Det må være til mig. Jeg mener naturligvis kun strækningen imellem Hirtshals og Hjørring. Jeg husker tydeligt trafikken på den gamle hovedvej 190 - den tror jeg ikke, der er nogen der savner.John Deacon skrev:Det pisser mig af, at folk kan være efter Hirtshals-motorvejen (også kendt som E39), da al færgetrafikken ellers skulle gå gennem/tæt forbi Hjørring, Harken, Brønderslev, Tylstrup, Sulsted og Vestbjerg... Se dét er trafiksikkerhed i topklasse!
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Det var det så godt nok ikke, Limey. Du mindede mig bare om 'alle' sjællandske politikere...limey skrev:Det må være til mig. Jeg mener naturligvis kun strækningen imellem Hirtshals og Hjørring. Jeg husker tydeligt trafikken på den gamle hovedvej 190 - den tror jeg ikke, der er nogen der savner.
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
John Deacon skrev: Det var det så godt nok ikke, Limey. Du mindede mig bare om 'alle' sjællandske politikere...
Rent trafikmæssigt er det kroniske københavnerhad, som hersker her på sitet, skudt gevaldigt ved siden af. Tør man nævne de herrer Svend Heiselberg, Kaj Ikast og Jens Risgaard Knudsen. Det er ikke få kilometer asfalt, de har fået placeret diverse aparte steder i Jylland.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Elegia
Skide køwenhavnersnuder!Konsulenten skrev:John Deacon skrev: Det var det så godt nok ikke, Limey. Du mindede mig bare om 'alle' sjællandske politikere...
Rent trafikmæssigt er det kroniske københavnerhad, som hersker her på sitet, skudt gevaldigt ved siden af. Tør man nævne de herrer Svend Heiselberg, Kaj Ikast og Jens Risgaard Knudsen. Det er ikke få kilometer asfalt, de har fået placeret diverse aparte steder i Jylland.
-
Lindvang
Moderne forældres navne til deres børn pisser mig af!
Wow, endelig noget, der pisser mig af igen!!!
- Dr. Pop_me_up
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
Det hedder sig, at der engang på højeste niveau i Tjøwnhafen forelå planer om at asfaltere hele Nordjylland, da det ikke ansås for at være "andet bevendt", som en embedsmand formulerede det.Konsulenten skrev:John Deacon skrev: Det var det så godt nok ikke, Limey. Du mindede mig bare om 'alle' sjællandske politikere...
I dette spil var omtalte trafiktrio blot en marionetdukke i funktion som uvidende instrument.
Det blev dog kun delvist gennemført, og siden har man fået andre ideer med landsdelen, såsom raspmarker, biobrændsel, etc.
MARK IT ZERO
- Køllen I Møllen
- Allstar

Problemet herhjemme er jo at folk kører i overhalingssporet ude fra City syd hvis de skal til venstre på den anden side af broen i Nørresundby!!! Det er jo grotesk som folk har travlt med at spære samtlige vejbaner.Worminator skrev: Det er jo ikke fordi folk ikke magter at holde til højre. Det er fordi de rent faktisk skal til venstre når de kommer på den anden side af broen. Derfor ville det kaos kun blive værre hvis flere begyndte at holde til højre for så at holde og spærre for det hele når de vil til at skifte vognbane i sidste øjeblik.
Den eneste løsning er en tredje limfjordsforbindelse... om den skal gå over Egholm eller ej er jeg heldigvis ikke den der skal beslutte, men jeg er til gengæld ret sikker på at et tredje rør i tunnellen heller ikke vil hjælpe.
Krydr lige et kursus i hvordan man gebærder sig i trafikken med en forbedring af den kollektive trafik (gratis bus i Aalborg) og du er langt vej i løsningen af det du kalder trafikkaos (som jeg iøvrigt ikke er enig med dig i er den rette betegnelse).
Janteloven eksisterer IKKE!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Hvad er det for et trafikmæssigt københavnerhad der hentydes til??? Det er godt nok gået min snude forbi. Men du fik da lige vækket Elegia der altid er klar når der hentydes til københavnerhad. Det må siges at være hans kæphest...Elegia skrev:Skide køwenhavnersnuder!Konsulenten skrev:John Deacon skrev: Det var det så godt nok ikke, Limey. Du mindede mig bare om 'alle' sjællandske politikere...
-
Lindvang
Og er der noget han kan lide, så er det kæp, heste og kjøwenhavnere...Køllen I Møllen skrev:Hvad er det for et trafikmæssigt københavnerhad der hentydes til??? Det er godt nok gået min snude forbi. Men du fik da lige vækket Elegia der altid er klar når der hentydes til københavnerhad. Det må siges at være hans kæphest...Elegia skrev:Skide køwenhavnersnuder!Konsulenten skrev:
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
Nu gik jeg ellers lige og troede du var blevet så glad LindvangLindvang skrev:Moderne forældres navne til deres børn pisser mig af!
Knastørre marker pisser mig afDr. Pop_me_up skrev:Det hedder sig, at der engang på højeste niveau i Tjøwnhafen forelå planer om at asfaltere hele Nordjylland, da det ikke ansås for at være "andet bevendt", som en embedsmand formulerede det.Konsulenten skrev:John Deacon skrev: Det var det så godt nok ikke, Limey. Du mindede mig bare om 'alle' sjællandske politikere...
I dette spil var omtalte trafiktrio blot en marionetdukke i funktion som uvidende instrument.
Det blev dog kun delvist gennemført, og siden har man fået andre ideer med landsdelen, såsom raspmarker, biobrændsel, etc.
tooghalvfemstredive
- Dr. Pop_me_up
- 1. div

- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Fjord???Lindvang skrev:Moderne forældres navne til deres børn pisser mig af!
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Fjord???MrBangDK skrev:Fjord???Lindvang skrev:Moderne forældres navne til deres børn pisser mig af!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Fjord???Lindvang skrev:Fjord???MrBangDK skrev:Fjord???Lindvang skrev:Moderne forældres navne til deres børn pisser mig af!
Fjord?!?!?!?!Køllen I Møllen skrev:Fjord???Lindvang skrev:Fjord???MrBangDK skrev: Fjord???
- Sven Tveskæg
- Landshold

- Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld
Worminator skrev: Du mener helt seriøst at mareridtstrafikken inde på Vesterbro vil blive lettet hvis folk lærer at bruge det spor i tunnellen der i øvrig ender godt 100m efter man er kommet ud af røret.
Det pisser mig af at det tredje spor slutter 100 meter efter tunnellen. Forlæng nu lortet hen til den næste afkørsel, så vil meget af trafikken køre nemmere! Der er plads til det og hvis ikke, s inddrag nødsporet der!!!!
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere
-
Elegia
Hehe, jeps! Og kæpheste pisser mig også af, så nu har jeg endda gjort mig selv vred!Køllen I Møllen skrev:Hvad er det for et trafikmæssigt københavnerhad der hentydes til??? Det er godt nok gået min snude forbi. Men du fik da lige vækket Elegia der altid er klar når der hentydes til københavnerhad. Det må siges at være hans kæphest...Elegia skrev:Skide køwenhavnersnuder!Konsulenten skrev:Rent trafikmæssigt er det kroniske københavnerhad, som hersker her på sitet, skudt gevaldigt ved siden af. Tør man nævne de herrer Svend Heiselberg, Kaj Ikast og Jens Risgaard Knudsen. Det er ikke få kilometer asfalt, de har fået placeret diverse aparte steder i Jylland.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
JA!!! Fjord...Lindvang skrev:Fjord???MrBangDK skrev:Fjord???Lindvang skrev:Moderne forældres navne til deres børn pisser mig af!
http://www.facebook.com/group.php?gid=4 ... 968&ref=mf
Troede det var den du refererede til!!
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Fjord???MrBangDK skrev:JA!!! Fjord...Lindvang skrev:Fjord???MrBangDK skrev:
Fjord???
http://www.facebook.com/group.php?gid=4 ... 968&ref=mf
Troede det var den du refererede til!!