Man U-AaB for eksilerne.

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Lindvang

Man U-AaB for eksilerne.

Indlæg af Lindvang » 6. okt 2008, 12:53

Hvem er jer fra hullet skal til Manchester i december og hvorledes er jeres plan mht. ud- og hjemrejse?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Re: Man U-AaB for eksilerne.

Indlæg af MichaelLarsen » 6. okt 2008, 14:38

Er du blevet en kende doven Lindvang eller træt efter frø-ekskursionen..... det står i den store Manchester-tråd :D

....men junior/senior fra København den 10. december kl. 0830 og direkte med SAS til Manchester og retur den 11. december kl. 1905 efter en enkel overnatning på Hilton Manchester Deansgate, hvor Paris har lovet lidt natmad :P
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 6. okt 2008, 16:43

MichaelLarsen skrev:Er du blevet en kende doven Lindvang eller træt efter frø-ekskursionen..... det står i den store Manchester-tråd :D

....men junior/senior fra København den 10. december kl. 0830 og direkte med SAS til Manchester og retur den 11. december kl. 1905 efter en enkel overnatning på Hilton Manchester Deansgate, hvor Paris har lovet lidt natmad :P
Det lyder dyrt, men bekvemt! Nummer et er ikke godt, nummer to elsker jeg!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 6. okt 2008, 16:51

Er ikke i tvivl om din kærlighed for mad og skulle nr. 1 selv servere den, så må junior sg. nok træde til :) for jeg vil også hellere have et stykke mad!
Så kan du i øvrigt godt droppe det med gammelfar eller lign., for at Otto og dig kun kan præstere at indtage 6 øl til en Champions League kamp mod Manchester, så er man godt nok ved at være gammel :D

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 6. okt 2008, 17:03

MichaelLarsen skrev:Er ikke i tvivl om din kærlighed for mad og skulle nr. 1 selv servere den, så må junior sg. nok træde til :) for jeg vil også hellere have et stykke mad!
Så kan du i øvrigt godt droppe det med gammelfar eller lign., for at Otto og dig kun kan præstere at indtage 6 øl til en Champions League kamp mod Manchester, så er man godt nok ved at være gammel :D
Haha... Jeg betalte jo de første par stykker selv, da Otto ikke var dukket op endnu!

Men forresten, mange tak for dem; de smagte jo som sædvanligt dejligt!

Det første du skriver fatter jeg ikke en bjælde af! ;)

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 6. okt 2008, 17:19

Ja så er det sg. da godt, at vi kan forvirre hinanden på et højere plan, for jeg troede, at du kommenterede på Paris Hilton og natmad, men velbekomme!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 6. okt 2008, 17:21

MichaelLarsen skrev:Ja så er det sg. da godt, at vi kan forvirre hinanden på et højere plan, for jeg troede, at du kommenterede på Paris Hilton og natmad, men velbekomme!
Nej, fy for helvede... magen til vag krage skal man satme lede længe efter! Natmad, ja tak!

Brugeravatar
Rolden
2. div
2. div

Indlæg af Rolden » 6. okt 2008, 17:48

Lindvang skrev:Hvem er jer fra hullet skal til Manchester i december og hvorledes er jeres plan mht. ud- og hjemrejse?
Hey,

Ud fra København til Stansted den 10.12.08 kl. 10:25 med easyJET. Tilbage igen fra Stansted til København den 11.12.08 kl.13:15 med easyJET. Pris 547,22 DKK. Vi er pt. oppe på 8 personer som tager denne tur, så vi regner med at leje en bil/minibus i Stansted og køre til Manchester. Turen tager hvis cirka 3 timer. Mht. overnatning regner vi med at finde et billigt hotel.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 6. okt 2008, 18:02

Rolden skrev:
Lindvang skrev:Hvem er jer fra hullet skal til Manchester i december og hvorledes er jeres plan mht. ud- og hjemrejse?
Hey,

Ud fra København til Stansted den 10.12.08 kl. 10:25 med easyJET. Tilbage igen fra Stansted til København den 11.12.08 kl.13:15 med easyJET. Pris 547,22 DKK. Vi er pt. oppe på 8 personer som tager denne tur, så vi regner med at leje en bil/minibus i Stansted og køre til Manchester. Turen tager hvis cirka 3 timer. Mht. overnatning regner vi med at finde et billigt hotel.
Er der mon flere pladser i den bus/bil, I har tænkt jer? For det ser ikke helt tosset ud i forhold til mine planer...

Brugeravatar
Rolden
2. div
2. div

Indlæg af Rolden » 6. okt 2008, 18:47

Lindvang skrev:
Rolden skrev:
Hey,

Er der mon flere pladser i den bus/bil, I har tænkt jer? For det ser ikke helt tosset ud i forhold til mine planer...
Ja det kunne sagtens tænktes. Men på nuværende tidspunkt har jeg ikke lige et overblik over hvor mange vi er, da der løbende kommer flere til. Men så snart jeg har det overblik så skal jeg nok sige til. :)

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 6. okt 2008, 19:37

Rolden skrev:
Lindvang skrev:
Rolden skrev: Hey,

Ja det kunne sagtens tænktes. Men på nuværende tidspunkt har jeg ikke lige et overblik over hvor mange vi er, da der løbende kommer flere til. Men så snart jeg har det overblik så skal jeg nok sige til. :)
Lyder sgu godt! Jeg vil meget gerne vide noget så snart det er dig muligt, for det lyder smart for mig...

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Indlæg af Agge » 6. okt 2008, 22:37

Lindvang skrev:
Rolden skrev: Hey,

Lyder sgu godt! Jeg vil meget gerne vide noget så snart det er dig muligt, for det lyder smart for mig...
Også her tak!! :)

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 7. okt 2008, 10:07

Flyver Kbh - Manchester direkte. Ud d. 9/12 kl. 17:25 og retur d. 11/12 kl. 10:15.

Fars Eurobonus, jo tak!

Hvor jeg sover er endnu uvist, men boede på The Rembrandt sidst jeg var i den lorteby - det var så et homohotel, hvilket man vil finde er kendetegnende for byen, men det var billigt og centralt belliggende.

Min plan er at hooke op med Musse & Co. der kommer via London og så satser vi på noget hostel.
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Peter Larsen
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Peter Larsen » 7. okt 2008, 19:52

Gerrard skrev:Hvor jeg sover er endnu uvist, men boede på The Rembrandt sidst jeg var i den lorteby - det var så et homohotel, hvilket man vil finde er kendetegnende for byen, men det var billigt og centralt belliggende.

Min plan er at hooke op med Musse & Co. der kommer via London og så satser vi på noget hostel.
Etap Hotel, godt beliggende mellem Theatre of Scum og centrum, koster £32 for et 3-personers værelse. Små værelser med eget bad, men relativt nyt og efter sigende god standard.

http://www.etaphotel.com/gb/home/index.shtml

otto the great
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af otto the great » 7. okt 2008, 21:42

det var satme et godt link. Det lyder rigtigt billigt og godt.
Er der nogen der vil sove sammen med mig, og nej ikke i samme seng, selv om jeg ved det skuffer mange. :cheers:
otto

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 7. okt 2008, 21:55

Bang siger godt nok, at du snorker, men han er vist også lidt nærtagende :)

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 8. okt 2008, 10:36

Peter Larsen skrev:
Gerrard skrev:Hvor jeg sover er endnu uvist, men boede på The Rembrandt sidst jeg var i den lorteby - det var så et homohotel, hvilket man vil finde er kendetegnende for byen, men det var billigt og centralt belliggende.

Etap Hotel, godt beliggende mellem Theatre of Scum og centrum, koster £32 for et 3-personers værelse. Små værelser med eget bad, men relativt nyt og efter sigende god standard.

Ja, det ser sgu godt ud! Vi gav 140kr pr snude på det mest smadrede hostel i London, til Spurs kampen, så dette lyder sgu billigt!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 8. okt 2008, 14:13

Peter Larsen skrev:

Tak for tippet - jeg har nu ændret min hotel-reservation og booket på dette. 350 kr sparet!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 9. okt 2008, 10:51

BoT skrev:
Peter Larsen skrev:

Tak for tippet - jeg har nu ændret min hotel-reservation og booket på dette. 350 kr sparet!
Vi checker også alle ind på det bordel. 7 mand.

raslee
2. div
2. div
Geografisk sted: København

Indlæg af raslee » 9. okt 2008, 11:35

Gerrard skrev:Vi checker også alle ind på det bordel. 7 mand.
Vi er nu 12 Hansen! Eller.. dvs. vi har bestilt til tolv, men ved endnu ikke hvem sidste manden er..
raslee

Besvar