HAHA for en gammelmandskommentar. Skal i spille canasta i ældreklubben eller har du bare ondt i hoften og kan ikke gå ned til bussen?Lindvang skrev:Jeg snupper en dag i haven eller på havnen. God kamp, drenge!
FCK-AaB warm up på Utopia
-
ThomasKallehave
- 2. div

Re: FCK-AaB warm up på Utopia
-
Lindvang
Hehe, næsten, men dog ikke helt... Jeg HADER bare at se kampene mod FCK, for de gør mig som oftest i elendigt humør. Tager den på tekst-tv efter kampen!ThomasKallehave skrev:HAHA for en gammelmandskommentar. Skal i spille canasta i ældreklubben eller har du bare ondt i hoften og kan ikke gå ned til bussen?Lindvang skrev:Jeg snupper en dag i haven eller på havnen. God kamp, drenge!
Det er da forhåbentligt en joke.Lindvang skrev:Jeg snupper en dag i haven eller på havnen. God kamp, drenge!
Og ja, jeg regner med at komme på Utopia, men kommer helt sikkert i Parken.
Allan Kuhn er Liverpool fan!
-
Lindvang
Omvendt vil jeg sige, at jeg helt sikkert regner med at komme på Utopia, men at det er mere tvivlsomt med Parken...Gerrard skrev:Det er da forhåbentligt en joke.Lindvang skrev:Jeg snupper en dag i haven eller på havnen. God kamp, drenge!
Dublo-fanLindvang skrev:Omvendt vil jeg sige, at jeg helt sikkert regner med at komme på Utopia, men at det er mere tvivlsomt med Parken...Gerrard skrev:Det er da forhåbentligt en joke.Lindvang skrev:Jeg snupper en dag i haven eller på havnen. God kamp, drenge!
Folk med egen bitter blog føler sig ofte hævet over pøblen.
-
Lindvang
Haha... Tror næppe I - ellers så intelligente (især efter 15 pints) herrer - har forstået pointen.
-
ThomasKallehave
- 2. div

Jeg bliver altid så imponeret når de der pensionister kan finde ud af at bruge al den nymodens teknik. Det er flot at du har lært det Lindvang, det har min mor ikke engang og hun er vist lidt ældre end dig!Lindvang skrev:Hehe, næsten, men dog ikke helt... Jeg HADER bare at se kampene mod FCK, for de gør mig som oftest i elendigt humør. Tager den på tekst-tv efter kampen!ThomasKallehave skrev:HAHA for en gammelmandskommentar. Skal i spille canasta i ældreklubben eller har du bare ondt i hoften og kan ikke gå ned til bussen?Lindvang skrev:Jeg snupper en dag i haven eller på havnen. God kamp, drenge!
- MichaelLarsen
- Landshold

Hun kan da ikke være meget ældre end den gamle gnavne Lindvang, der ikke skriver med pink, for at indikere ironi 
Non scholae, sed vitae discimus
Lindvang er for gammel til både ironi og pink.
-
Lindvang
Men han er dog yngre end jer begge... Og hader åbenbart også mere at se AaB blive slagtet i Parken...BoT skrev:Lindvang er for gammel til både ironi og pink.
Og jubel-optimist!Lindvang skrev:Men han er dog yngre end jer begge... Og hader åbenbart også mere at se AaB blive slagtet i Parken...BoT skrev:Lindvang er for gammel til både ironi og pink.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Mojn,
Billetter til kampen kan iht. Billetlugens informationer købes i Fona og ved indgangen. Såfremt man køber i Fona, skal man købe til "A11 - Øvre".
Ses på Utopia - og så i Parken!
Billetter til kampen kan iht. Billetlugens informationer købes i Fona og ved indgangen. Såfremt man køber i Fona, skal man købe til "A11 - Øvre".
Ses på Utopia - og så i Parken!
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Hehe, der fyger gennem luften med ondsindede one-liners fra hr. HansenGerrard skrev:Og jubel-optimist!Lindvang skrev:Men han er dog yngre end jer begge... Og hader åbenbart også mere at se AaB blive slagtet i Parken...BoT skrev:Lindvang er for gammel til både ironi og pink.
Mörum kommer ! Skal have noget stemning...
Så Celtic kampen på Pilekroen, Allinge, Bornholm sammen med to drenge på 12, 3 skippere og en lommetyv. See ya - læg bare rigeligt med pølser på den grill !
Så Celtic kampen på Pilekroen, Allinge, Bornholm sammen med to drenge på 12, 3 skippere og en lommetyv. See ya - læg bare rigeligt med pølser på den grill !
Det er sådan en attitude jeg snakker om, Tore OldvangMoerum skrev:Mörum kommer ! Skal have noget stemning...
-
Lindvang
Haha, ja det er stærkt! Men nu er det så også KUN FCK-kampe, jeg har det sådan med. Jeg hader dem, jeg bliver så bitter og træt af livet efter laaangt de fleste FCK-kampe!!!Gerrard skrev:Det er sådan en attitude jeg snakker om, Tore OldvangMoerum skrev:Mörum kommer ! Skal have noget stemning...
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Du tror ikke på drengene dit gamle sure løg!!!Lindvang skrev:Haha, ja det er stærkt! Men nu er det så også KUN FCK-kampe, jeg har det sådan med. Jeg hader dem, jeg bliver så bitter og træt af livet efter laaangt de fleste FCK-kampe!!!Gerrard skrev:Det er sådan en attitude jeg snakker om, Tore OldvangMoerum skrev:Mörum kommer ! Skal have noget stemning...
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Nope, lige præcis mod FCK har jeg ikke én eneste gang troet på dem! Og hvis de vælger det version "superliga" og ikke version "CL", tror jeg da SLET ikke på dem denne gang.MrBangDK skrev:Du tror ikke på drengene dit gamle sure løg!!!Lindvang skrev:Haha, ja det er stærkt! Men nu er det så også KUN FCK-kampe, jeg har det sådan med. Jeg hader dem, jeg bliver så bitter og træt af livet efter laaangt de fleste FCK-kampe!!!Gerrard skrev:
Det er sådan en attitude jeg snakker om, Tore Oldvang
Og stop nu med det der "gamle", jeg er en af de yngste (både af krop og sind) af AaB'erne herovre...
Hov hov.. ikke mange der er yngre end mig