AaB - AC Horsens på Utopia.

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Lindvang

Re: AaB - AC Horsens på Utopia.

Indlæg af Lindvang » 3. okt 2008, 11:30

Elegia skrev:
Lindvang skrev:Hehe, det sker nok også for dig en dag, min pode... En 30-års i et telt i en have har jeg erfaret kan udvikle sig til en bedre værtshus-stemning! Det betyder OGSÅ raflebægre til fadøllene. Desuden er der en lidt ældre herre (gæt hvem), der skal drikkes i hegnet ;)
Nå-nå-nå... nu ændrede det også karakter fra "læreren tager på telttur og ser på frøer" til fadøl, raflebægre og værtshusstemning.

Den er godkendt.
Haha, jeg har satme ikke nævnt noget med telttur og frøer! Jeg troede det lå implicit i teksten, at jeg skulle drikke mig bankelam til en 30-års fødselsdag i et telt i en have!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 3. okt 2008, 11:44

Jeg tror Elegia har nogle SERIØSE telt-traumer fra sin barndom. Bare kom ud med det Elegia. Det hjælper!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 3. okt 2008, 12:45

Skulle der være nogle "rigtige" AaB-fans, der har lyst til at byde ind med deres selskab på Utopia i morgen, så er det stadig muligt i denne tråd, selvom den er røget en kende ud af kurs :o

Lindvang, der er tudsegammel, skal på telttur med en frø og Bo er blevet så gammel, at han skal have en morfar både før og efter drukturen, men hvor kom Gerrard's diller ind i billedet :@
Non scholae, sed vitae discimus

Elegia

Indlæg af Elegia » 3. okt 2008, 12:48

BoT skrev:Jeg tror Elegia har nogle SERIØSE telt-traumer fra sin barndom. Bare kom ud med det Elegia. Det hjælper!
Nej-nej slet ikke. Men når en folkeskolelærer snakker om at bruge sin lørdag i et telt - frem for på en bodega - bør alarmklokkerne sgu da ringe!

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Indlæg af Agge » 3. okt 2008, 13:57

I'll be there!

/Ask

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 3. okt 2008, 14:21

MichaelLarsen skrev:Skulle der være nogle "rigtige" AaB-fans, der har lyst til at byde ind med deres selskab på Utopia i morgen, så er det stadig muligt i denne tråd, selvom den er røget en kende ud af kurs :o

Lindvang, der er tudsegammel, skal på telttur med en frø og Bo er blevet så gammel, at han skal have en morfar både før og efter drukturen, men hvor kom Gerrard's diller ind i billedet :@
Hansens diller er altid inde i billedet... Og Kjøges!

Men den forvirring du der udstiller, viser jo at du er den sande nestor! Senior forever...

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 3. okt 2008, 14:21

Elegia skrev:
BoT skrev:Jeg tror Elegia har nogle SERIØSE telt-traumer fra sin barndom. Bare kom ud med det Elegia. Det hjælper!
Nej-nej slet ikke. Men når en folkeskolelærer snakker om at bruge sin lørdag i et telt - frem for på en bodega - bør alarmklokkerne sgu da ringe!
Point taken!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 3. okt 2008, 14:22

Agge skrev:I'll be there!

/Ask
I ødelægger tråden!!!

Desuden har Gerrards diller vist aldrig været blandet ind i noget som helst...!

Besvar