En million tak for info! Har lige booket en enkelt til United kampen for 127,- KONGE!Magnussen skrev:Ok, så faldt der lige en appelsin ned i AaB-hatten!!!
Sterling har et mega-tilbud idag, og KUN i dag! Fra den 28/9 til den 30/11 er der flybilletter fra 172kr for Aalborg til Kbh. 128 for Kbh. til Aalborg!
Har lige bestilt 3xretur med afgang ved 16-tiden fra Kbh, og retur fra Aalborg næste morgen kl. 7 eller 7.30. Alle 3 kampe, og ingen feriedage brugt, JA TAK!
Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg
Re: Fællestransport til AaB's CL kampe i Aalborg
Allan Kuhn er Liverpool fan!
Jeg siger også cheers, jeg har netop booket en enkelt til Celtic-kampen...Gerrard skrev:En million tak for info! Har lige booket en enkelt til United kampen for 127,- KONGE!Magnussen skrev:Ok, så faldt der lige en appelsin ned i AaB-hatten!!!
Sterling har et mega-tilbud idag, og KUN i dag! Fra den 28/9 til den 30/11 er der flybilletter fra 172kr for Aalborg til Kbh. 128 for Kbh. til Aalborg!
Har lige bestilt 3xretur med afgang ved 16-tiden fra Kbh, og retur fra Aalborg næste morgen kl. 7 eller 7.30. Alle 3 kampe, og ingen feriedage brugt, JA TAK!
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005
Kanon tilbud. Den er jeg også klar på. Ligeledes til Celtic kampen.
Havde ellers tilsluttet mig toget 1150, men når fly tilmed er billigere er der ikke så meget der taler for en togtur.
Havde ellers tilsluttet mig toget 1150, men når fly tilmed er billigere er der ikke så meget der taler for en togtur.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Genial timing af Sterling, så er der fly til alle tre hjemmekampe!
- MichaelLarsen
- Landshold

Sterling har stadig mange billetter til Aalborg. Har købt til 22 kr., men dertil kommer lufthavn -og brændstofafgift + bagage, men 670 kr. for 2 returbilletter er sg. billigt 
Non scholae, sed vitae discimus
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Baggage? Travel light, som de siger.
-
Mortenmj
- 1. div

- Geografisk sted: Sindal, Nordjylland
- Kontakt:
Du må altid have håndbagage med...som rent faktisk er rimelig meget. Klarede fint tøj til 3 dage i håndbagagen i flyveren til Glasgow.Poker-One-Kenobi skrev:Baggage? Travel light, som de siger.
Alle mand til Celtic Park!!! Det bliver stort!!
Er der ingen der kunne være frisk på at køre i bil til Villa real kampen? Altså jeg kører gerne hvis jeg kan fylde bilen. 4 der er friske? Det koster ca. 200-250kr pr man tur-retur hvis man deler benz og bro eller eventuelt færge.
Er allerede deroppe til Villarrealkampen, men hvis der er en plads på vej hjem er jeg helt klart på 
Hvor mange herinde fra tager til Aalborg den 25. til Celtic kampen?
Hvis der er nogen der regner med at køre og har en extra plads vil jeg gerne byde ind.
Alternativt har Norwegian en tur/retur til lige under et kilo med ankomst eftermiddag og hjem med morgenflyet.
Så kan man altid være bitter over Sterling går fallit efter deres kampagne med spotpriser til Aalborg.
Hvis der er nogen der regner med at køre og har en extra plads vil jeg gerne byde ind.
Alternativt har Norwegian en tur/retur til lige under et kilo med ankomst eftermiddag og hjem med morgenflyet.
Så kan man altid være bitter over Sterling går fallit efter deres kampagne med spotpriser til Aalborg.