Haha, mon dog! Nu er mit manglende medlemsskab jo heller ikke fordi jeg ikke har kunne finde ud af at melde mig ind...MichaelLarsen skrev:Var der ikke en, der havde forudset den situation og sendte dig et girokort til indmeldelse i ASC, som du ikke tog imod
Transport fra lufthavnen Tirsdag
-
Lindvang
Re: Transport fra lufthavnen Tirsdag
- MichaelLarsen
- Landshold

Nej, den har jeg sg. regnet ud, men nogle gange skal man have lidt hjælp til at komme ud over sin trodsighed, men flinke Thomas tager med kyshånd imod din indmeldelseLindvang skrev:Haha, mon dog! Nu er mit manglende medlemsskab jo heller ikke fordi jeg ikke har kunne finde ud af at melde mig ind...
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Thomas tager sgu med kyshånd imod alt, der har med penge at gøre... Hyrevogne og ekstravagant tøj skal jo betales!MichaelLarsen skrev:Nej, den har jeg sg. regnet ud, men nogle gange skal man have lidt hjælp til at komme ud over sin trodsighed, men flinke Thomas tager med kyshånd imod din indmeldelseLindvang skrev:Haha, mon dog! Nu er mit manglende medlemsskab jo heller ikke fordi jeg ikke har kunne finde ud af at melde mig ind...
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Ekstravagant tøj?! Thomas er nok en pamper af den gamle skole, men nogen "fancy-pants" bliver han aldrig. Egentlig ironisk at en mand som kører så meget i hyrevogn kun ejer vandrestøvler til fodtøj!