Transport fra lufthavnen Tirsdag

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Lindvang

Re: Transport fra lufthavnen Tirsdag

Indlæg af Lindvang » 29. sep 2008, 22:38

MichaelLarsen skrev:Var der ikke en, der havde forudset den situation og sendte dig et girokort til indmeldelse i ASC, som du ikke tog imod :o
Haha, mon dog! Nu er mit manglende medlemsskab jo heller ikke fordi jeg ikke har kunne finde ud af at melde mig ind... ;)

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 29. sep 2008, 22:54

Lindvang skrev:Haha, mon dog! Nu er mit manglende medlemsskab jo heller ikke fordi jeg ikke har kunne finde ud af at melde mig ind... ;)
Nej, den har jeg sg. regnet ud, men nogle gange skal man have lidt hjælp til at komme ud over sin trodsighed, men flinke Thomas tager med kyshånd imod din indmeldelse :thumbsup:
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 29. sep 2008, 23:13

MichaelLarsen skrev:
Lindvang skrev:Haha, mon dog! Nu er mit manglende medlemsskab jo heller ikke fordi jeg ikke har kunne finde ud af at melde mig ind... ;)
Nej, den har jeg sg. regnet ud, men nogle gange skal man have lidt hjælp til at komme ud over sin trodsighed, men flinke Thomas tager med kyshånd imod din indmeldelse :thumbsup:
Thomas tager sgu med kyshånd imod alt, der har med penge at gøre... Hyrevogne og ekstravagant tøj skal jo betales!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 30. sep 2008, 13:50

Ekstravagant tøj?! Thomas er nok en pamper af den gamle skole, men nogen "fancy-pants" bliver han aldrig. Egentlig ironisk at en mand som kører så meget i hyrevogn kun ejer vandrestøvler til fodtøj!

Besvar