en orange billet til afgangen 0:10.
Den koster 259kr (239kr + 20kr i plads) og er, så længe der er orange billeter, det billigste alternativ.
En almindelig billet koster 368kr (348kr + 20kr i plads).
Hvis den købes som gruppebillet, bliver den med 30% rabat 244kr + 20kr for plads + 100kr delt med antallet af rejsende (noget reservation) til omkring 275kr, alt efter hvordan de udregner det.
Jeg mener dog personlig, at det er lidt risikabelt med en gruppebillet til hjem turen ;)

En mulighed for transporten til Aalborg er, som MrBang nævner, Abildskou.
Her er prisen 150kr for studerende og 310kr for en normal.
En mulighed er at købe et 10-turskort, så er prisen nede på 210kr.
Minus ved Abildskou. Øl i bussen er ikke populært og der er i realiteten kun een afgang om tirsdagen der er brugbar. Afgang 12.40 Valby med ankomst kl. 17:45 i Aalborg.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 16. sep 2008, 10:28

Hvis det var mig, ville jeg sgu nappe en flyver retur onsdag morgen. Ind i gaden og danse jer til et sted og sove! Tror det er sjovere end et nattog, ihvertfald hvis man gør det rigtigt...

Garderen
1. div
1. div

Indlæg af Garderen » 16. sep 2008, 14:19

Prøvede et nattog efter sampdoria sidste år, og det var lidt fladt, men der var resultatet os virkelig super. Man får ikke sovet så meget, men man får snakket med nogle forskellige mennesker om natten.

Brugeravatar
Durianz
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Hamburg

Indlæg af Durianz » 16. sep 2008, 14:35

Regner også stærkt med at overnatte i toget på 0010 afgangen fra Aalborg.
Fly onsdag morgen passer ikke med mine arbejdstider. Desuden tvivler jeg stærkt på at mine egenskaber på et dansegulv vil kunne indbringe et sted at overnatte ...

Kunne være cool hvis vi kan blive enig om en afgang fra Kbh så vi kan mødes til opvarmning i toget. Der kører vel cirka et tog i timen så vidt jeg husker.

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div

Indlæg af Agge » 16. sep 2008, 17:26

Durianz skrev:Regner også stærkt med at overnatte i toget på 0010 afgangen fra Aalborg.
Fly onsdag morgen passer ikke med mine arbejdstider. Desuden tvivler jeg stærkt på at mine egenskaber på et dansegulv vil kunne indbringe et sted at overnatte ...

Kunne være cool hvis vi kan blive enig om en afgang fra Kbh så vi kan mødes til opvarmning i toget. Der kører vel cirka et tog i timen så vidt jeg husker.
Der kører et almindelig og så mener jeg der kører et lyn tog hver anden time...

Som sagt regner jeg med at os der er på Utopia i morgen og skal til Aalborg til (nogle af) hjemmekampene, i det mindste, snakker sammen om transporten...

Som minimum ville det være smart hvis der var en der stod for køb af pladsbilletter..

Garderen
1. div
1. div

Indlæg af Garderen » 16. sep 2008, 17:38

her på falderebet inden jeg tager metroen til lufthavnen, vil være frisk på et tog ved en 10-11 tiden til Aalborg den pågældende dag. Der går et lyntog hver time 10 min i hel.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 16. sep 2008, 18:30

Durianz skrev:Desuden tvivler jeg stærkt på at mine egenskaber på et dansegulv vil kunne indbringe et sted at overnatte ...
Aarrgh...det der, er ikke godt for selvtilliden, bare stil dig i udgangen på Old Games Pub, kl. 0200 så er den hjemme - uden dans !!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div

Indlæg af Agge » 16. sep 2008, 19:27

tegner skrev:
Durianz skrev:Desuden tvivler jeg stærkt på at mine egenskaber på et dansegulv vil kunne indbringe et sted at overnatte ...
Aarrgh...det der, er ikke godt for selvtilliden, bare stil dig i udgangen på Old Games Pub, kl. 0200 så er den hjemme - uden dans !!
Ubehageligt hint!!

:D

ThomasKallehave
2. div
2. div

Indlæg af ThomasKallehave » 16. sep 2008, 19:58

Agge skrev:
tegner skrev:
Ubehageligt hint!!

:D
Jeg kan desværre også varmt anbefale grillbaren, der ligger lidt til venstre for Gaden. HER KAN MAN SPISE SIG TIL ET STED AT SOVE! GODDAMMIT!

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div

Indlæg af Agge » 17. sep 2008, 17:30

Efter den lille snak med Dejlige Doris fra DSB Billetsalg er der lidt overblik over rejsemulighederne!

Det billigeste vil være wildcard-rejser da det betyder halv pris.. Hvis man skal op til alle hjemmekampene, og er under 26 vil det kunne betale sig at købe et wildcard for de tre tog ture!!
Så kan transporten til hver kamp klares for 388 kr...

Næstbilligst vil være DSB Orange.. Så vil tur/retur koste 558 kroner.. Og det er inklusiv de obligatoriske pladsbilletter.. Her er vi dog ikke sikre på at få lov til at sidde sammen med andre AaB fans selvom vi er en gruppe der bestiller samtidig...
Det er selvfølgelig forudsat at der er DSB Orangebilletter nok til turen!

Alternativt vil en grupperejse tur/retur for 15 person (det var Doris' og mit eksempel) koste 7520 (501,33 kr/person).. Efterfølgende kan min hovedregning så se, at det bliver billigere end Orangebilletterne.. Selvom Doris påstod noget andet..
Med en grupperejse kan vi få lov til at sidde sammen alle sammen!

Forslaget herfra må være en grupperejse for de der har lyst til at tage turen samlet, med afgang fra København H. kl. 10:50 (ankomst: 15:19) eller 11:50 (ankomst: 16:19), og hjemrejse fra Aalborg kl. 00:10 (ankomst i København 05:36).
En enkeltbillet fra Aalborg til København koster 248,- (uden pladsbillet), mens en Orangebillet, hvis der er nogle tilbage), koster 279,-.

Personligt har jeg allerede Wildcard og kan derfor ikke selv være en del af "Gruppen" men jeg skal da nok ringe til Doris igen, hvis der er stemning for at rejse sammen i aften!

Er man under 16 eller pensionist er der særlige rabatter...

Garderen
1. div
1. div

Indlæg af Garderen » 19. sep 2008, 10:15

Er med på at drage samlet afsted. Har dog wild card, så kan heller ikke være med på grupperabatten.

Besvar