Haha, jeg har satme ikke nævnt noget med telttur og frøer! Jeg troede det lå implicit i teksten, at jeg skulle drikke mig bankelam til en 30-års fødselsdag i et telt i en have!Elegia skrev:Nå-nå-nå... nu ændrede det også karakter fra "læreren tager på telttur og ser på frøer" til fadøl, raflebægre og værtshusstemning.Lindvang skrev:Hehe, det sker nok også for dig en dag, min pode... En 30-års i et telt i en have har jeg erfaret kan udvikle sig til en bedre værtshus-stemning! Det betyder OGSÅ raflebægre til fadøllene. Desuden er der en lidt ældre herre (gæt hvem), der skal drikkes i hegnet
Den er godkendt.
AaB - AC Horsens på Utopia.
-
Lindvang
Re: AaB - AC Horsens på Utopia.
Jeg tror Elegia har nogle SERIØSE telt-traumer fra sin barndom. Bare kom ud med det Elegia. Det hjælper!
- MichaelLarsen
- Landshold

Skulle der være nogle "rigtige" AaB-fans, der har lyst til at byde ind med deres selskab på Utopia i morgen, så er det stadig muligt i denne tråd, selvom den er røget en kende ud af kurs
Lindvang, der er tudsegammel, skal på telttur med en frø og Bo er blevet så gammel, at han skal have en morfar både før og efter drukturen, men hvor kom Gerrard's diller ind i billedet
Lindvang, der er tudsegammel, skal på telttur med en frø og Bo er blevet så gammel, at han skal have en morfar både før og efter drukturen, men hvor kom Gerrard's diller ind i billedet
Non scholae, sed vitae discimus
-
Elegia
Nej-nej slet ikke. Men når en folkeskolelærer snakker om at bruge sin lørdag i et telt - frem for på en bodega - bør alarmklokkerne sgu da ringe!BoT skrev:Jeg tror Elegia har nogle SERIØSE telt-traumer fra sin barndom. Bare kom ud med det Elegia. Det hjælper!
- Agge
- 2. div

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Udlandet
I'll be there!
/Ask
/Ask
-
Lindvang
Hansens diller er altid inde i billedet... Og Kjøges!MichaelLarsen skrev:Skulle der være nogle "rigtige" AaB-fans, der har lyst til at byde ind med deres selskab på Utopia i morgen, så er det stadig muligt i denne tråd, selvom den er røget en kende ud af kurs![]()
Men den forvirring du der udstiller, viser jo at du er den sande nestor! Senior forever...
-
Lindvang
Point taken!Elegia skrev:Nej-nej slet ikke. Men når en folkeskolelærer snakker om at bruge sin lørdag i et telt - frem for på en bodega - bør alarmklokkerne sgu da ringe!BoT skrev:Jeg tror Elegia har nogle SERIØSE telt-traumer fra sin barndom. Bare kom ud med det Elegia. Det hjælper!
I ødelægger tråden!!!Agge skrev:I'll be there!
/Ask
Desuden har Gerrards diller vist aldrig været blandet ind i noget som helst...!